Šiuo metu, kai degalų kainos gali būti prevencinės, mažos degalų sąnaudos yra gana didelis privalumas. Štai ekonomiški automobiliai, kuriems šioje kategorijoje nėra lygių.
Dyzeliniai ekonomiški automobiliai
Audi A2 3L
Vidutinės degalų sąnaudos, kurias nurodė naudotojai, buvo 3,6 l/100 km. Automobilio širdis – 1,2 TDI variklis. Jo 61 AG galia nėra įspūdinga, tačiau nedideliam miesto automobiliui jos gali pakakti. 3 l versijoje buvo įrengta įranga, siekiant apriboti svorį. Taip pat buvo naudojamos tinkamos padangos. Išleidimo į rinką metu automobilis turėjo mažiausią pasipriešinimo koeficientą iš visų serijinės gamybos automobilių.
Volkswagen Lupo 3L
Vidutinės naudotojų nurodytos sąnaudos buvo 3,7 l/100 km. Tas pats variklis, kuris varo „Audi A2“, pasiteisino ir mažajame „Volkswagen“ automobilyje. Specialus vokiečių mažojo automobilio leidimas buvo šiek tiek paprastesnės konstrukcijos nei giminingas automobilis iš keturių žiedų. Tačiau efektas vis tiek buvo puikus.
Peugeot 107
Vidutinės naudotojų nurodytos degalų sąnaudos buvo 4,2 l/100 km. Po variklio dangčiu buvo 1,4 HDi variklis, išvystantis 54 AG. Ar to nepakanka? Žinoma, kad taip. Tačiau reikia nepamiršti, kad tai yra 3,4 m ilgio automobilis. Iki „šimtuko“ automobilis įsibėgėjo per 15,6 sekundės, t. y. gana ilgai, o spidometras galiausiai sustojo ties 154 km/val. riba.
Smart Fortwo
Vidutinės naudotojų nurodytos degalų sąnaudos buvo 4,3 l/100 km. „Smart“ buvo XX-XXI a. sandūros fenomenas ir neabejotinai vienas neįprastiausių to meto automobilių. 2,5 m ilgio automobilį varė 0,8 CDI variklis. Išvystydamas 41 AG ir 100 Nm maksimalų sukimo momentą, jis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 19,8 s ir įsibėgėdavo iki 135 km/val. Tai, žinoma, neįspūdingos charakteristikos, tačiau ne tai buvo svarbiausia. Automobilis turėjo būti taupus ir tai pavyko.
Citroen C1
Vartotojų nurodytas vidutinis degalų sunaudojimo rodiklis buvo 4,3 l/100 km. Šiek tiek taupesnis pasirodė „Peugeot 107“ dvynių modelis. Po jo variklio dangčiu taip pat yra 1,4 HDi variklis, išvystantis 54 AG. Galbūt šis nedidelis skirtumas atsirado dėl pirkėjų pasirinktos įrangos.
Benzininiai ekonomiški automobiliai
Toyota Yaris Cross
Vartotojų nurodytas vidutinis degalų sunaudojimo rodiklis buvo 4,6 l/100 km. Neseniai rinkoje pasirodęs japonų bendrovės miesto krosoveris ne tik patraukė pirkėjų dėmesį, bet ir užkariavo sąnaudų reitingą. Varomas 1,5 l benzininio hibridinio jėgos agregato. Jo 116 AG galia yra palyginti nedidelė, tačiau ir sąnaudos yra nedidelės.
Suzuki Celerio
Vidutinės naudotojų nurodytos sąnaudos buvo 4,6 l/100 km. Vis dėlto mažasis buržua dėl 68 AG vieno litro darbinio tūrio variklio buvo ekonomiškas.
Hyundai Ioniq
Vidutinės naudotojų nurodytos sąnaudos buvo 4,8 l/100 km. Korėjiečių pasiūlymą varo hibridinis agregatas su 1,6 l benzininiu varikliu. Automobilis siūlė 139 AG galią, o pavara ratams buvo perduodama per dvigubos sankabos pavarų dėžę. Automobilis buvo giriamas už dinamiką ir, kaip tikimasi, konkuruos su „Toyota“ hibridiniais automobiliais.
Toyota Yaris
Vidutinės naudotojų nurodytos sąnaudos buvo 4,8 l/100 km. Tokias mažas degalų sąnaudas, žinoma, leido pasiekti hibridinė pavaros sistema. Tai, kaip ir „Cross“ variante, 116 AG agregatas su 1,5 l benzininiu varikliu.