Japonija kelia bangas elektrinių transporto priemonių pramonėje – „Yamaha“ pristatė revoliucinį 469 arklio galių (350 kilovatų) elektrinį variklį. Šis laimėjimas gali reikšti naujos elektrinio mobilumo eros pradžią – hiper-EV atsiradimą. Šios naujos kartos elektrinės transporto priemonės sukurtos taip, kad derintų ypatingas eksploatacines savybes ir aplinkosauginį tvarumą, todėl gali palikti tradicinius elektromobilius už nugaros.
„Yamaha“ 469 AG variklis nustato naujus elektrinių transporto priemonių našumo standartus
„Yamaha“ kompaktiškas 469 AG variklis keičia elektrinių jėgos agregatų konstravimo būdus. Integruodama pavarų sistemą ir inverterį į vieną bloką, „Yamaha“ gerokai sumažino vietos ir svorio reikalavimus. Ši naujoviška konstrukcija užtikrina optimalų efektyvumą neaukojant nuotolio ar našumo, todėl puikiai tinka ir keliais važiuojantiems hiperautomobiliams, ir trasoms skirtoms transporto priemonėms.
Dėl pažangios alyvos aušinimo sistemos variklis gali išlaikyti didelį našumą ilgą laiką, net ir ekstremaliomis sąlygomis. Todėl „Yamaha“ variklis yra idealus sprendimas gamintojams, siekiantiems sukurti elektrines transporto priemones, pasižyminčias vienoda galia ir ištverme.
Kuo skiriasi „Hyper-EV“?
Hyper-EV – tai ne tik greitesnės elektrinės transporto priemonės; jos reiškia pokyčius, kuriuos galima pasiekti elektrinio mobilumo srityje. Suprojektuoti taip, kad lenktų vidaus degimo variklius ir pagreičiu, ir valdymu, hiper-EV gali tapti nauju automobilių našumo etalonu. Tikėtina, kad vyriausybėms teks įvesti paskatas šių didelio našumo elektromobilių pirkėjams, įskaitant mokesčių lengvatas, mažesnius registracijos mokesčius ir galimybę patekti į mažos taršos zonas didžiuosiuose miestuose.
Šia politika siekiama apdovanoti ankstyvuosius vartotojus, kurie renkasi aplinkai nekenksmingas, tačiau jaudinančias transporto priemones. Greitai „Hyper-EV“ savininkai gali pasinaudoti mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis ir išskirtinėmis vairavimo privilegijomis miestų zonose, kuriose įsipareigojama mažinti išmetamųjų teršalų kiekį.
„Yamaha“ ir „Subaru“ susivienijo dėl elektrinių automobilių sporto naujovių
„Yamaha“ partnerystė su „Subaru Tecnica International“ žymi dar vieną svarbų etapą kuriant didelio galingumo elektromobilius. Būsimame „Subaru STI E-RA EV“ elektromobilyje bus sumontuoti keturi 469 AG „Yamaha“ varikliai, po vieną kiekvienam ratui, užtikrinantys išskirtinę trauką ir pagreitį. Automobilio tikslas – įveikti Niurburgringo ratą greičiau nei per 6 minutes ir 40 sekundžių – šis pasiekimas įtvirtintų elektromobilių dominavimą automobilių sporte.
„Yamaha“ 469 AG variklis ir jo integravimas į tokias transporto priemones kaip „Subaru STI E-RA“ rodo, kad elektrinių variklių našumas vystosi ne tik priemiestinėse transporto priemonėse. Ypač galingi elektromobiliai siūlo įtikinamą greičio, tvarumo ir vairavimo įspūdžių derinį. Japonų inžinerijai pirmaujant, elektrinio mobilumo ateitis atrodo šviesesnė – ir greitesnė – nei bet kada anksčiau.
Ar svarstytumėte galimybę persėsti į didelio pravažumo elektrinę transporto priemonę? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose.