„Volvo“ diegia naują technologiją, skirtą vairuotojo ir keleivių svoriui ir matmenims stebėti. Švedijos automobilių gamintojas netrukus ketina naujoviškas sistemas pritaikyti savo elektriniame visureigyje EX90.
Pažangių jutiklių ir kamerų naudojimas „Volvo“ automobiliuose – tai ne tik žingsnis į modernumą, bet ir naujas saugumo standartas. Nauji sprendimai leis tiksliai nustatyti keleivių svorį ir ūgį, todėl saugos sistemas, tokias kaip saugos diržai ir oro pagalvės, bus galima pritaikyti individualiai.
„Volvo“ saugos ekspertė Lotta Jakobsson, kalbėdama su „Daily Telegraph“, pabrėžė, kad ši technologija leidžia oro pagalvių ir diržų įtempiklių (sistemų, kurios paruošia automobilį susidūrimui) galią geriau pritaikyti prie keleivių kūno svorio. Todėl avarijos atveju galima gerokai sumažinti sužeidimų riziką.
Informaciją apie svorį „Volvo“ pasiliks sau
Nors jutiklių ir kamerų sistemos jau įdiegtos EX90, keleivių svorio įvertinimo funkcija dar neveikia. „Volvo“ rengia atitinkamą programinės įrangos atnaujinimą, kuris leis išnaudoti visą šios technologijos potencialą. Kaip patikina gamintojas, surinkti duomenys bus visiškai anonimiški ir bus naudojami tik tolesniam saugos sistemų tobulinimui.
„Volvo“, nuo seno siejama su įsipareigojimu užtikrinti saugumą, vėl kelia kartelę automobilių pramonėje. Naujausios sistemos, kurios oro pagalvių jėgą pritaiko prie individualių keleivių parametrų, yra dar vienas žingsnis dar geresnės apsaugos kelyje link.
Naujoji „Volvo“ sistema turės įtakos saugumui, bet kas žino, galbūt ji taip pat turės įtakos… vairuotojų mitybos įpročiams. Tai sužinosime netrukus.