• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Vidaus degimo varikliams gelbsti aukščiausios klasės segmentas. Apie ateitį su „Bentley“ generaliniu direktoriumi Franku-Steffenu Walliseriu

pagal Andžej Biaigo
2024.10.08, 14:36
Naujienos
A A
0
Frank-Steffen Walliser

Frank-Steffen Walliser

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Frankas-Steffenas Walliseris, atsakingas už „Porsche 918“ ir nuo 2014 m. vairavęs beveik visus 911, dabar vadovauja didesniam projektui: nuo liepos pradžios jis tapo „Bentley“ prekės ženklo generaliniu direktoriumi. Naujojo „Continental“ pristatymas – puiki proga užduoti klausimus apie būsimą elektrinį ir kaip turtingiausieji finansuos naujų degalų kūrimą.

„Bentley“ iš karto pristatė naujojo „Continental“ kupė ir be stogo versijas. Paprastai, siekiant išlaikyti susidomėjimą, pastarosios pristatymas „šiek tiek“ užsitęsdavo. Tačiau ne šį kartą. „Kabrioleto modelio pristatymas rodo produkto potencialą, taip pat yra palinkėjimas klientams, kurie labai dažnai prašė tokio kėbulo“, – sako Walliseris, kai susėdame pokalbiui dar prieš pirmuosius važiavimus.

Produktas. Šis žodis dažnai skambėjo per susitikimą su žurnalistais Andermatte (Šveicarija), kur buvo nuspręsta pradėti gaminti „Continental“. Vietos pasirinkimas neturėtų stebinti – būtent Šveicarijoje yra didžiausia „suoliukų“ koncentracija, tenkanti vienam gyventojui.

„Produktas mums yra svarbiausias dalykas, nes jis apibrėžia prekės ženklą, apibrėžia bendravimą su klientu, galiausiai jis yra tai, ką jis galiausiai perka. Tai yra mano prioritetas“, – atsako Walliseris, paklaustas apie pirmuosius savo tikslus praėjus maždaug 80 dienų po to, kai pradėjo eiti pareigas. Iš ko gi susideda šis mistinis produktas?

„Sportinė patirtis vis dar svarbi. Yra posakis, kad „Bentley“ turi vairuotojus, o kiti automobiliai – savininkus. Tačiau prabangą sudaro viskas, kas susiję su stiliumi, kokybe, meistriškumu, medžiagomis, taip pat patirtis pardavėjo salone“, – sako jis.

Planų pasikeitimas

Walliser perima prekės ženklo valdymą po to, kai buvo pakeista asortimento elektrifikacija. Dar prieš kelerius metus tikslas buvo paprastas: po 2030 m. – tik elektriniai automobiliai. Ankstesnis markės generalinis direktorius Adrianas Hallmarkas atliko korekcijas ir daugiausia dėmesio skyrė iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams, kaip matyti iš naujojo „Continental“. Elektromobiliai vis dėlto pasirodys, su nedideliu pasislinkimu, 2026 m. Šį projektą visiškai „išbandys“ Walliser.

„Esame pakeliui pristatyti pirmąjį elektromobilį, mūsų strategija apima ir kitus modelius, tačiau ji yra dinamiška ir pritaikoma, priklausomai nuo rinkos, technologijų, aplinkos, taisyklių“, sako generalinis direktorius.

Tačiau kol kas informacija apie pirmąjį elektrinį „Bentley“ yra likutinė – kūrėjai net nenori atskleisti, kokio tipo kėbulą turės automobilis. Walliser taip pat daug neatskleidžia:

„Labai svarbu, ypač mūsų segmente, kad automobilis ir toliau būtų kuriamas „vairuotojui“, jis turi užtikrinti gerą grįžtamąjį ryšį, bet kartu turi būti patogus: patogus vairuoti ir patogus krauti. „Bentley“ stilius bus išlaikytas, tai bus labai moderni interpretacija. Personalizavimas bus labai svarbus – ši rinkos dalis nuolat auga“, – girdžiu iš savo pašnekovo

Tačiau prabangos prekių ženklai mano kitaip

Walliseris buvo susijęs su „Porsche“ lenktyniniu padaliniu, o šis prekės ženklas orientuojasi į e. degalus: gaminamus iš anglies dioksido, naudojančius ekologišką energiją ir nereikalaujančius didelių variklio pakeitimų. Tas pats gali būti taikoma ir „Bentley“.

„Vandenilis yra prasmingas, ypač jei pridėjus šiek tiek anglies dioksido gaunamas ekologiškas metanolis, kurį galima lengvai saugoti ir deginti. Tai e. kuras, kurį jau naudojame. Tiesą sakant, netikiu vandenilio automobiliu – saugojimo infrastruktūra per brangi. Tikiu vandeniliu, kuris gali būti degalų bazė“, – sako Walliser.

„E. degalai turėtų būti anglies dioksido išmetimo mažinimo ateitis. – Jūs nepridedate anglies dioksido į atmosferą, jį paimate į degalus ir „grąžinate“ į atmosferą, kai juos sudeginate. Tai savotiška saugykla“, – teigia generalinis direktorius.

„Ar tai yra sprendimas prabangių automobilių segmento klientams, kurie ir toliau vertina vidaus degimo variklius? – Taip, ir jiems, tačiau manau, kad būtent prabangos segmento rinka gali lengviausiai finansuoti šią technologiją. Pasaulyje yra apie 1,3-1,4 mlrd. automobilių, per metus jų pagaminama apie 70 mln. Galite paskaičiuoti, kiek laiko prireiks pakeisti automobilių „parką“. Kadangi siekiama sumažinti anglies dioksido kiekį, turime turėti paprastą sprendimą“, – teigia Walliser.

Kol kas „Bentley“ pasikliauja iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais, kurie leidžia nuvažiuoti apie 80 km naudojant elektros energiją. Klientai šiltai priėmė šį sprendimą. Vis dėlto, norint sužinoti, ar e. degalai iš tikrųjų prigis, teks palaukti bent kelerius metus.

Skaitykite  Ką turi žinoti pirkėjai apie Tesla kainų pokyčius?
Žymos: Bentleyvidaus degimo variklis
Dalintis18DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.