Nors statistiškai elektrinės transporto priemonės užsidega rečiau nei automobiliai su vidaus degimo varikliu. Tačiau kai jie užsidega, gali padaryti daug daugiau žalos. Šis „Mercedes-Benz EQE“ pradėjo skleisti baltus dūmus ir po kelių sekundžių užsidegė požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje daugiabučių komplekse Inčono mieste, esančiame maždaug 32 kilometrai į vakarus nuo Seulo, Pietų Korėjoje.
EQE gaisro metu buvo apgadinta apie 140 automobilių (iš jų 70 apgadinta labiau), stovėjusių tame pačiame aukšte, o 23 žmonės, gyvenę viršuje esančiame pastate, buvo paguldyti į ligoninę, nes įkvėpė dūmų. Pasak dienraščio „Korea JoongAng Daily“, iš pradžių iš greta esančių pastatų buvo evakuoti iš viso 103 žmonės, kai jie ėmė pildytis juodais dūmais.
Gaisras buvo toks stiprus, kad paveikė ne tik pastato, kuriame kilo, bet ir viso pastatų komplekso elektros tinklus. Vėlesniuose pranešimuose teigiama, kad po incidento beveik 500 namų ūkių penkias dienas neturėjo elektros ir vandens.
„Mercedes-Benz Korea“ pateikė pirminį pareiškimą, kuriame teigiama, kad „šiuo metu negalime patvirtinti detalių apie tikslų modelį ir akumuliatorius“ ir kad „į tai žiūrime labai rimtai ir dėsime visas pastangas, kad bendradarbiaudami su priešgaisrinėmis tarnybomis nustatytume tikslią priežastį“. Konkretus užsidegęs „Mercedes EQE“ variantas dar nenustatytas; tai gali būti net AMG modelis.
Žinome tik tiek, kad EQE sedanas, kuris sprogo liepsnose, neturėjo to paties akumuliatoriaus, kaip JAV gaminami EQE modeliai, kurie gaminami Vokietijoje ir turi CATL akumuliatorius. Korėjos automobilio nikelio kobalto mangano (NCM) elementai buvo iš kito Kinijos tiekėjo – „Farasis Energy“, kuris 2018 m. pasirašė baterijų sutartį su „Mercedes“ patronuojančiąja bendrove „Daimler“.
Iš EQE liko tik plikas karkasas, todėl daug informacijos nėra, tačiau yra žinoma, kad transporto priemonė stovėjo tris dienas ir tuo metu nebuvo įkrauta.