• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Išsklaidome 5 mitus apie stabdžių trinkeles

pagal Andžej Biaigo
2024.07.16, 15:00
Patarimai
A A
0
naujos-ir-senos-stabdziu-trinkeles stabdziu kaladeles

Naujos ir senos stabdžių trinkelės

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Stabdžių trinkelės yra vartojimo reikmuo. Apie jų keitimą, jų pasirinkimą ir vieno komplekto ridą sklando daug mitų. Todėl šiandien apžvelgsime populiariausius iš jų.

Stabdžių trinkelės yra pagrindinės automobilių eksploatacinės dalys, kurios susidėvi važiuojant. Kad atliktų savo funkciją, jų trinties sluoksnis turi būti tinkamo storio ir struktūros, neįtrūkęs, neperkaitęs ir nenusilupęs. Todėl būtina reguliariai tikrinti. Kai trinkeles reikia pakeisti, gali suveikti kai kurių vairuotojų kartojami mitai.

Nepermokėkite už draudimą – sužinokite geriausią privalomojo draudimo kainą internetu.

Mitas 1. Sportinės trinkelės visada bus geresnės už įprastas

Sportinės trinkelės sukurtos optimaliam stabdymo efektyvumui esant aukštai temperatūrai, todėl puikiai veikia intensyvaus vairavimo metu. Tačiau kasdienėmis sąlygomis, ypač esant žemesnei temperatūrai, jos gali veikti prasčiau nei standartinės trinkelės. Todėl jei daugiausia važinėjate trumpais atstumais mieste, sportinės trinkelės neduos laukiamos naudos. Priešingai, jos gali tapti daugelio pavojingų situacijų kelyje priežastimi.

Mitas 2. Geros trinkelės tarnauja rekordinį kilometražą

Svarbiausia – stabdymo efektyvumas ir atsparumas karščiui. Daug kilometrų nuvažiavusios stabdžių trinkelės gali neužtikrinti trumpo stabdymo kelio. Be to, jų konstrukcija gali pagreitinti stabdžių diskų nusidėvėjimą. Trinkelių tarnavimo laikas priklauso nuo automobilio svorio, vairavimo stiliaus ir eksploatavimo sąlygų. Efektyvus automobilio stabdymas turėtų būti vienas svarbiausių pasirinkimo kriterijų.

Mitas 3. Prastas trinkeles galima atpažinti iš cypiančio arba girgždančio garso

Girgždesiai yra nepageidaujami, tačiau jie ne visada rodo prastą trinkelių kokybę. Triukšmas dažnai kyla dėl stabdžių komponentų, o ne pačių trinkelių vibracijos. Skirtingų markių trinkelės gali skirtingai elgtis skirtinguose automobilių modeliuose. Cypimas arba girgždesys taip pat gali atsirasti dėl netinkamo trinkelių montavimo, suporto susidėvėjimo arba vibraciją slopinančio sluoksnio nebuvimo.

Mitas 4. Apie trinkelių būklę galima spręsti žiūrint pro ratlankį

Pro ratlankio skylutes matyti tik išorinėje diskų pusėje sumontuotos trinkelės. Vidinėje pusėje esančių trinkelių nesimato ir jos gali būti labiau susidėvėjusios. Todėl stabdžių trinkeles reikėtų tikrinti per kiekvieną techninę apžiūrą, ne rečiau kaip kartą per metus arba kas 10-15 000 km, nuimant ratus ir įvertinant abiejose disko pusėse esančių trinkelių būklę.

Mitas 5. Geros trinkelės neteršia ratlankių

Trinkelių dulkėtumas neturi įtakos trinkelių kokybei ar stabdymo savybėms. Dulkėtumą mažinančios technologijos yra naudingos, tačiau jos nelemia stabdymo efektyvumo. Iš tikrųjų geriausios trinkelės, kurios užtikrina puikias stabdymo charakteristikas ir pernelyg nepažeidžia diskų, gali dulkėti labiau nei kitos.

Skaitykite  Automobilio patikra prieš pirkimą: ką tikrina profesionalai?

Kada keisti stabdžių trinkeles?

Stabdžių trinkeles reikia tikrinti atliekant kiekvieną periodinę techninę priežiūrą, t. y. ne rečiau kaip kartą per metus arba kas 10-15 000 km. Yra trys pagrindinės jų keitimo priežastys: neigiami patikros rezultatai, nusidėvėjimo jutiklio parodymai arba kiti simptomai, pavyzdžiui, sumažėjęs stabdymo efektyvumas arba trikdantis garsas. Paprastai stabdžių trinkelės tarnauja nuo 30 000 iki 45 000 km.

Prevencinis stabdžių trinkelių keitimas tikslingas tam tikrais atvejais, pavyzdžiui, dėl trinkelių amžiaus arba pasikeitusių transporto priemonės eksploatacinių savybių. Vairuotojai, mėgstantys dinamišką vairavimo stilių, taip pat gali nuspręsti pakeisti trinkeles po intensyvaus naudojimo. Atminkite, kad keičiant stabdžių diskus visada reikia pakeisti ir stabdžių trinkeles, kad būtų užtikrintas optimalus stabdymo efektyvumas ir saugumas kelyje. Raginame reguliariai atlikti techninę priežiūrą ir keisti stabdžių trinkeles, kad būtų užtikrintas vairavimo saugumas ir komfortas.

Žymos: mitaistabdžių kaladėlėsstabdžių trinkelės
Dalintis40DalintisSiųstiDalintis7

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.