Kadangi automobilių kainos išlieka aukštos, prabangių ir galingų automobilių vairuotojai susiduria su astronomine kaina už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą. Naujas iSeeCars tyrimas parodė, kad vidutinė naujo automobilio kaina yra 3340 eurų už 1609 kilometrus, tačiau kai kurie prabangūs modeliai šią kainą viršija 10–17 kartų.
„Porsche 911“: daugiau nei 56 000 eurų už kiekvienus 1609 kilometrus
„Porsche 911“ yra brangiausias automobilis, kurio vidutinė kaina yra 56 460 eurų už 1609 km. Dėl aukštos kainos ir palyginti mažo naudojimo (apie 4765 km per metus) jis yra 17 kartų brangesnis už vidutinį automobilių kainą.
„Nenuostabu, kad šioje sąraše dominuoja prabangūs ir galingi modeliai“, – sakė ‚iSeeCars‘ vyriausiasis analitikas Karlas Braueris. “Jie siūlo galingumą ir prestižą, bet ne vertę, vertinant važiavimo išlaidas.“
20 brangiausių automobilių eksploatacijos išlaidų atžvilgiu
- 1. Porsche 911 – 56 460 eurų
- 2. Mercedes-Benz SL klasė – 55 600 eurų
- 3. Porsche 911 (kabrioletas) – 52 440 €
- 4. Lucid Air – 39 855 €
- 5. Mercedes-Benz G-Class – 32 398 €
- 6. Audi RS e-tron GT – 27 792 eurai
- 7. Lexus LC 500 kabrioletas – 26 700 eurai
- 8. Porsche 718 Boxster – 26 324 eurai
- 9. Chevrolet Corvette (kabrioletas) – 23 925 €
- 10. Porsche 718 Cayman – 23 669 €
- 11. GMC Hummer EV – 19 985 €
- 12. BMW M8 (kabrioletas) – 18 982 €
- 13. Porsche Taycan (universalas) – 18 278 €
- 14. Chevrolet Corvette – 18 109 €
- 15. Audi RS 7 – 17 665 €
- 16. BMW M8 – 17 093 €
- 17. Porsche Panamera – 17 051 €
- 18. BMW M5 – 16 577 €
- 19. Porsche Taycan – 16 519 €
- 20. Audi RS 6 Avant – 15 899 €
Kodėl išlaidos tokios didelės?
Dauguma sąraše esančių modelių yra aukštos klasės automobiliai su didelėmis kainomis ir ribotu naudojimu. Pavyzdžiui, „Lucid Air“ ir „Mercedes G-Class“ turi mažą metinį ridos kilometražą ir šešiaženklę pirkimo kainą, todėl jų išlaidos vienam kilometrui yra didelės.
„iSeeCars“ pažymėjo, kad „Porsche“ dominavo sąraše su 7 modeliais, dar labiau sustiprindama savo statusą kaip prekės ženklas vairuotojams, kurie prioritetą teikia našumui, o ne praktiniam ekonomiškumui.
Ką tai reiškia pirkėjams?
Daugumai vairuotojų šie modeliai yra aistros pirkimai. Tačiau tiems, kurie nori optimizuoti savo biudžetą, išvada aiški: aukšta kaina ir ribotas naudojimas lemia itin prastą kilometro kainos vertę.
Ar sumokėtumėte 56 000 eurų, kad per metus nuvažiuotumėte tik 1600 km? Arba rinktumėtės automobilį, kuris užtikrina geresnę vertę už kilometrą? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau.