Būsimasis šeštosios kartos „Toyota RAV4“ gali būti dar tik horizonte, tačiau „Toyota“ nelaukia. Japonijos gamintojas ką tik pristatė naują drąsų elektrinį krosoverį: Toyota C-HR BEV, Europoje dar vadinamą Toyota C-HR+. Skirtingai nuo esamo hibridinio C-HR, šis naujasis modelis yra visiškai elektrinis, didesnis ir pažangesnis.
Kas yra „Toyota C-HR+“?
Nepaisant pavadinimo, naujasis „Toyota C-HR+“ nėra tiesiogiai sukurtas dabartinio hibridinio C-HR pagrindu. Vietoj to jis yra visiškai naujas baterijomis varomas elektrinis visureigis, sukurtas erdvesnis, galingesnis ir efektyvesnis. C-HR+ yra 4520 mm ilgio ir 2750 mm ilgio ratų bazės, todėl pagal dydį C-HR+ atsiduria vos žemiau RAV4 – tai galima alternatyva ieškantiems ekonomiškesnio elektrinio visureigio.
- Visiškai elektrinė transmisija
- Didelis iki 500 km nuotolis
- Dviejų variklių AWD versija su 338 AG
- Priekyje varoma priekinių ratų versija su 165 AG

Veiklumas ir efektyvumas
Bazinėje „Toyota C-HR+“ versijoje montuojamas vienas elektros variklis, išvystantis 165 arklio galias ir varantis priekinius ratus. Tačiau svarbiausia yra dviejų variklių versija, išvystanti įspūdingą 338 AG galią. Dėl didelės talpos akumuliatoriaus ir pažangių efektyvumo nustatymų automobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti beveik 500 kilometrų – šis rodiklis puikiai konkuruoja su kitais rinkoje esančiais vidutinio dydžio elektra varomais automobiliais.
Dizainas ir interjero ypatybės
Toyota taip pat žengė didelį žingsnį į priekį dizaino srityje. Naujasis C-HR+ pasižymi bumerango formos LED priekiniais žibintais, švariu aerodinaminiu profiliu ir aptakiais horizontaliais galiniais žibintais. Automobilis sukurtas atsižvelgiant ir į estetiką, ir į aerodinamiką – tai aiškus ženklas, kad „Toyota“ siekia futuristinio dizaino.
Nors išsamių interjero specifikacijų kol kas nėra daug, „Toyota“ žada aukščiausios klasės saloną su skaitmeninėmis sąsajomis ir tvariomis medžiagomis. Tikimasi panašių į bZ4X ir Lexus RZ technologinių funkcijų, įskaitant informacines ir pramogines sistemas su oro atnaujinimais ir pažangias pagalbos vairuotojui sistemas.
Ar atvažiuos į Lietuvą?
Europos, įskaitant ir Lietuvos, vairuotojus, tikimasi sulaukti modelio pavadinimu „Toyota C-HR+“. Kainos ir prieinamumas vietos rinkoje dar nepaskelbti, tačiau tai gali tapti patraukliu pasirinkimu vairuotojams, norintiems visiškai elektrinio krosoverio ir neperšokantiems prie brangesnių bZ4X ar RAV4 Prime.
Kokia jūsų nuomonė? Ar svarstytumėte galimybę rinktis „Toyota C-HR+“, o ne „RAV4 Hybrid“? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose!