• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Vairuotojai vis dar negali priprasti prie „plug-in“ hibridinių automobilių. Elektromobiliai geriau?

pagal Andžej Biaigo
2024.10.22, 14:43
Naujienos
A A
0
is tinklo ikraunamo hibridinio automobilio ikrovimo laikas bmw

Šaltinis: Eren Goldman Unsplash nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Remiantis „J.D. Power“ parengta ataskaita, vairuotojai kažkodėl nėra itin patenkinti savo iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais. Šie automobiliai dažnai vadinami tiltu tarp vidaus degimo ir elektrinių automobilių, tačiau kasdien jie veikia gana prastai. Mat jie nėra nei tipiniai vidaus degimo, nei elektriniai, ir vis tiek paveldi bent kai kuriuos jų trūkumus. Taigi, ar tai (ydingos?) koncepcijos klausimas, ar veikiau mes, vairuotojai, nemokame naudotis PHEV automobiliais?

Tai dar labiau glumina, nes PHEV automobiliai vis dėlto sparčiai populiarėja. Beje, daugeliui gamintojų tai geras būdas atitikti tam tikrus išmetamųjų teršalų standartus, todėl baterijas, elektros variklius ir kištukinius elektros variklius gauna nebe tik įprasti visureigiai, sedanai ir universalai, bet net ir pikapai, sportiniai ir sportiniai automobiliai (pavyzdžiui, BMW M5, „Ferrari SF90“, „Lamborghini Revuelto“ ir t. t.). Ir nors yra įmonių (pasveikinkite Horacio Pagani), kurios vengia šios koncepcijos, apskritai atrodo, kad PHEV turi visokių privalumų, dėl kurių turėtų sumušti pardavimo rekordus. Kodėl gi jie (laikinai) to nedaro?

Iš tinklo įkraunamas hibridas: viskam ar niekam?

Na, nes taip: vien elektra varomų automobilių rida jau tokia įspūdinga, kad PHEV gali net priartėti prie 100 km ribos. Paprastai tai būna mažiau (40-80 km), bet vis tiek neblogas rezultatas. Įkraunami hibridiniai automobiliai paprastai turi mažesnius elementus nei elektra varomi automobiliai, todėl naudojant tą pačią galią jiems įkrauti reikia mažiau laiko nei klasikiniams BEV automobiliams, be to, juos galima įkrauti, pavyzdžiui, namuose arba naudotis viešuoju įkrovikliu. Ir kai „baigiasi“ elektra, automobilis persijungia į įprastą hibridinį režimą ir važiuoja toliau, t. y. neieškodamas įkrovimo stotelių. Taigi kai kurie automobilių gamintojai PHEV pozicionuoja kaip tiltą tarp vidaus degimo varikliais varomų ir elektrinių automobilių. Taip jie vilioja vairuotojus įžengti į elektromobilių pasaulį.

PHEV jėgos agregatas naujajame 5 serijos BMW
PHEV jėgos agregatas naujajame 5 serijos BMW.

Tačiau „Automotive News“, remdamasi analitikų bendrovės „J.D. Power“ duomenimis, praneša, kad praktikoje tai veikia vidutiniškai. Kodėl? Brentas Gruberis, „J.D. Power“ elektrinių transporto priemonių vykdomasis direktorius, interviu su AN pažymi, kad PHEV yra tarsi pusiau priemonė klientams, kurie galbūt dar nėra pasirengę visiškai įžengti į elektromobilių pasaulį. Todėl bendras pasitenkinimas PHEV yra tik 669 balai skalėje nuo 0 iki 1000, palyginti su 716 balų tarp BEV (elektromobilių) savininkų. O vadinamieji aukščiausios klasės elektromobiliai? Remiantis to paties „J.D. Power“ tyrimo (atlikto JAV) duomenimis, vairuotojų pasitenkinimas šiuo atveju siekia net 738 balus iš 1000.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

„Kai kuriems žmonėms įkraunami hibridai turi privalumų, tačiau, vertinant naudojimo patirtį, atsiliepimai neabejotinai tokie pat teigiami kaip ir elektromobilių savininkų“, – priduria J. Gruberis.

Iš tinklo įkraunamas hibridas: kainos klausimas?

Problema ta, kad hibridinius iš tinklo įkraunamus automobilius gali būti brangu ir įsigyti, ir prižiūrėti – ne tik todėl, kad jie turi dvi transmisijas. Be to, rinkoje atsiras vis daugiau pigių elektromobilių, o jų fone kai kurie PHEV gali išties blankiai atrodyti. Ir jei kas nors ieško automobilio, skirto važinėti tik mieste, greičiausiai rinksis elektromobilį, o kelyje – jei įmanoma – rinksis vidaus degimo variklį (kol galės).

Kaip pagerinti PHEV automobilių reitingus? Brentas Gruberis iš „J.D. Power“ siūlo gamintojams ir prekybos atstovams daugiau dėmesio skirti galimybėms padidinti nuvažiuojamą atstumą naudojant elektros energiją. Nes kai pirkėjai supras, kad įkrovimas nekelia tiek problemų ir kad jiems dažnai nereikia tokio didelio nuotolio, kaip jie iš pradžių galvoja, jie turėtų būti patenkinti.

Žymos: iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai
Dalintis80DalintisSiųstiDalintis14

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.