Rūdys išlieka didžiausia problema kai kuriems automobilių modeliams, netgi tiems, kurie pagaminti vos prieš kelerius metus. Mes pasikalbėjome su kėbulo specialistu ir sudarėme dešimties populiariausių naudotų automobilių, kurie netikėtai kovoja su korozija, sąrašą. Nors kai kurie pavadinimai yra tikėtini, keletas gali jus nustebinti.
Alfa Romeo Giulietta (2010–2020)
Giulietta vos kelerius metus po gamybos susiduria su rimtomis rūdžių problemomis, ypač vidinėse slenksčių dalyse ir po galinių ratų arkų dangčiais. Pagrindinės priežastys – prasta metalo kokybė ir netinkama gamyklinė antikorozinė danga. Ankstyvieji požymiai – rūdžių burbulai ant galinių durelių ir durų, net naujesniuose modeliuose.
Audi A3 8P (2003–2013)
Keista, bet net „Audi“ pateko į sąrašą. A3 8P, nepaisant savo aukštos klasės ženklo, yra korozijos požymių, ypač prie priekinių sparnų, slenksčių, durų, stogo ir aplink galinį numerio ženklą. Pažymėtina, kad net gerai prižiūrimi, originaliai dažyti automobiliai gali rūdyti.
Dacia Logan I (2004–2013)
Pirmoji Logan karta, nepaisant mechaninio paprastumo ir patrauklios kainos, turi rimtų rūdžių problemų. Dažniausiai rūdija degalų bako vieta, stogo latakai, priešgaisrinė siena, durys ir apatinė kėbulo dalis. Dėl korozijos senesnių modelių remontas dažnai yra neekonomiškas.
Fiat Grande Punto/Evo (2005–2018)
„Punto“ kovoja su rūdimis, iš pradžių ant galinių durelių, vėliau – po variklio gaubtu, ant slenksčių, variklio dangčio ir priekinių sparnų. Šias problemas labai paskatino gamybos išlaidų mažinimas.
Ford S-Max (2006–2014)
Populiarus „Ford“ didelis furgonas taip pat kenčia nuo rūdžių, ypač aplink galinius ratų arkus, durų kraštus, variklio dangtį ir po kėbulu. Drėgmę sulaikančios garso izoliacijos medžiagos laikui bėgant problemą dar labiau pablogina.
Honda Accord VIII (2008–2015)
Paskutinis Europos „Accord“ modelis, nepaisant geros mechaninės reputacijos, kenčia nuo rūdžių ant slenksčių, ratų arkų, po variklio dangčiu ir aplink stoglangį. Savininkai dažnai investuoja į papildomą apsaugą nuo rūdžių, tačiau visiškai apsaugoti automobilį sunku.
„Hyundai i20 I“ (2008–2014)
Ankstyvieji Indijoje pagaminti i20 modeliai (VIN prasideda raide „M“) turėjo rimtų korozijos problemų, ypač bagažinės dangčio ir durų rankenų srityse. Kokybė pagerėjo po gamybos perkėlimo į Turkiją (VIN prasideda raide „N“), tačiau ankstyvieji modeliai tebėra probleminiai.
Kia Venga (2009–2019)
Nepaisant to, kad „Kia Venga“ yra gana modernus ir praktiškas miesto automobilis, jo C stulpeliuose, po priekinio stiklo, bagažinės dangtelyje ir durų kraštuose matyti rūdžių. Savininkų forumuose pateikiami pranešimai rodo, kad net palyginti nauji automobiliai kelia vis didesnį susirūpinimą dėl korozijos.
Nissan Qashqai I (2006–2013)
Nors tai nėra blogiausias atvejis, pirmoji Qashqai karta dažnai turi rūdžių ant pakabos detalių, varžtų, išmetimo sistemos, o kartais net ir slenksčių. Prieš perkant naudotą automobilį, rekomenduojama jį nuodugniai apžiūrėti.
Opel Corsa D (2006–2014)
Corsa D rūdys dažniausiai atsiranda ant priekinių slenksčių ir galinių ratų arkų. Nešvarumų susikaupimas po apsauginiais dangčiais pagreitina koroziją. Nors Opel pagerino ankstesnes antikorozines priemones, šio modelio problemos išlieka.
Nors daugelis šiuolaikinių automobilių yra geriau apsaugoti nuo korozijos nei prieš kelis dešimtmečius pagaminti modeliai, rūdys vis dar yra reali problema tam tikriems automobiliams. Prieš perkant naudotą automobilį, ypač iš aukščiau išvardytų modelių, būtina atlikti išsamų rūdžių patikrinimą, kad vėliau nereikėtų atlikti brangių remonto darbų. Ar kada nors susidūrėte su netikėtais rūdžių problemomis savo automobilyje? Pasidalinkite savo istorija komentaruose žemiau!