„Tesla Cybertruck“ dar tik pradėjo važiuoti nedideliais kiekiais, bet savininkai jau skundžiasi. Jie sako, kad jų naujasis blizgantis sunkvežimis greitai praranda blizgesį, nes ant nerūdijančio plieno kėbulo ėmė rastis rūdžių.
Pirmieji šią problemą iškėlė cybertruckownersclub.com forumo naudotojai. Vartotojas, pasivadinęs Raxar vardu, pradėjo temą, kurioje skundėsi, kad netrukus po to, kai atsiėmė savo naująją „Tesla“, vos po dviejų dienų lietaus ant sunkvežimio paviršiaus pradėjo formuotis nedideli rūdžių taškeliai.
„Vakar (ketvirtadienį) jį pasiėmiau Dubline [Kalifornijoje], lijo lietus, nuvažiavau į Sakramentą ir ten buvo daugybė mažų oranžinių taškelių ir kelios vandens dėmės“, – rašė Raxar. „Oranžiniai taškeliai nėra didžiuliai, jie labai maži, bet akivaizdūs. Aišku, dar nenuploviau automobilio, bet jis tik dvi dienas buvo po lietaus“.
Raxar pranešimas iš karto sukėlė spekuliacijų, nes kai kurie nariai spėliojo, kad tai gali būti ne rūdys, o žiedadulkės, geležinkelio bėgių drožlės arba kad rūdys galėjo atsirasti dėl gamykloje susidariusių anglies drožlių. Tačiau Raxar patirtis nebuvo unikali, ir kiti dalijosi panašiomis istorijomis.
Vartotojas vertigo3pc rašė, kad gavo savo „Cybertruck“ vasario 1 d. ir pastebėjo, kad ant jo kėbulo atsiranda panašios oranžinės rūdys. Jie nusprendė tai užfiksuoti ir atkreipti „Tesla“ dėmesį.
„Kalbėdamas su kažkuo įstaigoje, jie man pasakė, kad 1) jie turi procedūrą / gaires, kaip ją nustatyti, bet 2) jie neturi reikiamų įrankių, taip pat jie nėra atlikę šio remonto anksčiau“, – rašė vartotojas. „Jie užfiksavo koroziją ir pasakė, kad paskambins man kitą mėnesį, kai bus gauti įrankiai ir jie galės atlikti paslaugą / remontą.“
Iš tiesų, naudotojo vadove vairuotojai įspėjami, kad tam tikromis aplinkybėmis „Cybertruck“ nerūdijančio plieno kėbulo plokštės gali pradėti koroduoti, praneša „Futurism“. Siekiant išvengti žalos, rekomenduojama „nedelsiant“ pašalinti tokias medžiagas kaip riebalai, alyva, paukščių išmatos, medžių dervos, negyvi vabzdžiai, derva, kelio druska ir kt. Be to, joje teigiama, kad savininkai turėtų „nelaukti, kol „Cybertruck“ reikės visiškai nuplauti“.
Nors nė viena transporto priemonė nėra visiškai atspari korozijai, verta atkreipti dėmesį į tai, kaip greitai šie klientai susidūrė su rūdimis, ypač todėl, kad šie savininkai teigia gyvenantys Kalifornijoje. Toliau į šiaurę, kur dažniau naudojama kelių druska, tai gali būti dar didesnė problema. Tai taip pat leidžia manyti, kad „Tesla“ generalinio direktoriaus Elono Musko teiginiai, jog bendrovė, siekdama padidinti sunkvežimio atsparumą, atspariausią jo dalį įrengė išorėje, gali būti perdėti.