• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Patikimiausi „Jeep“ varikliai istorijoje: kurie iš jų vis dar veikia?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.15, 10:19
Apžvalgos
A A
0
jeep emblema logotipas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nuo 1941 m. „Jeep“ palikimą sudaro ilgaamžiškumas, naudingumas ir neprilygstamos visureigių savybės. Tačiau nieko iš to nebūtų buvę įmanoma be juos varomų variklių. Nuo mūšio lauke išbandyto „Willys Go-Devil“ iki šiuolaikinių iš tinklo įkraunamų hibridinių variklių – „Jeep“ varikliai pelnė reputaciją dėl patikimumo, ilgaamžiškumo ir didelio pajėgumo. Apžvelgiame 10 patikimiausių kada nors sukurtų „Jeep“ variklių, kai kurie iš jų veikia ir šiandien.

4,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų (AMC 242)

Galimai mylimiausias „Jeep“ variklis – 4,0 l darbinio tūrio eilinis šešių cilindrų variklis, kuriuo 1987-2006 m. buvo varomi „Cheroke“ ir „Wrangler“ automobiliai. Dėl ketaus bloko, kaltinių vidinių dalių ir neinterferencinės konstrukcijos daugelis šių variklių nuvažiavo 300 000 km, atlikdami tik pagrindinę techninę priežiūrą.

Willys Go-Devil

Šis 2,2 l darbinio tūrio plokščiagalvis keturių cilindrų variklis padėjo laimėti Antrąjį pasaulinį karą, o „Willys“ MB džipus „Willys“ varė pačiomis atšiauriausiomis įmanomomis sąlygomis. Turėdamas 60 AG ir ypatingą ilgaamžiškumą, „Go-Devil“ padėjo pagrindą viskam, kuo vėliau taps „Jeep“.

3,6 l „Pentastar V6“

2011 m. pristatytas „Pentastar“ suteikė „Jeep“ variklių gamai modernaus rafinuotumo. Daugiau kaip 280 AG ir didelis efektyvumas, ilgaamžiškumas ir platus jo naudojimas įvairiose „Stellantis“ markėse daro jį patikimu pasirinkimu. Jis pelnė kelis „Wards 10 Best Engines“ apdovanojimus.

5,7 l HEMI V8

Ši jėgainė 2005 m. į „Grand Cherokee“ gamą sugrąžino rimtą sukimo momentą. Dėl dvigubų uždegimo žvakių, MDS išjungimo ir tvirtos konstrukcijos daugelis HEMI variklių, tinkamai prižiūrimi, nuvažiuoja daugiau nei 300 000 km – nepaisant kartais pasitaikančios „HEMI erkės“.

2,5 l darbinio tūrio vidaus keturių cilindrų sistema

Šis nedidelis, paprastas keturių cilindrų variklis, pradėtas gaminti aštuntajame dešimtmetyje, užtikrino neperšaunamą patikimumą „Jeep YJ“ ir TJ. Žinomas dėl savo tvirto geležinio bloko ir nedidelių techninės priežiūros poreikių, daugelis jų su minimaliu aptarnavimu nuvažiavo daugiau nei 300 000 km.

AMC 401 V8

Šis 6,6 l V8 variklis, septintajame dešimtmetyje naudotas „Wagoneer“ ir J serijos sunkvežimiuose, buvo sukurtas dėl tvirtumo. Dėl savo atsparumo ir derinimo galimybių šis variklis, turintis kaltinių vidinių dalių ir aukštos kokybės nikelio geležies bloką, yra mėgstamas restauratorių dėl savo atsparumo ir derinimo galimybių.

Skaitykite  Nauja realybė: „Tesla“ augimas stabtelėjo – ką tai reiškia rinkai?

3,0 l „EcoDiesel“ V6

Šis „VM Motori“ sukonstruotas dyzelinis variklis, montuojamas į „Wrangler“ ir „Grand Cherokee“, užtikrina 442 lb/s sukimo momentą ir iki 29 km/val. greitkeliu. Ankstyvosios versijos turėjo problemų, tačiau vėlesnės versijos pasirodė esančios patvarios ir pelnė „Wards 10 Best“ pripažinimą.

2,0 l turbokompresorinis keturcilindrinis variklis

„Jeep“ atsakas į šiuolaikinį efektyvumą. Šis variklis, montuojamas „Wrangler“ ir „Cherokee“ automobiliuose, pasižymi dideliu sukimo momentu žemame etape ir iki 23 mpg. Jis užtikrina sklandžią galią, išlikdamas kompaktiškas ir efektyvus.

2,0 l turbininis PHEV (Wrangler 4xe)

Ši iš tinklo įkraunama hibridinė sistema sujungia turbininį dujinį variklį su elektros varikliais ir išvysto 375 AG ir 470 lb-ft. Apdovanojimus pelniusi ir trasoms pritaikyta sistema – tai novatoriškiausia iki šiol „Jeep“ jėgainė.

5,9 l Magnum V8

Tik 1998 m. „Grand Cherokee 5.9 Limited“ gamintame automobilyje šis galingas stūmoklinis V8 tapo kultiniu klasikiniu varikliu. Jis buvo greitas, paprastas ir beveik nesunaikinamas, todėl tapo mėgstamiausiu „Jeep“ keitimo ir važiavimo trasose.

Kokia jūsų nuomonė? Kuriam varikliui labiausiai patikėtumėte kitą nuotykį? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: Jeeppatikimi varikliai
Dalintis42DalintisSiųstiDalintis7
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz