• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 6 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P0039 Turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo kompresoriaus apėjimo vožtuvo A valdymo grandinės diapazonas/veikimas

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 1:07
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P0039 turbokompresoriaus apylankos vožtuvo valdymo diapazono veikimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diagnostikos trikties kodas P0039 signalizuoja apie kritinį turbokompresoriaus arba kompresoriaus apylankos vožtuvo valdymo grandinės gedimą, todėl vairuotojams sumažėja variklio našumas ir atsiranda mįslingų simptomų. Šis gedimas atsiranda, kai variklio valdymo modulis nustato, kad apylankos vožtuvas veikia ne pagal iš anksto nustatytus parametrus – dėl netinkamos padėties arba lėto reagavimo laiko. Priežastys gali būti įvairios – nuo paprastų vakuuminės linijos gedimų iki sudėtingų pavaros veikimo sutrikimų, todėl labai svarbu tinkamai diagnozuoti, kol brangiai kainuojantis remontas neiššvaistė laiko ir išteklių.

P0039 Turbokompresoriaus/siurblio apėjimo vožtuvo A valdymo grandinės diapazono/veikimo reikšmė ir apibrėžtis

Šis kodas susijęs su išmetamųjų dujų vožtuvo arba apylankos vožtuvo sistema, kuri kontroliuoja padidinimo slėgį varikliuose su turbokompresoriumi arba pripūtimu. Aplenkimo vožtuvas reguliuoja išmetamųjų dujų kiekį, kuris patenka per turbokompresoriaus turbiną, arba kontroliuoja pripūtimo lygį pripūtimo kompresoriuje. Kai ECM (variklio valdymo modulis), kuris Europos automobiliuose atlieka variklio valdymo funkcijas, o amerikietiškuose automobiliuose sujungtas į vieną PCM (Powertrain Control Module), nustato, kad vožtuvo padėtis arba reakcijos laikas neatitinka leistinų ribų, nustatomas kodas P0039. Šis gedimas gali smarkiai paveikti variklio veikimą ir padidinti išmetamųjų teršalų kiekį dėl netinkamo oro ir degalų mišinio valdymo.

Bendrosios P0039 priežastys

  • Neveikianti apylankos vožtuvo pavara – mechaninis gedimas, neleidžiantis tinkamai judėti vožtuvui
  • Pažeisti laidai arba jungtys – elektrinių jungčių korozija arba nutrūkimai
  • Susidėvėjusios vakuumo linijos – užsikimšimai, trukdantys tinkamai perduoti vakuumo signalą
  • Keistas ECM – retas, bet galimas valdymo modulio gedimas
  • Akmens anglies sankaupos ant vožtuvo – nuosėdos, neleidžiančios sklandžiai veikti vožtuvui
  • Nepavykęs padėties jutiklis – neteisingi grįžtamojo ryšio signalai į ECM

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsižiebusi variklio patikros lemputė – pagrindinis įspėjamasis indikatorius prietaisų skydelyje
  • Sumažėjusi variklio galia – pastebimas pagreičio ir našumo sumažėjimas
  • Mažesnė degalų ekonomija – padidėjusios degalų sąnaudos dėl neefektyvaus padidėjimo kontrolės
  • Variklio stuksenimas arba pypsėjimas – ypač esant apkrovai arba greitėjant
  • Neįprasti turbokompresoriaus ūžesiai – neįprasti turbokompresoriaus veikimo garsai
  • Juodi dūmai iš išmetimo sistemos – gausus degalų mišinys dėl padidinto slėgio netolygumų

Diagnozė ir bandymai

Sertifikuotas technikas pradės diagnostiką prijungęs OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus kodus ir „freeze frame” duomenis. Tada mechanikas vizualiai apžiūrės apylankos vožtuvą, pavaros mechanizmą ir susijusius laidus, ar nėra akivaizdžių pažeidimų arba korozijos. Naudodamasis multimetru jis patikrins pavaros elektrinę varžą ir patikrins, ar ECM tiekia tinkamą įtampą. Vakuuminis bandymas apima linijos vientisumo ir pavaros reakcijos patikrinimą naudojant rankinį vakuuminį siurblį. Technikas taip pat gali atlikti slėgio padidinimo bandymą naudodamasis specialiais matuokliais, kad patikrintų faktinį padidinimo lygį, palyginti su nustatytuoju varikliui veikiant.

Remonto etapai ir kaina

Remonto išlaidos skiriasi priklausomai nuo konkretaus komponento gedimo ir automobilio sudėtingumo.

  • Pakeisti apylankos vožtuvo pavaros mechanizmą – dažniausiai pasitaikantis remontas, kai keičiama pavaros mechanizmo pavara; kaina: 150-350 €
  • Remontuoti laidų rinkinį – sutvarkyti pažeistas jungtis arba pakeisti surūdijusius laidus; kaina: 80 € – 180 €
  • Akmens nuosėdų valymas – nuosėdų nuo vožtuvo ir aplinkinių komponentų pašalinimas; kaina: 120 € – 220 €
  • Vakuuminių linijų pakeitimas – naujų vakuuminių žarnų ir jungiamųjų detalių montavimas; kaina: 50 € – 120 €
  • ECM keitimas – retas, bet būtinas, jei sugenda valdymo modulis; kaina: 800 € – 1500 €

Po remonto technikas ištrins diagnostinius kodus, atliks važiavimo bandymą ir patikrins, ar sistema veikia tinkamai, ir tik tada grąžins automobilį.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Audi A4 2009-2016 m.
  • BMW 3 serijos automobiliai 2007-2013 m.
  • Volkswagen Golf GTI 2010-2018
  • Mercedes-Benz C klasė 2008-2014
  • Volvo S60 2011-2016
  • Saab 9-3 2003-2011

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau važiuoti esant aktyviam P0039 kodui?

Nors automobilis gali likti važiuojantis, tolesnis važiavimas su šiuo kodu gali sukelti rimtų variklio pažeidimų dėl netinkamo slėgio padidinimo valdymo. Per didelio padidinto slėgio sąlygomis gali būti pažeisti stūmokliai, o per mažas padidintas slėgis sumažina našumą ir padidina išmetamųjų teršalų kiekį. Rekomenduojama apriboti važiavimą ir nedelsiant kreiptis dėl remonto.

Kiek paprastai kainuoja P0039 remontas Lietuvoje?

Remonto kaina svyruoja nuo 50 € už paprastą vakuuminės linijos pakeitimą iki 1500 € už ECM pakeitimą. Dažniausiai atliekamas remontas susijęs su pavaros keitimu, kuris kainuoja nuo 150 € iki 350 €. Diagnostikos mokesčiai prie bendros kainos paprastai prideda 40-60 €.

Ar dėl P0039 mano automobilis nepraeis techninė apžiūros?

Dėl P0039 kodo gali būti neatlikta techninė apžiūra, jei nebus sprendžiamos susijusios problemos. Per techninę apžiūrą paprastai tikrinamas tinkamas variklio veikimas, išmetamųjų teršalų kiekis ir su sauga susijusios sistemos, kurioms visoms gali turėti įtakos netinkamai veikianti apylankinio vožtuvo valdymo grandinė.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Išvada

P0039 diagnostiniam kodui reikia sistemingai šalinti gedimus, kad būtų galima nustatyti pagrindinę priežastį aplinkkelio vožtuvo valdymo grandinėje. Prieš keičiant komponentus, reikia patikrinti elektros jungtis, vakuumines linijas ir pavaros veikimą. Nedelsiant išsprendus šią problemą, išvengiama tolesnių variklio pažeidimų ir atkuriamas idealus turbokompresoriaus veikimas. Transporto priemonių savininkai, susidūrę su šiuo kodu, turėtų kreiptis į profesionalias diagnostikos paslaugas, nes netinkamas remontas gali lemti brangiai kainuojančius turbokompresoriaus gedimus ir mažesnį variklio efektyvumą.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Agresijos protrūkis Vilniuje konflikte vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

Agresijos protrūkis Vilniuje – konflikto metu vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Kabrioletų era baigiasi: mažėjanti paklausa ir išaugusios kainos

Lietuva užtvindyta azijietiškais degalais: vietos gamintojai skelbia pavojų

12 patarimų, kaip prižiūrėti automobilį virš 200 tūkst. kilometrų ridos

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz