• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 6 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P004C Turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo pripūtimo stiprintuvo B kontrolės grandinės žemas lygis

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 1:33
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P004C turbokompresoriaus arba stiprintuvo stiprintuvo valdymas žemas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diagnostikos kodas P004C signalizuoja apie kritinį antrinio stiprintuvo valdymo grandinės gedimą, kai įtampos lygis pavojingai nukrito žemiau gamintojo specifikacijų. Šis elektrinis gedimas paprastai pasireiškia varikliuose su turbokompresoriumi ir pripūtimu, nes sumažėja galia ir pablogėja degalų naudojimo efektyvumas. Priežastys gali būti įvairios – nuo paprastų laidų problemų iki sudėtingų padidinto slėgio valdymo sistemos komponentų gedimų. Suprasti diagnostikos procesą tampa labai svarbu, kai vairuotojai pastebi, kad jų transporto priemonė netikėtai įjungia apsauginį riboto veikimo režimą.

P004C Turbokompresoriaus / pripūtimo pripūtimo reguliatoriaus B grandinės žema reikšmė ir apibrėžtis

Kodas P004C reiškia variklių su turbokompresoriumi arba pripūtimo sistema antrinės pripūtimo kontrolės sistemos grandinės (B grandinės) gedimą. ECM stebi įtampos signalus iš didinimo kontrolės solenoidų, išmetamųjų dujų vožtuvų pavaros arba apeinamųjų vožtuvų, kad palaikytų pageidaujamą didinimo slėgį. Kai įtampa B grandinėje nukrenta žemiau numatytos ribos, suveikia šis kodas. Europos automobiliuose šią funkciją atlieka ECM (variklio valdymo modulis), kitaip nei amerikietiškuose automobiliuose, kuriuose variklio ir transmisijos veikimą valdo vienas PCM (transmisijos valdymo modulis). Sumažėjęs stiprintuvo valdymas tiesiogiai veikia variklio veikimą, degalų naudojimo efektyvumą ir gali padidinti išmetamųjų teršalų kiekį.

Bendrosios P004C priežastys

  • Neteisingas didinimo kontrolės elektromagnetinis vožtuvas – elektrinis gedimas, dėl kurio išėjimo įtampa yra žema
  • Pažeista laidų sistema arba jungtys – korozija, įtrūkimai arba laisvos jungtys, turinčios įtakos grandinės tęstinumui
  • Defektinė išmetamųjų dujų vožtuvo pavara – mechaninis arba elektrinis gedimas, neleidžiantis tinkamai reguliuoti padidinto slėgio reguliavimą
  • ECM gedimas – vidinis gedimas, turintis įtakos padidinto slėgio reguliavimo grandinės stebėjimui
  • Sudegęs saugiklis arba relė – nutrauktas elektros energijos tiekimas padidinto slėgio kontrolės komponentams
  • Vakuumo nuotėkis didinimo reguliavimo sistemoje – turi įtakos pneumatiniam pavaros veikimui

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsižiebusi variklio patikros lemputė – pagrindinis įspėjamasis indikatorius prietaisų skydelyje
  • Sumažėjusi variklio galia ir pagreitis – pastebimas turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo variklio veikimo sumažėjimas
  • Mažesnė degalų ekonomija – variklis dirba sunkiau, kad kompensuotų padidėjimo problemas
  • Variklio svyravimai arba trūkčiojimas – nereguliarus galios perdavimas greitėjant
  • Neįprasti turbokompresoriaus garsai – priverstinio įsiurbimo sistemos skleidžiami švilpimo ar šlifavimo garsai
  • Limp režimo įjungimas – ECM apriboja variklio veikimą, kad būtų išvengta žalos

Diagnostika ir bandymai

Mechanikai pradeda diagnostiką prijungdami OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus kodus ir sustabdyto kadro duomenis. Vėliau vizualiai apžiūrima slėgio didinimo valdymo sistema, patikrinama, ar laidų pynės, jungtys ir vakuuminės linijos nėra akivaizdžiai pažeistos. Naudodami skaitmeninį multimetrą, technikai tikrina įtampą ir tęstinumą B grandinėje, matuoja varžos vertes prie padidinto slėgio kontrolės solenoidų ir pavaros. Tiesioginis duomenų stebėjimas varikliui veikiant padeda nustatyti nutrūkstamas elektros problemas. Dūmų bandymas gali atskleisti vakuumo nuotėkius, turinčius įtakos pneumatiniams padidinto slėgio kontrolės komponentams. Pažangios diagnostikos priemonės gali duoti komandą didinimo kontrolės solenoidams, kad patikrintų, ar jie tinkamai veikia ir reaguoja.

