• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P0076 Įsiurbimo vožtuvo valdymo elektromagneto grandinės žemas lygis 1 bankas

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 3:00
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P0076 žemo lygio įsiurbimo vožtuvo grandinė
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diagnostikos kodas P0076 signalizuoja apie kritinį gedimą įsiurbimo vožtuvo valdymo solenoido grandinėje, esančioje 1 krante, todėl transporto priemonių savininkai turi nedelsiant susirūpinti. Ši konkreti klaida sutrikdo variklio kintamo vožtuvų laiko nustatymo sistemą, todėl gali sumažėti variklio našumas ir degalų naudojimo efektyvumas. Nors iš pradžių simptomai gali atrodyti lengvai įveikiami – nedidelis nesklandumas dirbant tuščiąja eiga arba nedidelis lėtėjimas greitėjant – į pagrindinį elektrinį arba mechaninį gedimą reikia nedelsiant atkreipti dėmesį. Pagrindinė priežastis gali būti įvairi – nuo paprastų laidų problemų iki sudėtingesnio elektromagneto pakeitimo, todėl būtina tinkamai diagnozuoti, kol brangiai kainuojantis remontas nepadidėjo.

  • Neveikiantis įsiurbimo vožtuvo laiko kontrolės elektromagnetas – vidinio komponento gedimas, sukeliantis elektrinės varžos problemų
  • Pažeista laidų sistema arba jungtys – korozija, įtrūkimai arba laisvos jungtys grandinėje
  • Mažas variklio alyvos lygis arba prasta alyvos kokybė – nepakankamas tepimas turi įtakos solenoido veikimui
  • Uždaryti VVT sistemos alyvos kanalai – šiukšlės blokuoja alyvos srautą į paskirstymo mechanizmo komponentus
  • ECM gedimas – reti atvejai, kai sugenda pats variklio valdymo modulis

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Kontrolės variklio lemputės užsidegimas – akivaizdžiausias įspėjamasis gedimo požymis
  • Trumpa tuščiąja eiga arba variklio svyravimas – netaisyklingas variklio darbas, ypač esant mažam sūkių dažniui
  • Sumažėjusios degalų sąnaudos – variklis dirba ne taip efektyviai dėl netinkamo vožtuvų laiko nustatymo
  • Skurdus greitėjimas – pastebimas galios trūkumas greitėjant
  • Variklio džeržgiantis garsas – neįprastus garsus skleidžia paskirstymo grandinės arba VVT komponentai

Diagnozė ir bandymai

Kvalifikuotas mechanikas diagnostiką pradės prijungęs OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus kodus ir „freeze frame” duomenis. Naudodamas skaitmeninį multimetrą, jis patikrins solenoido varžą (paprastai 6-12 omų) ir patikrins, ar tinkamai tiekiama įtampa (paprastai 12 V) jungtyje. Vizualiai bus apžiūrėta, ar laidų pluoštas nėra pažeistas, ar nėra korozijos arba laisvų jungčių. Turi būti patikrintas alyvos lygis ir būklė, nes dėl užterštos ar mažai alyvos gali sutrikti solenoido veikimas. Atliekant išplėstinę diagnostiką gali būti naudojamas oscilografas elektromagneto veikimo modeliams stebėti ir tikrinamas alyvos slėgis VVT sistemoje.

Remonto etapai ir kaina

Remonto išlaidos skiriasi priklausomai nuo pagrindinės priežasties, tačiau dauguma taisymų, tinkamai diagnozavus gedimą, yra nesudėtingi.

  • Pakeiskite įsiurbimo vožtuvo laiko kontrolės elektromagnetą – montuojama nauja originali arba kokybiška antrinės rinkos dalis; kaina: 120-250 €
  • Suremontuoti pažeistus laidus arba jungtis – sujungti pažeistus laidus arba pakeisti surūdijusias jungtis; kaina: 80 € – 150 €
  • Variklio alyvos ir filtro keitimas – šviežios alyvos keitimas, kad VVT sistema veiktų tinkamai; kaina: 40 € – 80 €
  • VVT alyvos kanalų valymas – pašalinkite alyvos valdymo vožtuvo ir kanalų užsikimšimus; kaina: 150 € – 300 €

Atlikus remonto darbus, iš ECM atminties reikia ištrinti diagnostinius kodus ir išbandyti transporto priemonę, kad būtų užtikrinta, jog gedimas neatsinaujins.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Honda Civic 2006-2011 m.
  • Toyota Camry 2007-2012 m.
  • Nissan Altima 2007-2013
  • Subaru Impreza 2008-2014
  • Mazda 6 2009-2013
  • Hyundai Sonata 2011-2015 m.

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau vairuoti, kai kodas P0076 yra aktyvus?

Nors iš karto nėra pavojinga, tačiau toliau važiuojant gali sumažėti degalų sąnaudos ir variklio našumas. Kintamo vožtuvų laiko nustatymo sistema tinkamai neveiks, todėl ilgainiui gali padidėti išmetamųjų teršalų kiekis ir padidėti variklio nusidėvėjimas.

Kiek paprastai kainuoja P0076 remontas Lietuvoje?

Dažniausiai P0076 remontas kainuoja nuo 120 € iki 300 €, įskaitant dalis ir darbą. Diagnostikos mokesčiai paprastai prideda dar 50-80 €. Paprastas solenoido pakeitimas yra žemesnėje kainų pusėje, o plačios apimties laidų remontas kainuoja brangiau.

Ar dėl P0076 mano automobilis nepraeis techninė apžiūra?

Taip, dėl aktyvios variklio patikros lemputės Lietuvoje techninės apžiūros nepraeisite.

Išvada

Į diagnostinį kodą P0076 reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų išvengta tolesnės variklio žalos ir eksploatacinių savybių pablogėjimo. Nors remonto išlaidos yra palyginti nedidelės – 120-300 eurų, šios problemos ignoravimas gali sukelti didesnių ir brangiau kainuojančių problemų. Tinkama diagnostika sistemingai tikrinant solenoidą, laidus ir alyvos sistemą užtikrina tikslų pagrindinės priežasties nustatymą. Laiku išsprendus problemą, atkuriamas idealus variklio veikimas, degalų naudojimo efektyvumas ir užkertamas kelias galimiems kintamojo vožtuvų laiko nustatymo komponentų pažeidimams.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz