Daugelis vairuotojų neskaito savo transporto priemonių vadovų. Todėl jie nežino, kaip naudotis naudingomis funkcijomis. Viena iš jų BMW automobilyje valdomas ratukas, esantis tarp viršutinių oro ventiliacijos angų.
BMW automobiliuose yra daug unikalių sprendimų. Vienas iš jų, pavyzdžiui, yra sportinis ESP sistemos režimas, kuris, prieš įsikišdamas, leidžia daug labiau slysti nei kitų markių automobiliai. Bavarai taip pat sukūrė sprendimus, skirtus keleivių komfortui. Vienas iš jų – nepastebimas ratukas tarp centrinių oro ventiliacijos angų. Jį galima rasti visuose šiuolaikiniuose šios markės modeliuose. Kaip jis veikia?
Tarp BMW ventiliacijos grotelių esančiame ratuke yra mėlynos ir raudonos spalvos žymos, todėl jį galite pasukti į mėlyną arba raudoną zoną. Sukant rankenėlę į mėlynąją sritį, padidėja vėsaus oro tiekimas, o sukant į raudonąją sritį – šilto oro tiekimas. Taip pat skaitykite: „Galbūt nežinote, kad ją turite automobilyje. Tai naudinga funkcija“.
Ar tai prasminga? Vairuotojų nuomonės išsiskiria. Kai kurie vairuotojai sako, kad tai visiškai nenaudingas įtaisas, ir vairuoja nustatę iki pusės skalės arba į raudoną diapazoną. Kiti – visiškai priešingai. Jie sureguliuoja temperatūros pasiskirstymą, kad galėtų mėgautis kuo didesniu šiluminiu komfortu. Pavyzdžiui, jie pastebi, kad oro vėsinimas viršutinėje salono dalyje, t. y. galvos ir rankų lygyje, turi stimuliuojantį poveikį ilgai vairuojant (ypač naktį).
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.