Jeigu ieškote naudoto automobilio, pasižyminčio variklio ilgaamžiškumu, šie penki jėgos agregatai yra vieni patikimiausių rinkoje. Automobilių ekspertų teigimu, šie varikliai gali nuvažiuoti iki 500 000 km ir jų nereikės visiškai pertvarkyti – su sąlyga, kad jie bus tinkamai prižiūrimi.
Renault K4M – paprasta ir tvirta prancūziška klasika
1,6 litro K4M variklis buvo montuojamas į tokius modelius kaip „Logan“, „Sandero“ ir „Duster“. Šis variklis su ketaus bloku, hidrauliniais keltuvais ir pagrindine diržine laiko paskirstymo sistema garsėja mažomis techninės priežiūros išlaidomis ir patikimumu. Tinkamas alyvos keitimas ir diržo keitimas yra svarbiausi dalykai, kad jis išliktų sveikas ir nuvažiuotų daugiau nei pusę milijono kilometrų.
- Litražas: 1,6 l
- Degalų tipas: Benzinas
- Pagrindinės savybės: Ketaus blokas, paskirstymo diržas, hidrauliniai keltuvai
Hyundai/Kia G4FA ir G4FC – lengvi ir ilgaamžiai
Nepaisant aliumininių blokų ir hidraulinių keltuvų nebuvimo, šie korėjietiški 1,4 ir 1,6 l varikliai ilgainiui gerai veikia, ypač kai montuojami į tokius lengvus modelius kaip „Hyundai Accent“ ar „Kia Rio“. Daugelis savininkų praneša apie išskirtinį ilgaamžiškumą, jei jie reguliariai naudojami ir laiku atliekama techninė priežiūra.
Volkswagen BSE – nepakankamai galingas herojus
Šis 1,6 l aštuonių vožtuvų variklis gal ir nesižavi greičiu, tačiau dėl natūralaus įpūtimo sąrankos, paskirstymo diržo ir hidraulinių keltuvų jis pasižymi nedidele apkrova ir ilgaamžiškumu. BSE variklis, montuojamas „Golf V“, „Jetta“ ir „Passat“, yra mėgstamas tų, kurie ieško paprastos vokiškos technikos, kuri tarnauja ilgai.
Toyota 2AR-FE – japoniška ištvermės mašina
Šis 2,5 l variklis, naudojamas tokiuose modeliuose kaip „Toyota Camry“ ir RAV4, pasižymi grandinine laiko paskirstymo sistema ir tvirta bendra konstrukcija. Jis pasižymi tyliu veikimu, minimaliomis alyvos sąnaudomis ir ilgais aptarnavimo intervalais. Reguliariai prižiūrint variklį, 500 000 km yra tik etapas.
„Peugeot/Citroen TU5JP4“ – kompaktiškas ir nuoseklus
Šis 1,6 l variklis tarnavo daugybėje prancūziškų automobilių – nuo „Peugeot 206“ iki „Citroen C4“. Nors jis nebuvo pats galingiausias, tačiau pasirodė esąs patikimas, ekonomiškas ir lengvai prižiūrimas. Jis turi ketaus bloką ir garsėja ilgaamžiškumu, ypač naudojant kokybiškas alyvas ir laiku keičiant diržus.
Kokia jūsų nuomonė? Ar esate turėję kurį nors iš šių variklių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba socialiniuose tinkluose!