• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

10 blogiausių variklių: nuo BMW iki Peugeot

pagal Andžej Biaigo
2025.05.05, 11:38
Apžvalgos
A A
0
bmw variklis n13

1.6 THP Turbo BMW variklis N13

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Net pasaulinio garso automobilių gamintojai turėjo savo tamsių akimirkų. Nuo „Volkswagen“ iki „BMW“ ir „Peugeot“ – keletas gerai žinomų variklių tapo inžinerijos košmaru. Jei perkate naudotą automobilį, žinodami, kokių variklių reikėtų vengti, galite sutaupyti brangių remonto išlaidų ir išvengti nusivylimo.

Turinys
Toggle
  • 1.2 PureTech GEN1 ir GEN2 (PSA Group)
  • 1.6 THP Turbo (BMW/Peugeot/Citroën/MINI)
  • 1.8 TFSI (Volkswagen/Audi)
  • 1.8 1ZZ-FE (Toyota)
  • 2.0 TDI PD (Volkswagen Group)
  • 2.0 D N47 (BMW)
  • 2.0 D Boxer (Subaru)
  • 2.0 TDCi (Ford ir Jaguar)

1.2 PureTech GEN1 ir GEN2 (PSA Group)

Citroën, Opel ir Peugeot automobiliuose naudojamas 1.2 PureTech variklis įgijo blogą reputaciją dėl drėgnos diržo konfigūracijos. Vietoj to, kad prailgintų diržo tarnavimo laiką, alyva sukeldavo jo priešlaikinį susidėvėjimą, o jo fragmentai patekdavo į alyvos siurblį ir vakuuminę sistemą. Rezultatas? Alyvos trūkumas, galimas stabdžių gedimas ir dažni variklio užsikirtimai.

1.6 THP Turbo (BMW/Peugeot/Citroën/MINI)

Garsėjantis savo našumu ir efektyvumu, 1.6 THP variklis kentėjo nuo ankstyvo grandinės nusidėvėjimo (jau po 50 000 km), dėl kurio atsirasdavo gedimų, susidarydavo anglies nuosėdos ir gedo turbokompresorius. Aliejaus keitimas kas 10 000 km (o ne kas 30 000 km, kaip rekomenduojama) padeda sumažinti problemas, tačiau variklis lieka rizikingas.

1.8 TFSI (Volkswagen/Audi)

Tiesioginis įpurškimas ir didelė galia neišgelbėjo ankstyvųjų 1.8 TFSI modelių nuo trūkumų. Savininkus vargino per didelis alyvos suvartojimas, anglies nuosėdos ir vožtuvų gedimai. Nėra retas atvejis, kai per 1000 km sudegdavo iki 0,5 litro alyvos. Po 2015 m. išleistos versijos buvo patobulintos, tačiau senesnių modelių savininkams rekomenduojama būti atsargiems.

1.8 1ZZ-FE (Toyota)

Ankstyvosiose 2000-ųjų Avensis modeliuose montuotas 1ZZ-FE variklis kentėjo nuo prastos alyvos cirkuliacijos dėl netinkamos apatinės bloko konstrukcijos. Dėl to alyva buvo greitai eikvojama ir vidinės dalys greitai susidėvėdavo. Labiausiai nukentėjo iki 2005 m. pagaminti varikliai, kuriuos neprižiūrint kyla visiško variklio užstrigimo pavojus.

Ieškai įdomių Telegram kanalų ar grupių? Apsilankyk Tlgrm.lt ir rask juos greitai.

2.0 TDI PD (Volkswagen Group)

Sukurtas pakeisti mėgstamą 1.9 TDI, 2.0 TDI PD sukėlė daug galvos skausmo. Dėl gedimų įpurškimo įtaisų, aušinimo skysčio nuotėkio ir dažnų turbo bei EGR vožtuvų problemų jis įgijo blogą reputaciją. Vėliau VW perėjo prie Common-Rail įpurškimo sistemos, kuri išsprendė daugumą problemų.

Skaitykite  Kam skirta medžiaginė kilpa jūsų saugos dirže?

2.0 D N47 (BMW)

Dyzelinis N47 variklis, naudojamas BMW 1, 3, 5 serijos ir SUV automobiliuose, yra žinomas dėl grandinės gedimų, dėl kurių dažnai tenka išimti variklį. Dažniausios problemos:

  • Įtrūkę įsiurbimo kolektoriai
  • Turbo kompresoriaus problemos
  • Priešlaikinis DPF užsikimšimas
  • Alkūkinio veleno ir vakuuminio žarnos gedimai

Mechanikai plačiai laiko N47 vienu iš problematiškiausių BMW variklių, kada nors pagamintų.

2.0 D Boxer (Subaru)

Pirmasis „Subaru“ dyzelinis „Boxer“ variklis sulaukė ankstyvos pagyrų, tačiau netrukus paaiškėjo, kad jis yra trapus. Ankstyvieji modeliai kentėjo nuo dažnų sankabos ir smagračio gedimų, taip pat EGR ir DPF problemų. Penkių greičių pavarų dėžė buvo ypač problematiška, kol buvo pakeista šešių greičių versija.

2.0 TDCi (Ford ir Jaguar)

Nors šis variklis buvo žinomas dėl gerų eksploatacinių savybių ir degalų efektyvumo, jis turėjo aukšto slėgio degalų siurblio gedimų, dėl kurių užsikimšdavo įpurškimo įtaisai. Kitos dažnos gedimų priežastys buvo defektuotos dviejų masių smagratis ir įvairių variklio dalių priešlaikinis nusidėvėjimas.

Net ir aukščiausio lygio gamintojai daro inžinerines klaidas. Jei perkate naudotą automobilį, atidžiai patikrinkite, kokį variklį jis turi. Nors ne visi varikliai sugenda, šio sąrašo varikliai kelia žymiai didesnę brangių gedimų riziką. Įspėtas – reiškia ginkluotas. Ar turėjote problemų su kuriuo nors iš šių variklių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!

Žymos: nepatikimi varikliaivariklis
Dalintis332DalintisSiųstiDalintis58
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz