• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kaip vežate padangas? Prieš jas pakuodami turite tai pamatyti

pagal Andžej Biaigo
2024.10.09, 17:58
Patarimai
A A
0
padangu gabenimas vezimas avarija

Testinis eismo įvykis gabenant padangas. ADAC nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pavasario ir rudens sezonais daugelis vairuotojų savo automobiliuose veža padangas, dažnai neatsargiai. ADAC specialiais avariniais bandymais patikrino, kas atsitinka padangoms smūgio metu. Medžiaga daro įelektrinantį įspūdį.

ADAC atliko išsamų susidūrimo bandymą, kad ištirtų, kas nutinka transporto priemonėje vežamoms neuždengtoms padangoms. Bandymams buvo naudojami du identiški „Volkswagen Golf V“ automobilių modeliai. Pirmojo bandymo metu padangos buvo įdėtos į automobilį be jokių apsaugos priemonių. Susidūrus 50 km/val. greičiu, padangos pradėjo judėti jau po 50 milisekundžių, o po 95 milisekundžių viena iš padangų milžiniška jėga trenkėsi į vairuotojo sėdynę ir ją deformavo. Toliau skriedama padanga trenkėsi į galvos atlošą ir smarkiai jį suplėšė, o tai įprastos avarijos atveju galėjo sukelti rimtų vairuotojo galvos sužalojimų.

ADAC tyrimų metu nustatyta, kad blogiausiu atveju avarijos metu padangas veikianti jėga gali siekti net 700 kg. Tai reiškia, kad keturios padangos, kurių kiekviena sveria po 15 kg, gali virsti mirtinais objektais, keliančiais pavojų keleivių gyvybei. Kaip nurodo ADAC ekspertai, pavojus transporto priemonėje esantiems žmonėms yra didžiulis, ypač dėl to, kad dėl smūgio jėgos gali būti ne tik sunkiai sužaloti žmonės, bet ir padanga gali pramušti priekinį automobilio stiklą.

Tinkama padangų apsauga gerokai sumažina riziką

padangu gabenimas vezimas avarija 2
Testinis eismo įvykis gabenant padangas. ADAC nuotrauka

Kad parodytų skirtumą, ADAC atliko antrą bandymą, šį kartą tinkamai pritvirtinusi padangas. Trys padangos buvo padėtos bagažinėje ir pritvirtintos specialiais tvirtinimo diržais, o ketvirtoji padanga buvo užkišta už keleivio sėdynės. Rezultatai buvo daug optimistiškesni. Nors tvirtinimo diržai buvo iš dalies pažeisti dėl smūgio jėgos, padangos nejudėjo taip, kad keltų pavojų vairuotojui ar priekyje sėdintiems keleiviams. Kaip parodė ADAC bandymas, labai svarbu tinkamai pritvirtinti padangas laikančiaisiais diržais ir užtikrinti, kad krovinys būtų stabiliai išdėstytas.

Skaitykite daugiau: „Kada keisti padangas?“

Ne tik nelaimingi atsitikimai – stabdymas ir manevravimas taip pat yra rizikingi

Tolesniuose ADAC bandymuose taip pat buvo tiriama, kas atsitinka neuždengtoms padangoms staigiai stabdant arba atliekant staigų manevrą siekiant išvengti kliūties. Paaiškėjo, kad net ir smarkiai stabdant padangos gali pavojingai pasislinkti ir atsitrenkti į priekines sėdynes, sukeldamos papildomą pavojų keleiviams. Nors atliekant 90 km/val. greičiu manevravimo bandymą padangos smarkiai nepaslinko, ADAC pažymėjo, kad apkrovos pasislinkimo rizika vis tiek egzistuoja, ypač staigių šoninių judesių metu.

Skaitykite  Paprasta klaida keičiant alyvą gali sukelti didelių nuostolių

ADAC saugaus padangų vežimo rekomendacijos

ADAC ekspertai parengė keletą teisingo ir saugaus padangų vežimo gairių. Pirma, rekomenduojama visas keturias padangas sudėti į bagažinę ir tinkamai pritvirtinti tvirtinimo diržais arba tinklais. Jei to padaryti neįmanoma, padangos turėtų būti padėtos už priekinių sėdynių, kad kelionės metu negalėtų laisvai judėti.

Labai svarbu, kad krovinys būtų gerai pritvirtintas ir prigludęs prie fiksuotų automobilio dalių, kad būtų sumažinta jo pasislinkimo rizika. Taip pat pravartu pasinaudoti galiniais saugos diržais, kurie gali dar labiau sutvirtinti automobilio galą ir apsaugoti keleivius nuo galimo smūgio. ADAC taip pat rekomenduoja, jei įmanoma, vengti vežti žmones ant galinių sėdynių, jei ten laikomos padangos.

ADAC įspėja

ADAC bandymų duomenimis, vežti neužtikrintas padangas automobilyje kelia didžiulę riziką. Net važiuojant mieste dideliu greičiu padangos gali tapti mirtinu sviediniu, keliančiu pavojų vairuotojo ir keleivių gyvybei. Todėl, kaip pabrėžia ADAC ekspertai, labai svarbu tinkamai pritvirtinti krovinį, o jei to padaryti neįmanoma, apsvarstyti galimybę laikyti padangas dirbtuvėse, kuriose padangos keičiamos sezoniškai.

Žymos: padangos
Dalintis30DalintisSiųstiDalintis5

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.