• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P006C MAP turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo kompresoriaus įleidimo slėgio koreliacija

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 2:47
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P006C turbokompresoriaus kompresoriaus įleidimo slėgio koreliacija
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

P006C diagnostikos sutrikimo kodas yra sudėtingas iššūkis automobilių technikams, nes jis signalizuoja apie kritinį dviejų esminių priverstinio įsiurbimo variklių slėgio jutiklių neatitikimą. Kai kolektoriaus absoliutinio slėgio jutiklis ir turbokompresoriaus įleidimo slėgio jutiklis variklio valdymo moduliui pateikia prieštaringus duomenis, pasekmės toli gražu neapsiriboja paprastais diagnostiniais galvos skausmais. Ši koreliacijos klaida sukelia kaskadą veikimo problemų, dėl kurių net patyrę mechanikai gali suabejoti savo problemų šalinimo metodu.

P006C MAP turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo kompresoriaus įleidimo slėgio koreliacija

Šis kodas reiškia ryšio arba koreliacijos problemą tarp MAP jutiklio, kuris matuoja slėgį įsiurbimo kolektoriuje, ir turbokompresoriaus arba pripūtimo kompresoriaus įleidimo slėgio jutiklio. ECM lygina šiuos slėgio rodmenis, siekdamas užtikrinti, kad jie atitiktų tikėtinas vertes, atsižvelgiant į variklio apkrovą, droselinės sklendės padėtį ir slėgio didinimo reikalavimus. Kai šie rodmenys tinkamai nesutampa, tai gali turėti didelės įtakos variklio veikimui, degalų naudojimo efektyvumui ir išmetamųjų teršalų kontrolei. Sistema remiasi tiksliais slėgio duomenimis, kad galėtų optimizuoti oro ir degalų mišinio, uždegimo laiko ir slėgio padidinimo valdymą.

Bendrosios P006C MAP turbokompresoriaus / pripūtimo kompresoriaus įleidimo slėgio koreliacijos priežastys

  • Neteisingas MAP jutiklis – pateikia neteisingus slėgio rodmenis ECM
  • Sugedęs turbokompresoriaus / pripūtimo kompresoriaus įleidimo slėgio jutiklis – tiksliai nematuoja slėgio padidėjimo
  • Vakuuminių linijų nesandarumas – sukelia nesuderinamus slėgio rodmenis tarp jutiklių
  • Uždengtas arba pažeistas tarpinis aušintuvas – Turi įtakos slėgio koreliacijai tarp įsiurbimo komponentų
  • ECM programinės įrangos problemos – Pasenęs kalibravimas turi įtakos slėgio koreliacijos parametrams
  • Laidų sistemos problemos – Surūdijusios arba pažeistos jungtys turi įtakos jutiklių signalams
  • Turbokompresoriaus išmetamųjų dujų vožtuvo gedimas – sukelia netolygų slėgio didinimo modelį

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsijungusi variklio patikrinimo lemputė – dažniausias ir tiesioginis įspėjamasis ženklas
  • Sumažėjusi variklio galia – pastebimas pagreičio ir našumo sumažėjimas
  • Mažesnė degalų ekonomija – Padidėjusios sąnaudos dėl netinkamo oro ir degalų mišinio
  • Variklio svyravimas greitėjant – Ypač pastebimas esant apkrovai
  • Neįprasti turbokompresoriaus / pripūtimo kompresoriaus garsai – Švilpimas arba šlifavimas
  • Juodi dūmai iš išmetamųjų dujų – gausus degalų mišinys dėl neteisingų slėgio rodmenų

Diagnozė ir bandymas

Kvalifikuotas mechanikas diagnostiką pradės naudodamas OBD-II skaitytuvą, kad patvirtintų P006C kodą ir patikrintų, ar nėra susijusių kodų. Diagnostikos proceso metu multimetru tikrinami MAP ir turbokompresoriaus įleidimo slėgio jutikliai, siekiant patikrinti įtampos ir varžos vertes. Mechanikai atliks dūmų testą, kad nustatytų vakuumo nuotėkius, galinčius turėti įtakos slėgio rodmenims. Būtina vizualiai patikrinti laidų pluoštus, vakuumines linijas ir tarpinio aušintuvo jungtis. Duomenų stebėjimas realiuoju laiku veikiant varikliui padeda nustatyti tikėtinų ir faktinių slėgio verčių neatitikimus. Turbokompresoriaus išmetamųjų dujų sklendės veikimą reikėtų patikrinti rankiniu ir elektroniniu būdu, kad būtų užtikrintas tinkamas slėgio padidinimo valdymas.

Remonto etapai ir išlaidos

Remonto išlaidos skiriasi priklausomai nuo pagrindinės priežasties ir automobilio sudėtingumo. Dažniausiai atliekami šie remonto darbai:

  • MAP jutiklio keitimas – sumontuokite naują jutiklį ir iš naujo sukalibruokite sistemą; kaina: 80-150 €
  • Turbokompresoriaus įleidimo slėgio jutiklio keitimas – Pakeiskite sugedusį jutiklį ir išbandykite koreliaciją; kaina: 120 € – 200 €
  • Vakuuminės linijos remontas arba keitimas – Pakeiskite pažeistas žarnas ir jungtis; kaina: 30 € – 80 €
  • Vidinio aušintuvo valymas arba keitimas – pašalinkite užsikimšimus arba sumontuokite naują įrenginį; kaina: 200 € – 600 €
  • Laidų sistemos remontas – sutvarkykite pažeistas jungtis ir izoliaciją; kaina: 100 € – 300 €
  • ECM programinės įrangos atnaujinimas – įkelkite naujausius kalibravimo failus; kaina: 50 € – 120 €

Atlikę remonto darbus, technikai turi ištrinti diagnostinį kodą ir atlikti kelio bandymą, kad patikrintų tinkamą jutiklių sąryšį ir sistemos veikimą.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Volkswagen Golf GTI 2010-2018 m.
  • Audi A4 2009-2016 m.
  • BMW 335i 2007-2013
  • Ford Focus ST 2012-2018
  • Subaru WRX 2008-2014
  • Mini Cooper S 2011-2016

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau vairuoti su aktyviu kodu P006C?

Nors transporto priemonė gali likti tinkama važiuoti, tolesnis važiavimas su šiuo kodu gali sumažinti eksploatacines savybes, sumažinti degalų sąnaudas ir galimai sugadinti variklį. Turbokompresoriaus sistema gali veikti netinkamai, dėl to gali atsirasti per didelio arba per mažo stiprinimo sąlygos, kurios gali pakenkti vidiniams variklio komponentams.

Išvada

Diagnostinis kodas P006C reiškia kritinę variklio valdymo problemą, į kurią reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų išvengta tolesnio eksploatacinių savybių blogėjimo. Sėkmingas sprendimas priklauso nuo sistemingos slėgio jutiklių, vakuumo sistemų ir tarpinių aušintuvų komponentų diagnostikos. Ignoruojant šią koreliacijos klaidą, gali kilti kaskadinių problemų, turinčių įtakos turbokompresoriaus ilgaamžiškumui, degalų sąnaudoms ir išmetamųjų teršalų kiekio atitikčiai. Profesionali diagnostikos įranga ir metodiškas gedimų šalinimas garantuoja tikslų pagrindinių priežasčių nustatymą, leidžiantį atlikti veiksmingą remontą, kuris atkuria maksimalų variklio našumą ir patikimumą.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz