Jei manote, kad kairioji eismo juosta priklauso jums, „Nissan“ ketina jus išaiškinti. Automobilių gamintojas pristatė naujausią „ProPilot Assist“ važiavimo greitkeliu technologijos versiją, kurioje yra priminimas persirikiuoti, jei ilgiau nei turėtumėte likti kairėje.
Kaip ir kitos laisvų rankų pagalbos sistemos, pavyzdžiui, GM „Super Cruise“ arba „Ford BlueCruise“, „ProPilot 2.1“ veikia iš anksto pažymėtose greitkelių atkarpose. Kitais atvejais ji veikia tik rankomis, tačiau, pasiekusi atpažįstamą vietą, ji nurodo, kad vairuotojas gali paleisti rankas, nors ir toliau turi būti atidus.
Naudojant naująją funkciją, kai vairuotojas, norėdamas aplenkti lėtesnį eismą, persirikiuoja į kairę, bet pasilieka joje, „ProPilot“ išleidžia priminimo signalą, kad vairuotojas jau pakankamai ilgai ten važiuoja ir jam laikas persirikiuoti atgal į dešinę eismo juostą. Sunku patikėti, kad vairuotojai patys to nesupranta, bet kiekviena smulkmena padeda. Vis dėlto vairuotojas turi naudoti „ProPilot“, kad gautų priminimą; jei ji neįjungta, vairuotojams tenka pasikliauti savo žiniomis, kaip tinkamai vairuoti.
Atrodo, kad „ProPilot“ yra pirmoji iš šių vairuotojo pagalbinių sistemų su tokiu įspėjimu, nors tokios sistemos, kaip GM „Super Cruise“, kuri gali pati automatiškai keisti eismo juostą, kad aplenktų lėtesnį eismą, po to pati grįžta į pradinę eismo juostą.