2014 m. pradėtas gaminti BMW B48 variklis užsitarnavo gerą reputaciją dėl patikimumo ir našumo. Šis 2,0 litro darbo tūrio turbokompresorinis eilinis keturcilindrinis variklis, kurį galima rasti tokiuose automobiliuose kaip BMW 3 serijos, X1, „Toyota Supra 2.0“ ir „Mini Cooper S“, pasižymi efektyvia konstrukcija, bendra su didesniu B58 šešių cilindrų varikliu.
Kodėl giriamas B48
Vairuotojų vertinamas B48 dėl degalų ekonomiškumo, derinimo galimybių ir universalumo visoje BMW gamoje. Iki 312 arklio galių, dviguba VANOS, „Valvetronic“ ir uždaro denio blokas – tai daugiau nei kompaktiškas variklis, tai patikimas darbinis arklys su šiuolaikinėmis technologijomis.
- Modulinė variklio konstrukcija su bendrais B serijos komponentais
- Didelis našumas ir geras efektyvumas
- Naudojamas tiek BMW, tiek partnerių automobiliuose
1. Įtrūkęs tepalo filtro korpusas: dažna ir brangiai kainuojanti problema
Nepaisant stipriųjų B48 variklių savybių, jie linkę į alyvos filtro korpuso gedimus. Maždaug 80 000-160 000 km ridos plastikinis korpusas gali įtrūkti, todėl gali atsirasti alyvos arba aušinimo skysčio nuotėkis. Pakeisti jį brangu, nes jis yra po įsiurbimo kolektoriumi – jo pašalinimas reikalauja nemažai darbo.
Vienas savininkas „Bimmer“ forume pranešė, kad pardavėjas už šį remontą nurodė nuo 2 800 iki 3 000 eurų. Gera žinia: pakeitus šiuos korpusus, jie retai kada vėl sugenda.
2. Aušinimo sistemos silpnosios vietos: elektrinis vandens siurblys ir žarnos
Kitos dažniausiai nurodomos problemos susijusios su elektriniu vandens siurbliu ir aušinimo skysčio grįžtamosios linijos žarnomis. Reddit r/F30 forume 330i savininkas rašė: „Klausimas ne ar jos suges, o kada“. Dėl gedimo dažnai iš karto sugenda ir vairuotojai lieka aklavietėje.
Įspėjamieji ženklai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį
- Aušinimo skysčio balos po variklio skyriumi
- Didelė variklio temperatūra arba perkaitimas
- Alyvos ir aušinimo skysčio susimaišymas rezervuare
Naudotų automobilių pirkėjų patarimai
Jei svarstote apie naudotą BMW su B48 varikliu, paprašykite patikimo mechaniko patikrinti tepalo filtro korpusą, žarnas ir vandens siurblį. Net jei nėra jokių matomų nuotėkių, gali būti verta pagalvoti apie profilaktinį pakeitimą – ypač jei automobilio rida artėja prie 100 000 km.
Kokia jūsų nuomonė?” Pasidalykite savo patirtimi, susijusia su B48 varikliais, komentaruose arba socialiniuose tinkluose.