Kinijos BYD antradienį pristatė naujausią hibridinės iš tinklo įkraunamos technologijos versiją, kuri padeda taupyti degalus ir išlaidas, taip sustiprindama konkurenciją su tokiomis bendrovėmis kaip „Toyota“ ir „Volkswagen“, kurios vis dar daugiausia parduoda benzininius automobilius.
BYD valdybos pirmininkas Wang Chuanfu renginyje Šaansi provincijos sostinėje Siane pristatė penktosios kartos hibridinę technologiją, kuri pasiekia rekordiškai mažas degalų sąnaudas – 2,9 litro 100 km naudojant išsikrovusias baterijas.
Visiškai įkrautu akumuliatoriumi ir pilnu benzino baku ši technologija gali užtikrinti 2100 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, sakė Wangas mieste, kuriame buvo įsikūrusi pirmoji bendrovės automobilių gamykla.
BYD taip pat pristatė „Qin L“ ir „Seal 06“ modelių sedano versijas, kuriose įdiegta naujoji technologija ir kurių kaina – nuo 99 800 juanių (12 672 eurų).
Bendrovės teigimu, naująją technologiją naudojantys klientai gali sutaupyti iki 1229 eurų per metus degalų sąnaudų, palyginti su tais, kurie važinėja benzininiais modeliais.
BYD paskutinės kartos iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių technologija, kuri pasižymi dešimčių kilometrų nuvažiuojamu atstumu naudojant akumuliatorius ir 3,8 l/100 km degalų sąnaudomis naudojant tik benzininį variklį, nuo 2021 m. paskatino spartų BYD augimą su tokiais modeliais kaip „Qin Plus DM-i“ sedanas ir „Song Plus DM-i“ visureigis.
Per pastaruosius trejus metus didžiąją dalį BYD pardavimų sudarė hibridiniai automobiliai, kurių kaina prasideda nuo 10 132 eurų, o bendrovė pardavė 3,6 mln. tokių automobilių.
Pirmąjį ketvirtį Kinijos bendrovė 10-22 proc. sumažino iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių kainas, o „Qin“ ir „Song“ masinėje rinkoje aplenkė benzininius modelius, tokius kaip „Lavida“ ir „Sagitar“, nes mažesnėmis kainomis ir mažesnėmis degalų sąnaudomis pritraukė ekonomiškai jautrius Kinijos pirkėjus.
Visame pasaulyje BYD, kuri sparčiau plečiasi tarptautiniu mastu, pagal pardavimus vis dar atsilieka nuo kelių prekės ženklų automobilių gamintojų, įskaitant „Toyota“, „Volkswagen“, „General Motors“ ir „Stellantis“.
BYD, kartu su kitais Kinijos elektromobilių gamintojais, meta didesnį iššūkį Japonijos automobilių gamintojams užjūrio rinkose, pavyzdžiui, Pietryčių Azijoje, Australijoje ir Artimuosiuose Rytuose, kur vyriausybės taiko mažiau prekybos kliūčių ir tarifų.
Antradienį „Toyota“ taip pat pademonstravo naujos kartos variklius, kurie, jos teigimu, bus suderinami su alternatyviais degalų šaltiniais, pavyzdžiui, elektroniniais degalais ir biodegalais, siekiant sumažinti anglies dvideginio išmetimą ir atnaujinti transporto priemonės dizainą, nes bus galima sumažinti variklio dangtį.
Skirtingai nuo hibridinės technologijos, kurią 1997 m. „Toyota“ pirmą kartą pristatė su „Prius“, Kinijos automobilių gamintojų įkraunami hibridiniai automobiliai naudoja didesnius akumuliatorius ir gali daug ilgiau važiuoti naudodami elektros energiją.