Trijų variklių elektrinis sedanas, išvystantis daugiau nei 1200 AG, žada 320 km/val. maksimalų greitį, greitą įsibėgėjimą ir didelę kainą.
Jei idėja apie elektrinį sedaną su 1050 AG skamba šiek tiek nuvalkiotai, „Lucid“ jums siūlo kai ką kita. Elektromobilių gamintojas pasinaudojo Monterėjaus automobilių savaite, kad pristatytų trijų variklių „Lucid Air Sapphire“, žadantį daugiau nei 1200 AG, taip pat įsibėgėjimą nuo 0 iki 60 mph (96 km/h) per mažiau nei dvi sekundes ir nuo 0 iki 100 mph (160 km/h) per mažiau nei keturias sekundes.
„Lucid Air Sapphire“ turės tris variklius
Sedanas turės vieną variklį priekyje ir du variklius gale, jame bus įdiegta nauja šilumokaičio technologija ir padidintas aušinimo skysčio srautas. Naujuose varikliuose taip pat naudojama bendrovės mikrojėgainės statoriaus aušinimo ir banginės apvijos technologija, o sukimo momento vektorius padeda užtikrinti stabilumą tiesiojoje ir posūkių valdymą.
Šiai „Air“ versijai stabilumo suteiks standesnės priekinės ir galinės spyruoklės, taip pat standesnės įvorės ir patikslinti amortizatorių nustatymai, o anglies keramikos stabdžiai yra standartinė įranga kartu su unikaliais „Aero Sapphire“ ratlankiais, apautais „Michelin PS4S“ padangomis, kurių dydis 20 colių priekyje ir 21 colio gale.
„Praėjusiais metais „Lucid“ sudrebino pasaulį pristatydama „Lucid Air“ – neprilygstamo nuotolio, efektyvumo, puikios vairavimo dinamikos ir vidaus erdvės sintezę, kurią unikaliai užtikrina mūsų pačių sukurta technologija“, – sakė Peteris Rawlinsonas, „Lucid Group“ generalinis direktorius ir technikos direktorius. „Šiandien, pristatydami „Sapphire“ liniją, žengiame kitą logišką pažangos žingsnį. „Lucid Air Sapphire“ – pirmasis „Lucid“ gaminys, kuriam suteiktas „Sapphire“ vardas, – remiasi mūsų techniniu meistriškumu ir perkelia elektrinius aukštos kokybės automobilius į kitą lygį.“
Be kita ko, ši elektrinio keturdurračio versija turės išskirtinę Sapphire Blue išorės spalvą, taip pat kitų subtilių pakeitimų, pavyzdžiui, platesnes galinių ratų arkas ir galinį spoilerį.
Viduje sedanas siūlys 18 krypčių elektra valdomas sportines sėdynes, aptrauktas juoda oda su juoda „Alcantara“ mikrosemša ir „Sapphire Blue“ kontrastinėmis siūlėmis, o durelėse ir prietaisų skydelyje bus naudojamos „Mojave darkwood“ faneros. Galvos apdaila ir vairas bus aptraukti juoda „Alcantara“.
Be to, „Lucid“ vadina „Sapphire“ ne pavadinimu, o prekės ženklu, nurodydama į vidinį našumo padalinį, kuris siūlys greičiausias ir galingiausias būsimų automobilių versijas. Kalbant apie našumą, tikimasi, kad šios „Air“ versijos nuvažiuojamas atstumas bus kiek mažesnis, nes varikliai išvysto didesnį nei 1200 AG pajėgumą.
Kitas būdas į tai pažvelgti yra tas, kad tie, kurie gausiai išleido už „Air Dream Edition“, netrukus savo automobilius išstums dar galingesniu ir išskirtinesniu automobiliu.
Galingo automobilio kaina – ketvirtis milijono dolerių
Šio išskirtinumo ir našumo kaina nebus pigi. Už „Air Sapphire“ „Lucid“ prašys 249 000 JAV dolerių, o tai nemaža priemoka, palyginti su jau ir taip brangaus „Air Dream Edition“ kaina. O ar tie, kurie pasirinks šią versiją, galės atskirti 1200 AG nuo 1050 AG?
„Sapphire – tai elektrinio našumo viršūnė, pagaliau pasiekusi tokį našumą, kokio taip ilgai siekiau\”, – pridūrė Rawlinsonas. „Po kruopštaus tobulinimo darbo galiu patvirtinti, kad „Lucid Air Sapphire“ pasiekė patenkinamas charakteristikas, ir tikiu, kad su tuo sutiks išrankiausi vairuotojai.“
Tikimasi, kad „Sapphire“ bus ribotos gamybos modelis, kuris Kanadoje ir JAV pasirodys 2023 m. Tačiau „Lucid“ nepasakė, koks ribotas jis bus.
Kalbant apie gamybą, „Lucid“ šiemet antrą kartą turėjo sumažinti savo 2022 m. prognozę ir dabar tikisi iki metų pabaigos pagaminti tik 6000-7000 automobilių, palyginti su iš pradžių planuotais 20 000 vienetų. Antrąjį 2022 m. ketvirtį bendrovė pristatė tik 679 sedanus, nurodydama tiekimo grandinės apribojimus.