Triukšmingi pranešimai – Elono Musko specialybė. Blogiau su jų įgyvendinimu. Atrodo, kad garsusis vizionierius ir vėl pažadėjo per daug. Kalbame apie planus per metus pagaminti 20 mln. elektromobilių.
2020 m. Elonas Muskas pareiškė, kad iki dešimtmečio pabaigos „Tesla“ parduos daugiausiai 20 mln. automobilių per metus ir dukart aplenks „Toyota“ kaip didžiausią pasaulyje automobilių gamintoją.
Nors planas skambėjo nerealiai, jis cikliškai pasirodė oficialiose „Tesla“ 2021 ir 2022 m. ataskaitose. Tačiau neseniai paskelbtoje 2023 m. ataskaitoje jis išnyko. Todėl viskas rodo, kad „Tesla“ šio tikslo atsisakė.
Šis sprendimas gali būti susijęs su neseniai paskelbtais pranešimais atsisakyti maždaug 25 000 JAV dolerių kainuojančio nebrangaus elektromobilio projekto. Rinkos analitikas Sandeep Rao iš „Leverage Shares“, kurį cituoja „Reuters“, teigia, kad „didelė Tesla” 2030 m. tikslo dalis buvo ilgalaikis bendrovės pažadas pristatyti įperkamus 25 000 JAV dolerių kainuojančius automobilius”.
Kadangi tokios transporto priemonės nepateko į rinką, atrodo, kad ambicingo plano įgyvendinti neįmanoma. Tuo pat metu vis daugiau dėmesio skiriama autonominio vairavimo technologijoms ir viešojo transporto priemonėms.
Robotaksi ir humanoidinis robotas „Optimus“ bus „labai svarbūs Teslai“, ketvirtadienį per vaizdo ryšį metinėje „Viva Technology“ konferencijoje Paryžiuje sakė E. Muskas.
Šis teiginys gali reikšti, kad „Tesla“ lengvieji automobiliai pasitrauks į antrą planą, o pirmenybė bus teikiama kitoms ateities technologijoms.