Perėjimas prie elektromobilių nevyksta taip greitai, kaip tikėtasi, todėl gamintojai peržiūri esamus planus. Vienas iš pavyzdžių – „Volkswagen“, kuris peržiūri savo ankstesnę strategiją.
Dar praėjusiais metais „Volkswagen“ manė, kad iki dešimtmečio pabaigos Europoje bus parduodama apie 80 proc. elektromobilių. Tačiau viskas rodo, kad apie tokius rezultatus galima tik pasvajoti. Taigi vokiečiai, iki šiol visiškai atsidavę elektromobilių plėtrai, ketina žaisti dviem frontais.
Tai neseniai Miunchene vykusioje konferencijoje patvirtino pats „VW“ finansų direktorius Arno Antlitzas, kuris pripažino, kad bendrovė ketina išleisti apie 60 mlrd. eurų varikliams toliau tobulinti ir „išlaikyti vidaus degimo transporto priemonių konkurencingumą“.
„Ateitis yra elektrinė, bet praeitis dar nesibaigė“, – diplomatiškai paaiškino jis. Reikia pripažinti, kad tai gana drąsus pareiškimas prekės ženklo atstovui, kuris jau norėjo po 2033 m. pardavinėti tik elektrinius automobilius.
„Volkswagen“ – ne vienintelė bendrovė, peržiūrėjusi savo elektromobilumo planus ir nusprendusi vidaus degimo varikliams suteikti ilgesnį gyvenimą. Panašų kelią neseniai pasirinko „Ford“ ir „Mercedes“ – abi markės, anksčiau uoliai propagavusios elektrinę ateitį, ketina kuo ilgiau pardavinėti vidaus degimo variklius.