• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kreivas vairas važiuojant tiesiai – neignoruokite jo!

pagal Michal Kovalčiuk
2024.12.06, 11:00
Patarimai
A A
0
vyras laiko automobilio vaira automobilio vairas salonas automobili traukia i desine i kaire
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kreivas vairas važiuojant tiesiai – problema, su kuria susiduria daugelis vairuotojų. Tai ne tik kosmetinė problema – ji gali pakenkti jūsų automobilio saugumui ir eksploatacinėms savybėms. Štai kodėl taip nutinka, kaip tai atpažinti ir ką daryti.

Kaip pastebėti kreivą vairą

Dažnai žvilgčiojame į vairą, bet ne visada sutelkiame dėmesį. Netinkamai pasviręs vairas gali būti ne iš karto akivaizdus, ypač jei pasvirimas nedidelis. Laikui bėgant šis subtilus posvyris gali pablogėti, tapti pastebimas atlikus remontą, pakeitus padangas arba dėl bendros automobilio būklės nepriežiūros.

Kai kuriais atvejais kreivą ratą pamatysite „iš pirmo žvilgsnio“. Kitais atvejais apie problemą gali įspėti papildomi požymiai – netolygus padangų nusidėvėjimas, prastas valdymas ar keistas garsas. Anksti atpažinę problemą, galite išvengti brangesnių taisymų vėliau.

Dažniausios vairo mechanizmo geometrijos neatitikimo priežastys

  1. Ratų suvedimo problemos
    Viena iš pagrindinių priežasčių – netinkamas ratų suvedimas, ypač posvyrio ar išlenkimo kampai. Netinkamai suporuoti ratai nejuda lygiagrečiai vienas kitam, todėl automobilis traukia nenumatytomis kryptimis. Suvedimo natūraliai blogėja laikui bėgant, tačiau taip pat gali atsirasti dėl pakabos remonto ar padangų keitimo.
  2. Pakabos arba vairo mechanizmo komponentų susidėvėjimas
    Dažnai dėl to kalti susidėvėję arba pažeisti pakabos ar vairo sistemos komponentai. Tai:
    • Valdymo svirties įvorės
    • Rutuliniai šarnyrai
    • Stabilizatoriaus jungtys
    • Amortizatoriai
    • Vairo traukės ir trauklių antgaliai
    • Vairo mechanizmo krumpliaračiai ir jų laikikliai
  3. Padangų problemos
    Netolygus padangų slėgis arba nusidėvėjimas taip pat gali turėti įtakos vairo mechanizmo suvedimui. Pavyzdžiui:
    • Nepakankamai pripūstos vienos pusės padangos
    • Žymus vienos padangos arba poros vienos pusės padangų nusidėvėjimas
    • Ilgalaikis važiavimas su šiomis problemomis pablogins geometriją ir sutrumpins padangų bei pakabos komponentų tarnavimo laiką.
  4. Avarijų istorija
    Nelaimingų atsitikimų patyrusios transporto priemonės gali turėti važiuoklės ar pakabos pažeidimų, dėl kurių nuolat atsiranda nuokrypių. Tokiais atvejais remonto galimybės gali būti ribotos.

Kodėl nereikėtų atidėlioti remonto darbų

Vairavimas su kreivu vairu yra ne tik erzinantis, bet ir rizikingas. Neteisingas suvedimas gali:

  • Padangos greičiau dėvisi, todėl keičiamos anksčiau laiko.
  • Įtempti pakabos komponentai sutrumpina jų tarnavimo laiką.
  • Turi įtakos transporto priemonės valdymui ir stabdymui, todėl gali sukelti avarijas.
Skaitykite  Kaip neapsigauti perkant naudotą automobilį: ekspertų patarimai

Sprendimas

Sprendžiant šią problemą dažnai reikia:

  • Profesionaluus ratų suvedimo
  • Susidėvėjusių pakabos ar vairo mechanizmo komponentų patikra ir keitimas.
  • Reguliari padangų techninė priežiūra, įskaitant slėgio tikrinimą ir padangų sukeitimą.

Jei problema išlieka ir po suvedimo ar remonto, gali prireikti toliau tirti transporto priemonės istoriją ir konstrukcijos vientisumą.

Neignoruokite ženklų!

Kreivas vairas yra daugiau nei tik nedidelis nepatogumas – tai pavojus saugumui. Nedelsdami imkitės veiksmų, kad užtikrintumėte savo automobilio komfortą, našumą ir saugumą kelyje.

Žymos: geometrijapadangosratų suvedimas
Dalintis15DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.