• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Prekės ženklas išeina į priekį. „Ne vidaus degimo varikliai yra mūsų priešai“

pagal Andžej Biaigo
2024.05.29, 13:00
Naujienos
A A
0
toyota yaris gr vidaus degimo varikliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Toyota Gazoo Racing“ generalinis direktorius mano, kad elektra varomų automobilių ateitis dar toli gražu neaiški. Jis prabėgomis pranešė, kad bendrovė vis dar nori kurti vidaus degimo agregatus ir kad bendrovė ieško įvairių plėtros krypčių, ne tik elektrinių.

Automobilių pasaulio vaizdas per artimiausius kelerius metus yra viena aktualiausių temų šioje pramonės šakoje. Grynai teoriškai ateitis gali atrodyti neabejotina – 2035 m. bus uždrausta pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais. Tačiau tikėtina, kad šios priemonės bus peržiūrėtos, o tai gali apversti planus aukštyn kojomis.

Todėl šiuo metu išgyvename tam tikrą pereinamąjį laikotarpį. Įmonės kuria naujus elektrinius modelius, plėtoja infrastruktūrą ir ruošiasi visiškam elektrifikavimui, tačiau kartu vis garsiau kalba apie savo ateities planus, susijusius su klasikiniais vidaus degimo varikliais. Tačiau dar prieš kelerius metus daugelis markių triukšmingai skelbė apie laipsnišką perėjimą prie vien tik elektrinių automobilių.

Pramonė tampa vis labiau susiskaldžiusi ir vis daugiau gamintojų pripažįsta, kad norės kuo ilgiau naudoti degimo įrenginius. Prie šios grupės ką tik prisijungė Japonijos milžinės „Toyota Gazoo Racing“ sportinės padalinio vadovas Tomoya Takakashi. Interviu Australijos leidiniui „CarExpert“ jis pareiškė, kad vidaus degimo varikliai visai nėra problema ir kad kalbant apie aplinkosaugos ir išmetamųjų teršalų problemas nereikėtų į juos kreipti dėmesio.

Norime kuo ilgiau naudoti vidaus degimo variklius. Galbūt ateityje šie agregatai bus uždrausti, tačiau jie nėra blogas dalykas. Priešas yra anglies dioksidas.

Tomoya Takakashi „Toyota Gazoo Racing“ vadovas

Automobilių ateitis – elektra? „Toyota“ pripažįsta: „mes nesame tikri“

„Toyota“ intensyviai kuria klasikinių jėgos agregatų alternatyvas. Ji daug dėmesio skiria vandeniliui, taip pat pradėjo sintetinių degalų tyrimus. Tačiau, palyginti su kitomis didelėmis korporacijomis, japonai į elektromobilumo pasaulį įsitraukė palyginti vėlai. Toyota bZ4X rinkoje pasirodė tik 2022 m., o Europoje „Volkswagen“ tuo metu jau siūlė keturis ID modelių gamos modelius.

Takahashi taip pat pripažino, kad šiuo metu neįmanoma nuspėti automobilių rinkos ateities. Jo nuomone, visiškai elektrinė ateitis jau nėra visiškai tikra, todėl „Toyota“ bando kurti daug atskirų alternatyvų vienu metu.

Naudodami hibridines technologijas galime sumažinti anglies dioksido pėdsaką ir naudoti sintetinius, anglies dioksido neišskiriančius degalus. Nesame tikri dėl elektrifikavimo ir kada jis įvyks. Pasaulyje diskutuojama, kad ne visi automobiliai bus elektriniai. Niekas negali nuspėti ateities 10 metų į priekį. Mūsų kryptis slepia daugybę kelių, ne tik elektromobilių.

Tomoya Takakashi „Toyota Gazoo Racing“ vadovas
Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija
Žymos: toyotavidaus degimo variklis
Dalintis140DalintisSiųstiDalintis25

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.