• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Sankabos remontas – ar įmanoma sutaupyti neperkant naujos?

pagal Andžej Biaigo
2022.08.02, 5:03
Naujienos
A A
0

Sankabos remontas. Asociatyvi nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Sankaba yra automobilio sudedamoji dalis, kuri, jei susidėvi ar sugenda, gali gerokai apkartinti mūsų namų ūkio biudžetą. Laimei, sankabos iš karto keisti nereikia. Nedaug kas žino, kad ją galima restauruoti ir taip sutaupyti kartais nemažai pinigų. Šiandien apžvelgsime, kaip atliekamas sankabos remontas.

Kokia sankabos paskirtis?

Sankaba perduoda sukimo momentą tarp variklio ir pavarų dėžės. Jis leidžia važiuojant perjungti pavaras arba sustoti neišjungus variklio. Apskaičiuota, kad gamyklinė sankaba turėtų tarnauti maždaug 150 000-200 000 km ir net ilgiau, priklausomai nuo eksploatavimo sąlygų.

Sankabos paskirtis.

Važiavimas su pusiau išjungta sankaba

Šio komponento eksploatavimo trukmė daugiausia priklauso nuo vairuotojo vairavimo stiliaus. Priešlaikinį nusidėvėjimą gali lemti dažnas ir ilgas vadinamosios pusės sankabos naudojimas arba nepagrįstas sankabos pedalo spaudimas ir laikymas, pvz., stovint. Antroji problema – gamintojo naudojamos dalies kokybė, kuri, deja, šiuolaikiniuose automobiliuose skiriasi. Neretai sankaba sugenda, o nauja kainuoja nemažai pinigų. Benzininiuose ir visų pirma naujos kartos dyzeliniuose varikliuose jau daugelį metų naudojami dviejų masių smagračiai, kurie taip pat nėra pigūs. Laimei, rinkoje atsirado įmonių, teikiančių sankabų ir, jei įmanoma, dvigubos masės smagračio remonto paslaugas.

Sankabos gedimo požymiai

Sankabos konstrukcija pagrįsta disku ir prie jo pritvirtintu frikciniu pamušalu bei dažnai sukimo virpesių slopintuvais. Perjungiant aukštesnę pavarą, trinties pamušalas tarsi kompensuoja varančiojo ir transmisijos velenų greičių skirtumą. Kokie požymiai rodo, kad sankaba praslysta? Kai perduodamas sukimo momentas, pamušalas natūraliai trinasi. Jei jos storis tampa per plonas, sankaba pradeda veikti neteisingai ir ima slysti, todėl greitai padidėja variklio sūkių dažnis, o tuo pat metu greitis įgaunamas simboliškai. Sankabos gedimo simptomai taip pat yra vibracija ir trūkčiojimas greitėjant, kartais specifinis kvapas, pavarų perjungimo problema ir automobilio užvedimas tik tada, kai sankabos pedalas beveik atleistas. Taip pat yra keletas komponentų, kurie tiesiogiai susiję su sankaba, pavyzdžiui, prispaudimo plokštelė, sankaba ir atraminis guolis. Šios dalys taip pat natūraliai dėvisi ir gali būti pažeistos.

sankabos gedimo pozymiai kokie pozymiai rodo kad sankaba praslysta
Kokie požymiai rodo, kad sankaba praslysta? Sankabos gedimo požymiai. Asociatyvi nuotr.

Originali būklė

Automobilių naudotojai dažnai sako, kad mūsų rinkoje netrūksta pigių atsarginių dalių ir kad bet koks remontas yra laiko gaišimas. Deja, reikėtų nepamiršti, kad paprastai maža kaina reiškia nepatenkinamą produkto kokybę. Remontuodamas sankabą, specialistas pakeičia susidėvėjusius komponentus visiškai naujais ir dažnai suteikia garantiją, kad automobilis daugelį metų bus naudojamas be problemų. Įdomu pažymėti, kad restauruotų komponentų taip pat galima rasti pagrindinių automobilių didmenininkų ir įgaliotųjų dirbtuvių lentynose.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?

Sankabos remontas

Dažniausiai ir greičiausiai dėvisi pačios sankabos kaladėlės, po to spyruoklės, prispaudimo plokštelė ir atraminis guolis. Kad išsiaiškintų tikrąją aprašyto komponento būklę, mechanikas turi jį išmontuoti iš automobilio ir kruopščiai „peršviesti rentgenu“. Tada jis nuplauna ir atskiria komponentus ir nusprendžia, kurie komponentai bus pakeisti, o kuriuos dar galima naudoti. Restauruojant prikniedijami nauji antdėklai, taip pat atliekamas slėgio plokštelės ir smagračio remontas, nes bėgant metams jie gali tapti gana nelygūs. Galime rinktis mineralinį pamušalą, kuris naudojamas serijiniuose automobiliuose, arba kevlaro pluoštu sutvirtintą pamušalą, kuris labiau tinka sportiniams automobiliams. Be to, dažnai montuojamos naujos sklendės spyruoklės ir valoma centrinė spyruoklė.

Kada remontas neįmanomas ir yra privalomas sankabos keitimas?

Specialistai sutaria, kad ekonomiškiausia atkurti galingus variklius turinčių automobilių sankabas. Taip yra dėl to, kad net pigesnis originalios sankabos pakaitalas gali būti brangus. Tačiau verta pažymėti, kad šiek tiek senesnių automobilių, pvz., populiariosios klasės, finansinė perdirbimo nauda taip pat gali būti didelė. Viskas priklauso nuo konkretaus automobilio modelio. Deja, deformuotas diskas arba centrinės spyruoklės pažeidimas iš anksto diskvalifikuoja remonto galimybę, todėl sankabos keitimas bus privalomas. Esant nepalankiai temperatūrai, slėgiai taip pat gali pakisti, tiksliau, jie gali prarasti savo eksploatacines savybes arba labai sulinkti. Be to, gali kilti problemų dėl kai kurių plastikinių komponentų prieinamumo.

Apibendrinimas

Jei mechanikas nustatė, kad mūsų automobilio sankaba sugedo, verta kreiptis į įmonę, teikiančią sankabos remonto paslaugas, o tokių įmonių internete netrūksta. Svarbu pasirinkti patikimą ir gerą reputaciją turinčią įmonę. Tai tikrai bus geresnis sprendimas nei, pavyzdžiui, pigaus pakaitalo iš Kinijos montavimas.

Žymos: sankabasankabos gedimo požymiaisankabos keitimassankabos paskirtissankabos remontas
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz