Nuo 1941 m. „Jeep“ palikimą sudaro ilgaamžiškumas, naudingumas ir neprilygstamos visureigių savybės. Tačiau nieko iš to nebūtų buvę įmanoma be juos varomų variklių. Nuo mūšio lauke išbandyto „Willys Go-Devil“ iki šiuolaikinių iš tinklo įkraunamų hibridinių variklių – „Jeep“ varikliai pelnė reputaciją dėl patikimumo, ilgaamžiškumo ir didelio pajėgumo. Apžvelgiame 10 patikimiausių kada nors sukurtų „Jeep“ variklių, kai kurie iš jų veikia ir šiandien.
4,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų (AMC 242)
Galimai mylimiausias „Jeep“ variklis – 4,0 l darbinio tūrio eilinis šešių cilindrų variklis, kuriuo 1987-2006 m. buvo varomi „Cheroke“ ir „Wrangler“ automobiliai. Dėl ketaus bloko, kaltinių vidinių dalių ir neinterferencinės konstrukcijos daugelis šių variklių nuvažiavo 300 000 km, atlikdami tik pagrindinę techninę priežiūrą.
Willys Go-Devil
Šis 2,2 l darbinio tūrio plokščiagalvis keturių cilindrų variklis padėjo laimėti Antrąjį pasaulinį karą, o „Willys“ MB džipus „Willys“ varė pačiomis atšiauriausiomis įmanomomis sąlygomis. Turėdamas 60 AG ir ypatingą ilgaamžiškumą, „Go-Devil“ padėjo pagrindą viskam, kuo vėliau taps „Jeep“.
3,6 l „Pentastar V6“
2011 m. pristatytas „Pentastar“ suteikė „Jeep“ variklių gamai modernaus rafinuotumo. Daugiau kaip 280 AG ir didelis efektyvumas, ilgaamžiškumas ir platus jo naudojimas įvairiose „Stellantis“ markėse daro jį patikimu pasirinkimu. Jis pelnė kelis „Wards 10 Best Engines“ apdovanojimus.
5,7 l HEMI V8
Ši jėgainė 2005 m. į „Grand Cherokee“ gamą sugrąžino rimtą sukimo momentą. Dėl dvigubų uždegimo žvakių, MDS išjungimo ir tvirtos konstrukcijos daugelis HEMI variklių, tinkamai prižiūrimi, nuvažiuoja daugiau nei 300 000 km – nepaisant kartais pasitaikančios „HEMI erkės“.
2,5 l darbinio tūrio vidaus keturių cilindrų sistema
Šis nedidelis, paprastas keturių cilindrų variklis, pradėtas gaminti aštuntajame dešimtmetyje, užtikrino neperšaunamą patikimumą „Jeep YJ“ ir TJ. Žinomas dėl savo tvirto geležinio bloko ir nedidelių techninės priežiūros poreikių, daugelis jų su minimaliu aptarnavimu nuvažiavo daugiau nei 300 000 km.
AMC 401 V8
Šis 6,6 l V8 variklis, septintajame dešimtmetyje naudotas „Wagoneer“ ir J serijos sunkvežimiuose, buvo sukurtas dėl tvirtumo. Dėl savo atsparumo ir derinimo galimybių šis variklis, turintis kaltinių vidinių dalių ir aukštos kokybės nikelio geležies bloką, yra mėgstamas restauratorių dėl savo atsparumo ir derinimo galimybių.
3,0 l „EcoDiesel“ V6
Šis „VM Motori“ sukonstruotas dyzelinis variklis, montuojamas į „Wrangler“ ir „Grand Cherokee“, užtikrina 442 lb/s sukimo momentą ir iki 29 km/val. greitkeliu. Ankstyvosios versijos turėjo problemų, tačiau vėlesnės versijos pasirodė esančios patvarios ir pelnė „Wards 10 Best“ pripažinimą.
2,0 l turbokompresorinis keturcilindrinis variklis
„Jeep“ atsakas į šiuolaikinį efektyvumą. Šis variklis, montuojamas „Wrangler“ ir „Cherokee“ automobiliuose, pasižymi dideliu sukimo momentu žemame etape ir iki 23 mpg. Jis užtikrina sklandžią galią, išlikdamas kompaktiškas ir efektyvus.
2,0 l turbininis PHEV (Wrangler 4xe)
Ši iš tinklo įkraunama hibridinė sistema sujungia turbininį dujinį variklį su elektros varikliais ir išvysto 375 AG ir 470 lb-ft. Apdovanojimus pelniusi ir trasoms pritaikyta sistema – tai novatoriškiausia iki šiol „Jeep“ jėgainė.
5,9 l Magnum V8
Tik 1998 m. „Grand Cherokee 5.9 Limited“ gamintame automobilyje šis galingas stūmoklinis V8 tapo kultiniu klasikiniu varikliu. Jis buvo greitas, paprastas ir beveik nesunaikinamas, todėl tapo mėgstamiausiu „Jeep“ keitimo ir važiavimo trasose.
Kokia jūsų nuomonė? Kuriam varikliui labiausiai patikėtumėte kitą nuotykį? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.