Kai pagalvojate apie „Volkswagen“, tikriausiai prieš akis iškyla tokie kultiniai automobiliai kaip „Beetle“ ar „Golf“. Tačiau daugeliui „Volkswagen“ entuziastų, o ypač šios bendrovės darbuotojams, į akiratį patenka dar netikėtesnė ikona – „Volkswagen Currywurst“ dešrelės. Taip, perskaitėte teisingai. „Volkswagen“ ne tik gamina automobilius, bet ir jau daugiau kaip 50 metų gamina savo prekės ženklo dešreles.
„Volkswagen Currywurst“ istorija
Volkswagen Currywurst istorija prasidėjo 1973 m. pagrindinėje automobilių gamintojo gamykloje Volfsburge, Vokietijoje. Norėdama savo darbuotojams tiekti nebrangų ir kokybišką maistą, „Volkswagen“ nusprendė gaminti savo dešrelės. Šis sumanymas buvo ne tik darbuotojų maitinimo idėja; jis atspindėjo „Volkswagen“ įsipareigojimą puoselėti stiprią įmonės bendruomenę.
Bėgant metams, currywurst tapo ne tik kavinės patiekalu. Jis tapo kultūriniu reiškiniu, įkūnijančiu vokiško paguodos maisto dvasią su savitu prieskonių mišiniu, įskaitant kario kečupą – aštrų, švelniai aštrų padažą, kuris patiekiamas šalia.
Currywurst pagal skaičius
„Volkswagen“ į dešrelių gamybą žiūri rimtai. Įmonės mėsininkai Volfsburgo gamykloje kasmet pagamina daugiau kaip 7 mln. dešrelių. Tai daugiau nei dvigubai daugiau nei per įprastus metus toje pačioje gamykloje pagaminama automobilių! Iš kiaulienos ir specialaus prieskonių mišinio gaminamos dešrelės atitinka aukščiausius kokybės standartus, patvirtintus griežtais Vokietijos maisto įstatymais.
„Volkswagen“ dešrelės skirtos ne tik darbuotojams. Jos taip pat parduodamos prekybos centruose, futbolo stadionuose ir net kai kuriose „Volkswagen“ atstovybėse. Supakuotas po „Volkswagen“ dalių numeriu 199 398 500 A, „Currywurst“ yra originali „Volkswagen“ katalogo prekė, kaip ir stabdžių kaladėlės ar priekinio stiklo valytuvai.
Vegetariška pamaina
Pastaraisiais metais, kai tvarumas ir mitybos įpročiai tapo svarbiausi, „Volkswagen“ pristatė augalinę savo legendinės dešrelės versiją. Šis žingsnis atitinka bendrovės siekį užtikrinti tvarumą ne tik automobiliuose, bet ir visuose jos veiklos aspektuose. Nors vegetariška currywurst išpopuliarėjo, originali kiaulienos versija išlieka mėgstama.
Kūryba ir „Volkswagen“ prekės ženklas
Volkswagen currywurst yra daugiau nei patiekalas – tai prekės ženklo tapatybės ir gilaus ryšio su Vokietijos kultūra simbolis. Volkswagen“ darbuotojams kasdienis ritualas – gamyklinėje valgykloje ragauti currywurst. Pirkėjams ir gerbėjams tai – keistas ir skanus ryšys su prekės ženklu.
Dešrelė netgi pelnė pagyrimų, už savo skonį pelniusi ne vieną apdovanojimą. Dažnai ji patiekiama su bulvytėmis ir, žinoma, gausiai apšlakstoma firminiu kario kečupu.
Išvada
„Volkswagen“ kario dešrelė primena, kad įmonės yra daugiau nei jų gaminami produktai. Kartais pačios netikėčiausios tradicijos, pavyzdžiui, dešreles gaminanti automobilių bendrovė, tampa brangiais bendruomenės, naujovių ir kultūrinio pasididžiavimo simboliais.
Taigi, nesvarbu, ar vairuojate „VW Golf“, ar paprasčiausiai užkandate „Volkswagen currywurst“, jūs patiriate dalelę turtingos prekės ženklo istorijos. Tai įrodymas, kad inovacijos ir tradicijos gali sugyventi net pačiose netikėčiausiose vietose.