Jei neseniai atidarėte „Messenger“ išmaniajame telefone ir pajutote, kad kažkas negerai, esate ne vienas. Populiarioji žinučių siuntimo programėlė pastebimai pasikeitė vizualiai – jos piktograma vėl tapo klasikiniu mėlynu burbulu.
Netikėtas pokytis po ketverių metų
Praėjo ketveri metai ir keturi mėnesiai nuo tada, kai „Messenger“ pristatė svarbų atnaujinimą, kuriuo ne tik pridėta naujų funkcijų, bet ir pakeistas kultinis logotipas. Tuo metu naudotojai buvo šokiruoti pamatę, kad pažįstamas mėlynas pokalbių burbulas su žaibu viduje buvo pakeistas gradiento spalvos dizainu, kuris labai priminė „Instagram“ prekės ženklą. Atnaujinimas buvo platesnio „Meta“ (buvusio „Facebook“) plano suvienodinti savo žinučių siuntimo platformas dalis, kad naudotojams būtų lengviau bendrauti „Messenger“, „Instagram“ ir galbūt „WhatsApp“ programose.

Nors šis pakeitimas iš pradžių sukėlė diskusijų, naudotojai ilgainiui prisitaikė ir gradientinis logotipas tapo nauja norma. Tačiau dabar „Meta“ netikėtai sugrįžo prie pradinės mėlynos spalvos piktogramos, todėl daugeliui kilo klausimas, kodėl priimtas toks sprendimas.
Kodėl „Messenger“ grįžta prie savo senosios išvaizdos?
Maždaug prieš savaitę kai kuriuose „Android“ įrenginiuose pradėta rodyti nauja (tiksliau, sena) mėlyna „Messenger“ piktograma. Iš pradžių „Messenger“ beta versijos programoje dalyvaujantys naudotojai manė, kad tai bandomoji funkcija arba būdas atskirti beta versiją nuo stabilios versijos. Tačiau, kai vis daugiau naudotojų pradėjo pranešti apie šį pokytį, tapo aišku, kad „Facebook“ („Meta“) atlieka nuolatinį pakeitimą.
Labiausiai tikėtina pakeitimo priežastis – pasikeitusi „Meta“ strategija, susijusi su žinučių siuntimo paslaugomis. Nors iš pradžių bendrovė siekė integruoti „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ į vieningą platformą, šis planas nesulaukė šilto naudotojų atsako. Daugelis žmonių pageidauja, kad jų žinučių siuntimo programėlės būtų atskiros, todėl priverstinė integracija galėjo sukelti nusivylimą.
Grąžindama išskirtinį mėlyną „Messenger“ prekės ženklą, „Meta“ galbūt pripažįsta, kad naudotojai vis dar laiko „Messenger“ nepriklausoma platforma, atskirta nuo „Instagram“ ir „WhatsApp“.
Ar „Messenger“ vėl bus sujungtas su „Facebook“?
Kitas įdomus pokytis – kai kurie naudotojai pranešė, kad „Messenger“ pokalbius galima rasti tiesiogiai „Facebook“ programėlėje. Tai rodo, kad „Meta“ gali bandyti grįžti prie senosios sistemos, kai „Facebook Messenger“ buvo integruota į pagrindinę „Facebook“ programėlę, o ne kaip atskira programa.
Prieš daugelį metų „Facebook“ pašalino žinučių siuntimo funkciją iš savo pagrindinės programėlės, todėl naudotojai buvo priversti atsisiųsti „Messenger“ atskirai. Jei naujausi bandymai bus sėkmingi, „Messenger“ ir „Facebook“ gali būti vėl integruotos, todėl naudotojams bus lengviau pasiekti savo pokalbius neperjunginėjant programėlių.
Ką tai reiškia „Messenger“ naudotojams?
Šiuo metu „Meta“ oficialiai nekomentavo pakeitimo priežasčių, tačiau mėlynos piktogramos sugrįžimas gali reikšti, kad „Messenger“ juda kita kryptimi, nei buvo planuota anksčiau. Ar tai reiškia tolesnius pokyčius, pavyzdžiui, „Messenger“ grįžimą į „Facebook“ programėlę, dar neaišku.
Kol kas naudotojai gali džiaugtis nostalgiška mėlyna piktograma ir stebėti visus būsimus atnaujinimus.
Ką manote apie „Messenger“ grįžimą prie klasikinės išvaizdos? Ar jums labiau patinka senoji mėlyna piktograma, ar gradientinė? Praneškite mums komentaruose!