Remonto etapai ir kaina

Remonto išlaidos priklauso nuo pagrindinės priežasties ir automobilio sudėtingumo.

Naudoto automobilio patikimumas – VIN kodas atskleis tiesą.
  • Pakeiskite padidinto slėgio valdymo elektromagnetinį vožtuvą – dažniausiai pasitaikantis pataisymas, susijęs su elektrinio komponento pakeitimu; kaina: 150-350 €
  • Remontuoti pažeistą laidų rinkinį – sutvarkyti nutrūkusius laidus, surūdijusias jungtis arba atsilaisvinusius gnybtus; kaina: 80 € – 200 €
  • Pakeisti išmetamųjų dujų vožtuvo pavaros mechanizmą – mechaninis komponentas, reikalaujantis daugiau darbo; kaina: 300 € – 600 €
  • Pakeisti perdegusius saugiklius arba reles – paprastas elektrinio komponento keitimas; kaina: 20 € – 50 €
  • ECM keitimas arba perprogramavimas – sudėtingas remontas dėl vidinio modulio gedimo; kaina: 800 € – 1500 €

Atlikę remonto darbus, technikai, naudodami OBD-II skaitytuvą, ištrina diagnostinius kodus ir atlieka bandymus kelyje, kad patikrintų, ar tinkamai veikia slėgio padidinimo kontrolė, ir įsitikintų, kad kodas negrįžta.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Audi A4, A6, Q5 su 2.0 TFSI varikliais (2008-2016 m.)
  • BMW 320i, 328i, X3 su N20 turbininiais varikliais (2012-2018 m.)
  • Ford Focus ST, Fiesta ST su EcoBoost varikliais (2013-2019 m.)
  • Mercedes-Benz C250, CLA250 su M274 turbininiais varikliais (2014-2020 m.)
  • Volkswagen Golf GTI, Passat su EA888 varikliais (2009-2017 m.)
  • Volvo S60, XC60 su T5/T6 turbininiais varikliais (2011-2018 m.)

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau vairuoti, kai kodas P004C yra aktyvus?

Nors variklis vis dar gali veikti, nerekomenduojama ilgesnį laiką važiuoti su aktyviu šiuo kodu. Turbokompresorius arba pripūtimo sistema negali tinkamai veikti, todėl sumažėja galia, sumažėja degalų sąnaudos ir gali būti pažeistas variklis. ECM, siekdamas apsaugoti variklį, gali įjungti „limp” režimą, kuris smarkiai apriboja variklio veikimą.

Išvada

Į diagnostikos kodą P004C reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų išvengta variklio pažeidimų ir atkurtas tinkamas slėgio padidinimo kontrolės veikimas. Sistemingai diagnozavus didinimo kontrolės solenoidą, laidų rinkinį ir išmetamųjų dujų vožtuvo pavaros mechanizmą, paprastai pavyksta pašalinti pagrindinį grandinės gedimą. Profesionalus įvertinimas garantuoja tikslų sugedusių komponentų nustatymą ir teisingas remonto procedūras. Nedelsiant pašalinus šį kodą, išvengiama ilgesnio neveikimo režimo ir išlaikomas idealus turbokompresoriaus veikimas, degalų naudojimo efektyvumas ir bendras variklio patikimumas.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Agresijos protrūkis Vilniuje konflikte vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

Agresijos protrūkis Vilniuje – konflikto metu vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Kabrioletų era baigiasi: mažėjanti paklausa ir išaugusios kainos

Lietuva užtvindyta azijietiškais degalais: vietos gamintojai skelbia pavojų

Ar gali būti atimta teisė vairuoti už girtumą su elektriniu paspirtuku?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz