Romos ir „Stellantis“ linijoje vėl karšta. Iš tiesų italai labai jautriai reaguoja į bet kokius nukrypimus, kai produktai reklamuojami kaip itališki, nepaisant to, kad jie gaminami užsienyje. Šį kartą kalbama apie „Fiat Topolino“ siuntą, kurią Italijos mokesčių policija konfiskavo Livorno uoste.
Pastaruoju metu daug kalbama apie atsidavimą itališkam paveldui, kai buvo pristatytas naujasis „Alfa Romeo“. Tuo metu automobilis vis dar vadinosi „Milano“, tačiau jį teko pervadinti į „Junior“. Visa tai buvo susiję su tuo, kad bendrovė planavo automobilį gaminti Lenkijoje, o pagal Italijos įstatymus gaminio pavadinimas neturi klaidinti vartotojo dėl gaminio kilmės.
Tuo metu į šį klausimą įsitraukė pats pramonės ministras Adolfo Urso, kuris griežtai kritikavo ne tik naujojo krosoverio pavadinimą „Milano“, bet ir tai, kad jis bus gaminamas Lenkijoje. Klausimas buvo išspręstas pakeitus pavadinimą, tačiau, kaip paaiškėjo, tuo „Stellantis“ problemos su Italijos įstatymais nesibaigė.
Kaip pranešė „Reuters“, konglomerato atstovas spaudai patvirtino, kad Italijos mokesčių policija (Guardia di Finanza) Livorno uoste konfiskavo 134 „Fiat Topolino“ automobilius. Tai įvyko dėl ant automobilių iškelto kuklaus Italijos vėliavos simbolio, kuris esą vėl prieštarauja minėtam reglamentui.
Iš tiesų automobiliai buvo gaminami Maroke ir iš ten gabenami. Atstovas spaudai gynėsi nuo nedidelio pagražinimo, teigdamas, kad šiuo atveju taisyklės nebuvo pažeistos, nes: „Vienintelis lipduko tikslas buvo nurodyti produkto verslininkišką kilmę“.
Be to, jis pabrėžė, kad dvasinis 1936 m. modelio įpėdinis buvo sumanytas ir suprojektuotas Italijoje, „Centro Stile FIAT“ italų komandos. Dar daugiau, nuo pat pradžių buvo planuojama pradėti automobilio gamybą Maroke.
Vis dėlto, siekdamas neaštrinti konflikto ir neskatinti Italijos mokesčių policijos toliau konfiskuoti transporto priemones, koncernas nusprendė pašalinti mažus lipdukus su sąlyga, kad gaus Italijos valdžios institucijų leidimą toliau platinti transporto priemones.