• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Automobilių gamintojai grąžina mygtukus – dėl vienos svarbios priežasties

pagal Michal Kovalčiuk
2025.05.01, 11:00
Apžvalgos
A A
0
automobilio centrine konsole lieciamas ekranas

Vairuotojas skambina telefonu naudodamasis automobilio informacijos ir pramogų sistema Fabio Principe / Getty nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pirmaujantys automobilių gamintojai pripažįsta klaidą ir grįžta prie fizinių mygtukų. Volkswagen, Hyundai ir net Tesla keičia kryptį – viskas dėl saugumo ir vairuotojų prašymų. Ką tai reiškia Lietuvos vairuotojams?

Turinys
Toggle
  • Liečiamieji ekranai sukėlė daugiau problemų nei naudos
  • Volkswagen pripažino klaidą
  • Net Tesla pasikeitė
  • Hyundai renkasi saugumą
  • Subaru – tarp dviejų pasaulių
  • Išvada

Liečiamieji ekranai sukėlė daugiau problemų nei naudos

2022–2024 m. išleisti automobiliai vis labiau rėmėsi liečiamaisiais ekranais. Klimato kontrolė, žibintai, net avariniai signalai – viskas persikėlė į skaitmeninius meniu. Nors tai atrodė moderniai, praktikoje vairuotojai susidūrė su nepatogumais.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Lietuvos eismo sąlygomis – ypač žiemą ar prasto matomumo metu – bandymas rasti norimą funkciją ekrane tampa pavojingas. Dėmesys nukrypsta, reakcijos laikas ilgesnis – o tai didina avarijų riziką.

skoda superb 2024 interjeras
Naujojo „Škoda Superb“ salone daugiausia dėmesio skiriama 13 colių jutikliniam ekranui. Šaltinis: „Škoda“

Volkswagen pripažino klaidą

Volkswagen – vienas pirmųjų, viešai pripažinusių, kad per didelis ekranų kiekis buvo klaida. Kaip teigė vyriausiasis dizaineris Andreas Mindt leidiniui Autocar: „Mes daugiau niekada nekartosime šios klaidos. Žmonės davė aiškų grįžtamąjį ryšį – ir jiems tai patinka.“

Naujesniuose VW modeliuose ekranai mažesni, o grįžo daugelis mygtukų. Vartotojų atsiliepimai – itin teigiami.

Laikantieji jutikliniai mygtukai

Net Tesla pasikeitė

Tesla, žinoma dėl savo „visi ekranai – jokių mygtukų“ filosofijos, taip pat keičia kursą. Naujausia Model Y versija turi fizinius mygtukus dažnai naudojamoms funkcijoms. Tai didelis pokytis, vertinant ankstesnę jų dizaino kryptį.

tesla model y interjeras
Tesla Model Y atnaujinto modelio interjeras

Hyundai renkasi saugumą

Hyundai dizaino vadovas Simonas Loasby pareiškė, kad visi 2025 ir 2026 m. modeliai turės mygtukus kasdieniams valdikliams. „Mūsų filosofija – kad vairuotojas neatitrauktų akių nuo kelio, o rankų – nuo vairo“, – teigė jis.

Ekranas liks navigacijai, muzikai ir nustatymams, bet pagrindinės funkcijos bus valdomos mygtukais.

Subaru – tarp dviejų pasaulių

Subaru visada buvo konservatyvesni – jų ekranai buvo mažesni. Tačiau 2025 m. Forester turi didelį centrinį ekraną. Tuo tarpu 2026 m. Outback grįžta prie šaknų: ekranas sumažintas, grąžinti rankenėlės, mygtukai ir fiziniai valdikliai.

Tikėtina, kad ši kryptis palies ir kitus Subaru modelius artimiausiais metais.

Skaitykite  Kokie automobilių filmai patinka lietuviams? Atskleidžia komentarai

Išvada

Liečiamieji ekranai niekur nedings, bet jų dominavimas – baigiasi. Automobilių gamintojai, atsižvelgdami į vairuotojų poreikius ir saugumo aspektus, vėl atsigręžia į patikrintas vertybes – ir tai, panašu, bus nauja senų sprendimų era.

O kaip jūs? Ar pastebėjote šiuos pokyčius? Pasidalinkite komentaruose!

Žymos: mygtukai automobilyje
Dalintis16DalintisSiųstiDalintis3
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.