Pasirinkus benzininį automobilį, nebūtina atsisakyti degalų efektyvumo. Žurnalo „What Car?“ redakcija paskelbė senesnių benzininų automobilių, kurie realiomis sąlygomis važiuojant mišriu režimu sunaudojo mažiau nei 6,0 litrus degalų 100 km, sąrašą. Šie rezultatai yra aiškus orientyras vairuotojams, siekiantiems maksimalaus ekonomiškumo, bet nenorintiems pereiti prie dyzelinių ar elektrinių modelių.
10 ekonomiškiausių benzininės variklio automobilių
- Suzuki Ignis 1.2 Dualjet – 4,7 l/100 km
- Suzuki Celerio 1.0 – 4,9 l/100 km
- Volkswagen Up 1.0 S/S 60PS – 5,0 l/100 km
- Suzuki Baleno 1.0 – 5,1 l/100 km
- Skoda Citigo 1.0 60 – 5,1 l/100 km
- Seat Ibiza 1.0 TSI 95 – 5,2 l/100 km
- Kia Picanto 1.0 – 5,3 l/100 km
- Seat Leon 1.0 TSI 115 – 5,3 l/100 km
- Dacia Sandero 0.9 TCe 90 – 5,4 l/100 km
- Toyota Aygo X 1.0 – 5,4 l/100 km
Kodėl praktiniai bandymai yra svarbūs
Skirtingai nei laboratoriniai bandymai, realios vairavimo sąlygos, pvz., kintantis greitis, eismas ir kelio nuolydžiai, turi įtakos faktiniam degalų suvartojimui. Pirmiau išvardyti automobiliai įrodė savo efektyvumą per tokius praktinius vertinimus, todėl jie yra patikimas pasirinkimas ekonomiškai mąstantiems vairuotojams.
Pagrindinės išvados
- Miesto automobiliai dominuoja: sąraše dominuoja maži, lengvi modeliai, nes jie turi mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą ir efektyvius variklius.
- Turbo varikliai: Kai kurie modeliai, pvz., „Seat Ibiza“ ir „Seat Leon“, derina mažą cilindrų tūrį su turbo varikliu, užtikrinančiu subalansuotą galią ir ekonomiškumą.
- Prieinamumas: Tokie modeliai kaip „Dacia Sandero“ ir „Kia Picanto“ pasižymi ekonomišku degalų naudojimu ir mažesnėmis techninės priežiūros išlaidomis, todėl idealiai tinka kasdieninėms kelionėms.