Du žmonės, tiesiogiai susipažinę su šiais planais, teigė, kad „Audi“ Kinijoje kuriami nauji elektromobiliai, skirti Kinijos rinkai, neturės keturių žiedų logotipo.
Vokietijos „Volkswagen“ priklausančios „Premium“ markės sprendimas atidaryti naują skirtuką priimtas dėl „prekės ženklo įvaizdžio“, sakė vienas iš žmonių. Jis taip pat atspindi kartu su Kinijos partneriu SAIC sukurtos automobilių architektūros naudojimą ir didesnę priklausomybę nuo vietos tiekėjų bei technologijų.
„Reuters“ nepavyko sužinoti, ar naujoji serija, viduje vadinama kodiniu pavadinimu „Purple“, turės kitokį logotipą, ar ant automobilių bus užrašytas tik „Audi“ pavadinimas.
Serijos koncepcinis automobilis bus pristatytas lapkričio mėn., kai „Audi“ taip pat paaiškins serijos „prekės ženklo istoriją“, sakė abu žmonės.
Trečiasis asmuo, kuris buvo informuotas šiuo klausimu, sakė, kad iki 2030 m. planuojama sukurti devynis modelius.
Šaltiniai nesutiko būti įvardyti, nes automobilių gamintojas šių planų viešai nepaskelbė.
„Audi“ atsisakė komentuoti tai, ką pavadino spekuliacijomis. SAIC pareiškime agentūrai „Reuters“ teigė, kad šie elektromobiliai bus „tikri „Audi“ su autentišku „Audi“ DNR“.
Kinijos automobilių gamintojai vis dažniau užima savo šalies – didžiausios pasaulyje – rinkos dalį, siūlydami technologiškai pažangius elektromobilius. Dėl to mažėja užsienio automobilių gamintojų, kurių daugelis yra labiau priklausomi nuo benzininių variklių modelių, pardavimai, ir tai verčia juos kurti naujas partnerystes.
„Audi“ ir SAIC, ilgametė „VW“ partnerė, gegužės mėn. pareiškė, kad kartu kurs Kinijos rinkai skirtą elektromobilių platformą.
Kurdami specialiai Kinijai skirtus automobilius, užsienio automobilių gamintojai gali susipažinti su naujausiomis elektromobilių savybėmis ir kinų skoniu, tačiau tuo pat metu orientuotis į didžiulį klientų ratą.
Pasak Šanchajuje įsikūrusios konsultacinės bendrovės „Automotive Foresight“ vykdomojo direktoriaus Yale’o Zhango, tokie automobilių gamintojai, kaip „Audi“ ir VW, prieš pritaikydami šiuos modelius kitoms rinkoms, tikriausiai atliks papildomus tyrimus.
Per pirmuosius šešis 2024 m. mėnesius „Audi“ Kinijoje pardavė mažiau nei 10 000 elektromobilių. Priešingai, Kinijos aukščiausios klasės elektromobilių prekės ženklai „Nio“ ir „Zeekr“ pardavė aštuonis kartus daugiau.
Naujoje „Audi“ elektromobilių serijoje bus naudojama CATL baterija ir pažangi vairavimo pagalbos sistema (ADAS) iš Kinijos technologijų startuolio „Momenta“, teigė du žmonės, tiesiogiai susipažinę su šiais planais.
Jie pridūrė, kad „Purple“ serijoje bus naudojama „SAIC“ elektromobilių prekės ženklo „IM Motors“ elektrinė architektūra.
„VW“ taip pat siekė pasinaudoti Kinijos elektromobilių patirtimi. Šiais metais ji sudarė sutartį su „Xpeng“ pagal kurį visuose vietoje gaminamuose „VW“ prekės ženklu pažymėtuose elektromobiliuose bus naudojama kartu su Kinijos įmone sukurta architektūra.
Šiuo metu Kinijoje parduodami „Audi“ elektriniai automobiliai ir toliau bus pažymėti keturių susikertančių žiedų logotipu. Tai – kartu su FAW bendra įmonės partnere gaminamas „Q4 e-tron“, kartu su SAIC gaminamas „Q5 e-tron“ visureigis ir kartu su FAW gaminamas „Q6 e-tron, kuris bus pristatytas vėliau šiais metais.
Q6 e-tron yra pirmasis „Audi“ automobilis, kuriame naudojama „VW“ pažangi „Premium Platform Electric“ (PPE) platforma ir kuriame bus naudojama „Huawei“ tiekiama ADAS sistema, teigė šaltiniai.