• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

V formos varikliai ir eiliniai varikliai: Kuo jie skiriasi?

pagal Michal Kovalčiuk
2024.11.17, 9:58
Naujienos
A A
0
5.7 HEMI variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Varikliai būna įvairių konfigūracijų, o populiariausi yra eiliniai (R) ir V formos varikliai. Abiejų tipų varikliai turi savitų privalumų ir yra pritaikyti konkrečioms reikmėms, tačiau kuo jie iš tikrųjų skiriasi? Pasinerkime į detales.

Eiliniai varikliai: Kompaktiškas palikimas


Istoriškai dominuojantys buvo eiliniai varikliai, kurių cilindrai išdėstyti viena eile. Jie ypač populiarūs priekiniais ratais varomuose automobiliuose, nes pasižymi paprastumu ir mažesnėmis gamybos sąnaudomis. Nedideli, trijų ar keturių cilindrų eiliniai varikliai yra kompaktiški, todėl idealiai tinka ekonomiškiems automobiliams. Tačiau didesni eiliniai varikliai, tokie kaip R6, tapo retesni dėl savo ilgesnės konstrukcijos, kuri netinka šiuolaikinėse, erdvę optimizuojančiose variklių skyriuose. Nepaisant to, tokios markės, kaip BMW ir „Mazda“, ir toliau propaguoja R6 konfigūraciją, pabrėždamos jos sklandų veikimą ir pusiausvyrą.

Volkswagen EA189 (2.0 TDI 150) dyzelinis variklis
„Wikipedia“ nuotrauka

V formos varikliai: Variklis: taupo vietą ir yra galingas


V formos varikliai, kurių cilindrai išdėstyti kampu (paprastai 60 arba 90 laipsnių kampu), yra trumpesni ir kompaktiškesni, todėl geriau tinka didesnėms transporto priemonėms. Tokia konstrukcija išsiskiria V6 arba V8 konfigūracijomis, kurios dominuoja didelio našumo ir prabangos segmentuose. Tačiau V formos variklių sudėtingumas – dvi cilindrų galvutės, papildomi paskirstymo velenai ir sudėtingos paskirstymo sistemos – dažnai lemia didesnes remonto išlaidas ir didesnius energijos nuostolius eksploatuojant.

lexus is500 v8 variklis

Eksploatacinių savybių ir sąnaudų aspektai


Dėl natūralios pusiausvyros eiliniai varikliai paprastai veikia sklandžiau, o V formos varikliams reikia papildomų komponentų, pavyzdžiui, balansavimo velenų arba dviejų masių smagračio, kad būtų pasiektas tas pats efektas. Kita vertus, V formos varikliai pasižymi geresniu montavimo lankstumu, todėl gamintojai gali sutalpinti daugiau galios mažesnėje erdvėje, o tai būtina daugelyje šiuolaikinių transporto priemonių.

Kalbant apie techninę priežiūrą, V formos varikliai dėl savo sudėtingumo gali pareikalauti daugiau remonto išlaidų. Tačiau V formos varikliams, pavyzdžiui, V8 ar V12, V konfigūracija išlieka neprilygstama.w


Pasirinkimas tarp eilinio ir V formos variklių labai priklauso nuo jūsų transporto priemonės tipo ir vairavimo poreikių. R formos varikliai dominuoja mažesniuose, nebrangiuose automobiliuose, o V formos varikliai – didelio našumo ir prabangiuose modeliuose. Abi konstrukcijos turi unikalių privalumų, tačiau medžiagų ir inžinerijos pažanga trina ribas, todėl abu variantai tampa vis konkurencingesni.

Skaitykite  Paprasta klaida keičiant alyvą gali sukelti didelių nuostolių
Žymos: r formosv formosvariklis
Dalintis29DalintisSiųstiDalintis5

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.