• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Volkswagen“ 15 mlrd. eurų vertės strategija kovai su Kinijos konkurencija

pagal Michal Kovalčiuk
2025.01.22, 18:00
Naujienos
A A
0
volkswagen radaras roobadge

„RooBadge“ - „Volkswagen“ būdas apsaugoti vairuotojus ir kengūras. „Volkswagen Australia“ nuotrauka.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Naujausios „Volkswagen“ sąnaudų mažinimo priemonės Vokietijoje rodo, kad automobilių pramonės milžinė, nepaisant ambicingos retorikos apie radikalius pokyčius, remiasi išbandyta strategija – vadovų ir darbuotojų bendradarbiavimu. Nors šis bendradarbiavimo modelis jau dešimtmečius apibrėžia „Volkswagen“ požiūrį, investuotojams ir analitikams kyla abejonių, ar jis iš tiesų gali užtikrinti būtiną pertvarką aršiai konkurencingoje pasaulinėje rinkoje.

Planas: Bendradarbiavimas, o ne vadovavimas

Naujajame „Volkswagen“ susitarime nustatyti ambicingi Vokietijos gamyklų sąnaudų mažinimo ir našumo tikslai. Kiekviena gamykla turi parengti savo strategiją, kaip sumažinti išlaidas ir padidinti efektyvumą, matuojamą pagal vieno darbuotojo pagamintų transporto priemonių skaičių. Šių planų rengimui ir įgyvendinimui kartu dirbs įvairių sričių vadovų ir darbuotojų atstovų grupės, o pažanga bus peržiūrima kas ketvirtį.

Toks „iš apačios į viršų“ metodas sumažina darbuotojų streikų riziką, tačiau kai kas abejoja, ar jis pajėgus užtikrinti reikiamus drastiškus pokyčius. Kritikai teigia, kad agresyvesnis, iš viršaus į apačią vykdomas restruktūrizavimas galėjo duoti greitesnių rezultatų, nors ir su galimais darbuotojų neramumais.

Dideli statymai ir investuotojų susirūpinimas

„Volkswagen“ statymai milžiniški. 2023 m. jos pavyzdinis prekės ženklas sudarys daugiau nei pusę grupės transporto priemonių pardavimų. Tačiau silpna paklausa ir stiprėjanti pigesnių kiniškų modelių konkurencija kelia grėsmę jo išlikimui. Investuotojai tebėra skeptiški – tai rodo ir bendrovės akcijų kursas, kuris, nepaisant tariamo lūžio jos strategijoje, atsilieka nuo prieš spalio mėn. buvusio lygio.

Investuotojų nusivylimą apibendrino UBS analitikas Patrickas Hummelis:

„Žmonės neturi kantrybės investuoti į automobilių akcijas, kurios parduodamos daugiausia pagal kitų metų pajamas, tikėdamiesi, kad pelningumas sugrįš po 3-5 metų“.

Darbo vietų mažinimas neatleidžiant darbuotojų?

Kitas ginčytinas plano aspektas – „Volkswagen“ pažadas sumažinti darbuotojų skaičių 35 000 neatleidžiant darbuotojų. Įmonė siekia tai pasiekti savanoriškomis priemonėmis, pavyzdžiui, ankstyvu arba daliniu išėjimu į pensiją, kartu užtikrindama darbo vietų saugumą iki 2030 m. Tačiau skeptikai atkreipia dėmesį į tai, kad 2016 m. panašūs pažadai nesugebėjo sumažinti bendro darbuotojų skaičiaus, todėl kyla abejonių dėl šio metodo veiksmingumo.

Gamyklų uždarymas ir pertvarkymas

Pagal susitarimą dėl sąnaudų mažinimo planuojama iki 2025 m. nutraukti gamybą Drezdene ir iki 2027 m. Osnabriuke, atitinkamai 300 ir 2300 darbuotojų. Volkswagen“ įsipareigojo rasti alternatyvų šių gamyklų panaudojimui, galbūt įtraukiant naujus investuotojus. Be to, nuo 2027 m. Cvikau elektrinių transporto priemonių gamykla neteks gamybos linijos, tačiau joje atsiras nauja naudotų transporto priemonių perdirbimo gamykla.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

„Volkswagen“ tikisi vidutinės trukmės laikotarpiu šiomis priemonėmis sutaupyti 15 mlrd. eurų, tačiau konkretūs tarpiniai tikslai lieka neaiškūs, todėl analitikai nėra tikri dėl realaus poveikio fiksuotoms sąnaudoms.

Generalinio direktoriaus Oliverio Blume balansavimas

Vykdomasis direktorius Oliveris Blume’as patiria vis didesnį spaudimą įgyvendinti savo drąsius pažadus. Jo strategija atspindi kruopščią pusiausvyrą tarp esminių struktūrinių pokyčių ir darnos su profsąjungomis bei vietos suinteresuotosiomis šalimis, kurios turi didelę įtaką „Volkswagen“ stebėtojų taryboje.

„Blume pasidarė pažeidžiamas ir atskaitingas“, – sakė ‚Volkswagen‘ akcininkės ‚Union Investment‘ portfelio valdytojas Moritzas Kronenbergeris. Pripažindamas iššūkius, M. Kronenbergeris mano, kad M. Blume’s požiūris gali padėti „Volkswagen“ ateityje tapti konkurencingesne įmone, jei tai bus pasiekta.

Kelias į priekį

Nuo to, kaip „Volkswagen“ sugebės įveikti šią sudėtingą vietovę, priklausys jos ateitis. Ar gali tradicijomis grįstas kooperatyvo modelis atitikti sparčiai besikeičiančios pasaulinės rinkos reikalavimus? O gal bendrovės nenoras imtis drastiškesnių pokyčių pakenks jos transformacijai? Viena aišku: Vokietijos automobilių pramonės titanui trūksta laiko ir kantrybės.

Žymos: gamyklaKinijakonkurencijavolkswagen
Dalintis7DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz