• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kodėl dyzelinių variklių žvakės dažniausiai sugenda žiemą?

pagal Michal Kovalčiuk
2025.01.20, 10:04
Patarimai
A A
0
dyzelinio variklio zvakiu pakaitinimo indikatorius prietaisu skydelyje

Žvakių pakaitinimo indikatorius

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Prasidėjus žiemai, kaitinimo žvakių problemos dažnai tampa aktualia tema, ypač tarp dyzelinių variklių naudotojų. Nors daugelis žino, kad kaitinimo žvakės padeda užvesti šaltą variklį, kitos esminės jų funkcijos šiuolaikiniuose dyzeliniuose varikliuose daugeliui lieka paslaptis. Šiame vadove šios paslaptys atskleidžiamos ir nagrinėjamos kaitinimo žvakių keitimo subtilybės, kartu atskleidžiant jų svarbą.

Kodėl variklių kaitinimo žvakės yra būtinos?

Šiuolaikiniuose dyzeliniuose varikliuose kaitinimo žvakės atlieka daug daugiau funkcijų, nei tik padeda užvesti variklį šaltuoju metų laiku. Jos:

  1. Pagalba vykdant išmetamųjų teršalų kontrolę: Kaitinimo žvakės, kaitindamos degimo kamerą, mažina išmetamųjų teršalų kiekį šaltuoju variklio etapu.
  2. Palengvinti DPF veikimą: Pažangios kaitinimo žvakės padeda regeneruoti dyzelino kietųjų dalelių filtrus (DPF).
  3. Pateikite variklio duomenis: Kai kuriuose modeliuose yra slėgio jutikliai, kurie perduoda svarbius duomenis variklio valdymo blokui (ECU) ir taip optimizuoja variklio veikimą bei išmetamųjų teršalų kiekį.

Sugedusių kaitinimo žvakių požymiai

Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra gana tvirti ir gali įsijungti net ir esant vienai ar kelioms sugedusioms kaitinimo žvakėms. Tačiau gedimo požymiai yra šie:

  • Netolygi tuščiąja eiga arba netinkamas variklio užsidegimas.
  • Didesnės degalų sąnaudos.
  • Per didelis išmetamųjų dujų dūmingumas.
  • Įspėjamosios lemputės prietaisų skydelyje.
  • Sunkumai regeneruojant DPF filtrą.

Kada ir kodėl sugenda kaitinimo žvakės?

Kaitinimo žvakės veikiamos ekstremaliomis sąlygomis, įskaitant aukštesnę nei 1000 °C temperatūrą ir suodžių bei anglies nuosėdų kaupimąsi. Jų tarnavimo laikas paprastai būna nuo 120000 iki 180000 km, tačiau netinkama variklio priežiūra arba nepalankios sąlygos gali jį sutrumpinti. Patartina reguliariai tikrinti kas 70000-100000 km.

Kaitinimo žvakių keitimas:

Pakeitus kaitinamąsias žvakes galima sutaupyti pinigų, tačiau norint išvengti brangiai kainuojančių klaidų, reikia tikslumo. Štai kaip tai padaryti žingsnis po žingsnio:

Paruošimas

  1. Reikalingi įrankiai:
    • Galvučių raktas (paprastai 8-16 mm dydžio).
    • Dinamometrinis raktas.
    • Varžtų atlaisvinimo priemonė
    • Tepalas nuo sukepimo
  2. Pirmiausia saugumas: Įsitikinkite, kad variklis išjungtas ir pakankamai atvėsęs. Arba šiek tiek pašildykite variklį, kad būtų lengviau atlaisvinti varžtus.

Žingsnis po žingsnio procesas

  1. Prieikite prie kaitinamųjų žvakių:
    Priklausomai nuo variklio išdėstymo, dėl ankštos variklio angos gali būti sudėtinga pasiekti kaitinimo žvakes. Atsargiai nuimkite visas kliudančias sudedamąsias dalis.
  2. Patikrinkite jungtis:
    Prieš atjungdami kaitinimo žvakės laidus, patikrinkite, ar elektros jungtys neturi korozijos požymių arba nėra pažeistos.
  3. Atlaisvinkite žvakės:
    Atsargiai atsukite kiekvieną kaitinimo žvakę naudodami atitinkamą lizdą. Venkite naudoti pernelyg didelę jėgą, kad nesulaužytumėte žvakių. Jei jaučiamas pasipriešinimas, naudokite skvarbiąją alyvą ir leiskite jai nusistovėti.
  4. Naujų kaitinimo žvakių montavimas:
    • Išvalykite kaitinimo žvakių sriegius ir lizdus.
    • Sriegius patepkite tepalu nuo sukepimo.
    • Naują kaitinimo žvakę įsukite naudodami dinamometrinį raktą, laikydamiesi gamintojo nurodymų (pvz., 8-15 Nm).
  5. Vėl prijunkite ir išbandykite:
    Vėl prijunkite elektros jungtis, sumontuokite išmontuotus komponentus ir užveskite variklį, kad įsitikintumėte, jog jis veikia.
Skaitykite  Ar važiuoji hibridu? Šių klaidų vengti būtina

Dažniausiai pasitaikantys spąstai

  1. Sulaužytos arba užstrigusios kaitinimo žvakės:
    Per daug priveržtos arba surūdijusios kaitinimo žvakės gali sulūžti jas išimant, todėl gali tekti atlikti brangų remontą, pavyzdžiui, išgręžti jų likučius arba net pakeisti cilindro galvutę.
  2. INetinkamas sukimo momentas:
    Neteisingai priveržus gali būti pažeistas žvakė arba jos lizdas, dėl to gali atsirasti kompresijos nuotėkis arba užsidegimo sutrikimų.

Kainos

  • Variklio kaitinimo žvakės: Kainos svyruoja nuo 20 iki 100 eurų už vienetą, o pažangios žvakės su slėgio jutikliais gali kainuoti nuo 200 iki 500 eurų.
  • Profesionalus pakeitimas: Paslaugos kaina paprastai svyruoja nuo 40 iki 150 eurų už vieną žvakė. Komplikacijos gali gerokai padidinti išlaidas.

Kaitinimo žvakių keitimas yra labai svarbi dyzelinių variklių techninės priežiūros užduotis, ypač šaltesniais mėnesiais. Nors pakeisti žvakes galima ir „pasidaryk pats“, tačiau tam reikia kruopštaus darbo ir tinkamų įrankių. Jei abejojate, kreipdamiesi į profesionalus, galite sutaupyti laiko ir išvengti brangiai kainuojančių klaidų.

Žymos: automobilio eksplotacijadyzelinis variklispakaitinimo žvakėsremontas
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz