Balandžio pirmosios dienos pokštai – subtili tema. Tuo įsitikino ir „Volkswagen“, pastarosiomis dienomis supykdžiusi daug prekės ženklo gerbėjų.
„Harlequin“ yra kultinė serija, pradėta gaminti 1960 m. nuo „Beetle“ modelio ir tęsiama vėlesniais dešimtmečiais. Įvairiaspalviai „Volkswagen“ visada kėlė daug teigiamų emocijų. Todėl nenuostabu, kad markės gerbėjai entuziastingai reagavo į žinią apie kitą šio žanro atstovą. Kaip skelbta, tai turėjo būti elektrinis ID.3.
Kai vokiečiai internete paskelbė grafiką, kurioje elektromobilis vaizduojamas kultinėmis „Arlekino“ spalvomis, internete kilo triukšmas. Prekės ženklo gerbėjai džiaugėsi didžiuliu sugrįžimu. Deja, paaiškėjo, kad ši akcija buvo balandžio mėnesio pokštas.
Kaip nesunku atspėti, ne visiems jis patiko. Daugelis komentatorių išreiškė nusivylimą, kad „Arlekinas“ vis dėlto negrįš į rinką. Juokas buvo neproduktyvus.