• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Sviestas“ po variklio alyvos kamščiu. Ar tai pavojinga?

pagal Andžej Biaigo
2024.03.16, 12:01
Naujienos
A A
0
emulsija variklio tepalo kamstis alyva

Emulsija po alyvos kamščiu

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Atsukite alyvos dangtelį ir pažiūrėkite, kaip jis atrodo. Toks vaizdas, koks pavaizduotas paveikslėlyje, gali išgąsdinti. Ar tai pavojingas reiškinys? Tikrai taip.

Vadinamasis „sviestas po kamščiu“, t. y. šlapios slidžios srutos, kurios yra vandens ir karterio garų mišinys, rodo, kad variklyje, ypač tepimo sistemoje ir aušinimo sistemoje, yra daug vandens. Priešingai paplitusiai nuomonei, tai labai retai būna perdegusios galvutės tarpinės pasekmė.

Iš kur variklyje atsiranda vandens? Jei šis reiškinys pasireiškia žiemą arba pastebimas po žiemos, jis atsiranda dėl variklyje susikaupusio vandens kondensato. Vandens atsiranda kiekviename šaltame variklyje ir tai yra natūralus reiškinys. Jis paprastai atsiranda automobiliuose, kurie naudojami trumpiems atstumams įveikti. Vandeniui nėra sąlygų išgaruoti, todėl jis kaupiasi vis didesniais kiekiais.

Kita priežastis gali būti užsikimšęs oro filtras. Dėl susikaupusių alyvos garų ribojamas oro prapūtimo srautas, todėl oro prapūtimo kameroje labai greitai susikaupia vandens garų, kurie galėtų išgaruoti, jei oro prapūtimo kameroje būtų laisvas praėjimas. Tačiau jei emfizė jau yra užsikimšusi, vanduo, užuot garavęs, susimaišo su emfizėje esančiais alyvos garais ir sudaro geltoną nuosėdą, kuri išstumiama po alyvos dangteliu.

Alyvos filtre susikaupus nuosėdoms, po alyvos dangteliu susidaro „sviesto“ efektas. „Sviestas“ taip pat kaupiasi variklio viršuje po vožtuvų dangteliu, o jei stipriai užsikemša emfragma, jis gali kauptis ir alyvos matuoklio vamzdelyje bei kitose vietose, pro kurias iš karterio gali išeiti slėgis.

Kaip atsikratyti „sviesto“ variklyje?

Pradėkime nuo to, ar tai pavojingas reiškinys? Pats savaime – ne, tačiau jo ilgalaikio pasireiškimo pasekmės tikrai yra. Nepasiduokite panikai – per trumpą laiką jis nesunaikins variklio. Tačiau ilgainiui jis gali sukelti žalą.

„Sviesto“ buvimas rodo, kad alyvoje susikaupė daug vandens, ir nors vanduo nelengvai maišosi su alyva, jis neigiamai veikia jo savybes. Tokia alyva tinka tik pakeisti. Alyvos pašildymas ilgesnį laiką važiuojant dideliu greičiu greitkeliu padės tik pusėtinai – gal ir pašalins vandenį, bet alyva vis tiek nebeturės savo savybių.

Be to, dėl vandens ir alyvos nuosėdų užsikimšimo oro prapūtimo kanalas sukelia didelį pasipriešinimą varikliui veikiant, todėl gali padidėti degalų sąnaudos arba atsirasti tokių reiškinių kaip netinkamas uždegimas ar degalų perteklius alyvoje. Todėl to nereikėtų nuvertinti.

Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Alyvoje esantį vandenį galima pašalinti stipriai pašildžius alyvą, pavyzdžiui, važiuojant, tačiau iš tikrųjų alyvą vis tiek reikėtų keisti. Tačiau jei norite atsikratyti problemos ilgesniam laikui, reikėtų, kad alyvos filtrą išvalytų mechanikas (išardytų ir išplautų arba net pakeistų, jei konstrukcija to neleidžia). Tai galite padaryti ir patys, tačiau naujesniuose automobiliuose tai užtrunka ir kartais tenka išardyti daug komponentų.

Visapusiškas sprendimas bus ne tik išvalyti oro perpylimo angą ir pakeisti alyvą, bet ir išplauti variklį. Jokiu kitu būdu neįmanoma pašalinti visos šios „košės“ iš variklio. Kita vertus, tai nėra problemos sprendimas visiems laikams. Norint išvengti „sviesto“ sankaupų, reikia tiesiog neleisti automobiliui daug dienų važinėti nepakankamai įkaitusiam.

Žymos: alyvavariklio alyvavariklis
Dalintis267DalintisSiųstiDalintis47

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.