• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 13 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

Vokietija skiria 60 mlrd. dolerių – vandenilio automobiliams sako NE

pagal Andžej Biaigo
2025.05.26, 17:30
Technologijos
A A
0
vidaus degimo variklis volkswagen tsi

Šaltinis: „Drive“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kol visas pasaulis veržiasi į elektrifikavimą ir vandenilio alternatyvas, Vokietija laikosi visiškai kitokio požiūrio. Dėl šio žingsnio, kuris sukėlė diskusijas visoje automobilių pramonėje, „Volkswagen“ ir kiti didieji Vokietijos gamintojai investuoja apie 60 mlrd. dolerių (55 mlrd. eurų), kad pratęstų vidaus degimo variklių (VDV) transporto priemonių tarnavimo laiką, aiškiai nusigręždami nuo vandenilio, kaip perspektyvaus ateities kuro.

Prieštaringa Vokietijos pozicija?

Vokietija jau kelis dešimtmečius yra elektrinių transporto priemonių (EV) kūrimo pradininkė. Tačiau naujausiame „Volkswagen“ pranešime, atrodo, kad šis palikimas jau nebegalioja. Kodėl ši šalis ir jos galingiausi automobilių gamintojai atsisako vandenilio ir dvigubai daugiau dėmesio skiria vidaus degimo variklių kūrimui, nors artėja ES taisyklės, pagal kurias iki 2035 m. turi būti atsisakyta vidaus degimo variklių?

Pasak „Volkswagen“ finansų direktoriaus ir veiklos vadovo Arno Antlico (Arno Antlitz):

„Įmonė ketina investuoti apie 60 mlrd. eurų, kad mūsų vidaus degimo automobiliai išliktų konkurencingi.“

Tai nėra prieš elektromobilius ar vandenilį nukreiptas pareiškimas, tvirtina Antlitzas. Tai veikiau strateginis žingsnis, kuriuo siekiama laimėti laiko nestabiliu pereinamuoju laikotarpiu, kuriam būdingos didėjančios sąnaudos, tiekimo grandinės apribojimai ir spaudimas išlaikyti darbo vietas bei klientų lojalumą.

Kodėl ne vandenilis?

Vandenilis kadaise buvo reklamuojamas kaip švarus, neribotas transporto priemonių degalų šaltinis, tačiau jo diegimas nebuvo sklandus. Infrastruktūros kūrimas yra brangus, efektyvumas kelia abejonių, o vartotojų paklausa geriausiu atveju yra vangi. Vokietijos automobilių gamintojai dabar teigia, kad vandenilis paprasčiausiai nėra pakankamai lankstus ar pritaikomas trumpuoju laikotarpiu, kad pakeistų vidaus degalų variklį ar net elektromobilius.

Pagrindinės priežastys, kodėl Vokietija atmeta vandenilį:

Pagrindinės priežastys:

  • Didelės vandenilio gamybos ir platinimo sąnaudos
  • Lėta infrastruktūros plėtra visoje Europoje
  • Neaiški vandeniliu varomų automobilių paklausa rinkoje
  • Didėjanti konkurencija su Kinijos elektromobilių gamintojais, dominuojančiais pasaulinėse rinkose

Vokietijos tikrasis tikslas: Tikslas – atidėti, o ne paneigti

Ši didžiulė 60 mlrd. dolerių investicija nėra bandymas sužlugdyti elektrifikaciją, o veikiau apskaičiuotas delsimas. Vokietijos automobilių gamintojai, ypač „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“ ir BMW, stengiasi konkuruoti su sparčia Kinijos elektromobilių plėtra. Jie mano, kad išlikę vidaus degalų variklių pasiūlymai gali padėti sumažinti atotrūkį, kol elektromobilių ir hibridinių automobilių technologijos taps ekonomiškai efektyvesnės ir visuotinai pripažintos.

Skaitykite  Mygtukai grįžta į automobilius? Gamintojai atsisako vien ekranų

Antlitzas pabrėžė:

„Ateitis yra elektrinė, bet praeitis dar nesibaigė.“

Europos ir kitų šalių spaudimas

Nepaisant 2035 m. ES draudimo parduoti naujus vidaus degimo variklius, vis dar diskutuojama apie spragas ir hibridų išimtis. Tiesą sakant, keletas prabangių prekių ženklų, tokių kaip „Lamborghini“, ‚Bentley‘ ir „Aston Martin“, tyliai atšaukė savo įsipareigojimus dėl visiško elektromobilių naudojimo, vietoj to pasirinkdami iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius ir VDV plėtrą.

Taigi „Mercedes-Benz“, kadaise siekusi iki 2030 m. visiškai elektrifikuoti savo automobilius, persvarstė savo tikslą, motyvuodama „nuo rinkos priklausančiu lankstumu“. Atsižvelgiant į šiuos besikeičiančius tikslus, Vokietijos sprendimas pasilikti VDV technologiją neatrodo panašus į pasipriešinimą, o labiau į realizmą.

Ar tai atsigręš priešinga kryptimi?

Aplinkosaugos šalininkai nerimauja, kad Vokietijos žingsnis gali pakenkti ES klimato kaitos tikslams. Tačiau ekonominiu ir pramoniniu požiūriu 60 mlrd. dolerių vertės rizika siekiama apsaugoti kertinį Vokietijos ekonomikos akmenį – automobilių sektorių. Ant kortos pastatyti milijonai darbo vietų ir milijardai eksporto, todėl Vokietija kol kas renkasi pramonės stabilumą, o ne idealizmą.

Kokia jūsų nuomonė? Ar Vokietija turėtų investuoti į VDV technologijas, ar sutelkti dėmesį į švarios energijos alternatyvas, pavyzdžiui, elektromobilius ir vandenilį? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba internete.

Žymos: vidaus degimo variklisvolkswagen
Dalintis5DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Atšaukiami 141 700 dyzeliniai automobiliai dėl variklio gedimo rizikos – ar vairuojate vieną iš šių modelių?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.