„BMW 320d Touring“ (F31) yra populiarus naudotų automobilių pirkėjų pasirinkimas, žinomas dėl savo dinamiškų savybių ir aukščiausios klasės pojūčio. Tačiau kas nutinka nuvažiavus 200 000 km? Nagrinėjame realią nuosavybės patirtį, išlaidas ir dažniausiai pasitaikančias problemas, kad padėtume Lietuvos vairuotojams apsispręsti, ar vis dar verta įsigyti šį modelį.
Apžvalga: Gerai įrengtas kelioninis automobilis su istorija
Aptariamas BMW 320d F31 pagamintas 2012 m. ir yra nuvažiavęs daugiau nei 211 000 km. Jame sumontuotas gamyklinis M paketas, chiptuningo patobulinimas iki 230 AG ir kelios papildomos modifikacijos. Savininkas Pawełas iš Varšuvos per septynerius metus nuvažiavo 80 000 km ir pasidalijo savo įžvalgomis apie tai, kas veikia – ir kas neveikia – po tokios ilgos kelionės.
Modifikacijos ir eksploatacinės savybės
Chiptuningas padidino variklio galią nuo 184 AG iki 230 AG ir pagerino sukimo momentą iki 450 Nm. Nepaisant didesnės galios, automobilis važiuodamas realiomis sąlygomis vidutiniškai suvartoja 6,5 l/100 km. Patobulintas tarpinis aušintuvas ir „Bilstein“ pakaba pagerina valdymą, tačiau sumažina prošvaisą.
Kas genda po 200 000 km?
Nepaisant aukščiausios klasės įvaizdžio, BMW 320d (F31) su N47 varikliu nėra be trūkumų. Po 150 000-200 000 km ribos prireikė kelių komponentų dėmesio. Pateikiame pagrindinių remonto darbų ir galimų problemų sąrašą.
Variklis ir degalų sistema
- Degalų slėgio jutiklio nuotėkis – 125 EUR (jutiklis + darbas)
- Purkštukų gedimas – 5 000 eurų už 4 naujus purkštukus
- Paskirstymo grandinės keitimas – ~1 100 € dėl gale montuojamos konstrukcijos
Pavaros dėžė ir transmisija
- ZF 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė veikia gerai, tačiau šalta gali trūkčioti
- Garsus atbulinės eigos girgždesys – nekenksmingas, bet dažnas
- Palaikomas guolių keitimas – nedidelė kaina
Kitos techninės priežiūros išlaidos ir nusidėvėjimas
Nuvažiavus 200 000 km, reikia atkreipti dėmesį į keletą tipinių nusidėvėjimo elementų. Savininkas rekomenduoja naudoti tik originalias dalis, ypač stabdžių ir pakabos, kad būtų užtikrintas ilgaamžiškumas.
- Priekyje esančios stabdžių trinkelės ir diskai – kas 60 000 km
- DPF valymas – ~200-250 eurų
- Pavaros dėžės alyvos ir filtro keitimas – ~220 € kas 60-80 000 km
Komfortas, interjeras ir elektronika
Nepaisant amžiaus, BMW salonas išlieka stilingas ir funkcionalus. Su M paketu pridedami irkliniai pavarų perjungimo mechanizmai ir sportinės sėdynės. Vienintelės nedidelės problemos, apie kurias pranešta, yra durų sandarinimo triukšmas ir susidėvėjusi durų apdaila. Multimedijos sistema per septynerius metus užšalo vieną kartą – apskritai elektronika buvo patikima.
Ar turėtumėte pirkti BMW 320d su didele rida?
Pasak savininko, F31 320d vis dar malonu vairuoti – su sąlyga, kad esate pasirengę investuoti į profilaktinę priežiūrą. Jis pataria patikrinti techninės priežiūros istoriją, įsitikinti, kad buvo kreiptas dėmesys į pagrindinius komponentus, pavyzdžiui, paskirstymo grandinę ir purkštukus, ir numatyti biudžetą būsimam remontui.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.