• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Suzuki“ aljansas su „Volvo“. Jei nežinote, apie ką kalbama, tai apie CO2

pagal Andžej Biaigo
2024.11.09, 11:54
Naujienos
A A
0
suzuki logotipas

„Suzuki“ logotipas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Senas posakis „jei nežinai, apie ką kalbama, vadinasi, kalbama apie pinigus“ automobilių sektoriuje nebetinka. Dabar Europos rinkoje gamintojai kalba ne apie pinigus, o apie išmetamą CO2 kiekį. Nors galiausiai vis dar kalbama apie išlaidas. Konkrečiai apie finansines baudas.

Nuo kitų metų įsigalios naujos CAFE (Clean Air For Europe) gairės, kurios jau dabar daro didelę įtaką automobilių gamintojų aljansams. CAFE direktyva keičiama vidutinės CO2 emisijos riba 2025 m. nuo 95 g/km (pagal WLTP) iki 93,6 g/km. Iš pažiūros nedidelis skirtumas, tačiau jis taikomas visų tam tikrais metais registruotų tam tikros markės transporto priemonių, t. y. ir ekonomiškų, ir mažiau ekonomiškų automobilių, vidutiniam išmetamųjų teršalų kiekiui.

Už viršijimą skiriama 95 eurų grynoji bauda už kiekvieną viršytą gramą. Taigi, jei automobilis išmeta, pavyzdžiui, 100 g CO2/km, gamintojas, jį įregistravęs, turi sumokėti beveik 600 eurų baudos. Žinoma, su sąlyga, kad kitas įregistruotas šios markės modelis neatsveria šių nuostolių. Pavyzdžiui, itin ekonomiškas „Suzuki Swift“ išmeta 98-99 g CO2/km. Taigi jis netgi viršija šiuo metu galiojančią 95 g/km ribą.

suzuki swift hibridinis automobilis
Suzuki Swift

Gamintojai tai sprendė įvairiais būdais, tačiau didžioji dauguma jų iki šiol neviršijo leistinos ribos, dažnai – iki pat prisilietimo. Vieni pardavė daugiau nulinės taršos transporto priemonių, kiti – iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių. Geriausias būdas pasiekti tikslą buvo sudaryti aljansus su kitomis markėmis, vadinamąjį CO2 poolingą, t. y. CO2 kreditų fondus, kuriuos turi naudoti visi aljanse dalyvaujantys gamintojai. Praktiškai visų aljanse dalyvaujančių markių registruotų transporto priemonių išmetamo CO2 kiekis skaičiuojamas kartu.

2025 m. – žaidimo pokyčiai

Naujoji 93,6 g CO2/km riba yra nepasiekiama keletui markių. Tai gali pakeisti aljansų sudėtį, o pirmas toks pokytis – „Suzuki“ pasitraukimas iš „Toyota“ ir „Mazda“. Dabar Japonijos gamintojas, neseniai pristatęs savo pirmąjį pasaulyje elektromobilį, prisijungs prie „Volvo“ ir „Polestar“. Šie trys prekių ženklai bendrai atsiskaitys už CO2 kreditus.

Šį „Suzuki“ žingsnį lėmė dvi priežastys. Pirma, jau dabar aišku, kad „Mazda“ tilps į CO2 ribą ir kitais metais tikriausiai taps savarankišku žaidėju šiame taršos žaidime. Tačiau „Toyota“ gali nebetilpti. Ji jau kurį laiką mirksėjo klientams, informuodama juos apie CAFE, artėjantį padidinimą ir ragindama pirkti automobilius dar šiais metais.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Nuo kitų metų ji gali taikyti strategiją, kuria siekiama kuo labiau padidinti hibridinių automobilių, daugiausia iš tinklo įkraunamų, pardavimą, kad būtų galima savarankiškai sumažinti išmetamo CO2 kiekį. Tačiau nepamirškime, kad „Toyota“ visada varžosi su „Lexus“, kuri siūlo tik hibridinius automobilius. Be to, jų menkus elektromobilių pardavimus gali paskatinti tik naujas modelis, kuris debiutuos 2025 m.

Žinant tai, kas išdėstyta pirmiau, nesunku numanyti, kad „Suzuki“, kuris taip pat nesugeba susidoroti su apribojimais, nėra vietos. Todėl japonų prekės ženklas susijungs su „Volvo“, kaip prekės ženklu, parduodančiu daug elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių, ir su „Polestar“, parduodančiu tik elektromobilius. Ir tai yra antroji priežastis. Paprastai tariant, švedų markės turi daug „nemokamų“ kreditų, kuriuos gali perleisti „Suzuki“.

CO2 aljansas neturi nieko bendra su automobilių kūrimu

Šioje vietoje verta pabrėžti, kad „Suzuki“ jokiu būdu nenutraukia technologinio bendradarbiavimo su „Toyota“, o juo labiau nesiruošia tokiu mastu bendradarbiauti su „Volvo“. „Suzuki“ ir „Volvo“ neturi beveik nieko bendro, o „Suzuki“ ir „Toyota“ turi labai daug bendro. Ne tik gamybos srityje, bet net ir finansiniu lygmeniu – abi bendrovės turi bendrų akcijų.

Kitais metais „Suzuki“ gamins naują modelį „Toyota“ pagal neseniai pristatytą „e-Vitara“. Tai gali būti tikras perversmas ne tik „Suzuki“, bet ir „Toyota“. Žinoma, tik žaidime dėl CO2 kreditų.

Žymos: co2suzukivolvo
Dalintis18DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.