• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Mercedes-Benz W463: Ikoniškas visureigis, kuris nepaklūsta laikui

pagal Michal Kovalčiuk
2025.06.11, 10:00
Apžvalgos
A A
0
„Wikipedia” Nuotrauka

„Wikipedia” Nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Mercedes-Benz G-Class W463“ yra daugiau nei prabangus visureigis – tai statuso, ilgaamžiškumo ir inžinerinio meistriškumo simbolis. 1990 m. pristatytas kaip reikšmingas originalios „G-Wagen“ platformos atnaujinimas, modelis W463 buvo pritaikytas, kad atitiktų besikeičiančius saugos ir išmetamųjų teršalų standartus. Štai kas šį modelį daro legendiniu ir ką Lietuvos vairuotojai turėtų žinoti prieš investuodami į jį.

Faceliftas, žymintis naują epochą

1990 m. pristatytas W463 modelis buvo sukurtas ankstesnių W460/W461 serijų pagrindu, tačiau buvo gerokai patobulintas: įdiegta stabdžių antiblokavimo sistema, nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara, elektroninė traukos kontrolė ir patobulintas interjeras. Nors techniškai tai buvo tęsinys, tačiau tai buvo radikalus posūkis į prabangių visureigių segmentą ir tapo visų vėlesnių civilinių G klasės modelių pagrindu.

  • Patobulintos saugos funkcijos, kad atitiktų ES reikalavimus
  • Odinio interjero ir medžio apdailos galimybės
  • Platus variklių asortimentas: 6, V8 ir V12 varikliai
Mercedes Benz G
Mercedes-Benz G W463 „Wikipedia” Nuotrauka

Kodėl buvo atsisakyta originaliojo W463

Nors W463 modelis buvo gaminamas beveik tris dešimtmečius, 2018 m. jis buvo galutinai išregistruotas dėl pasikeitusių techninių ir teisinių reikalavimų Europos Sąjungoje. Nors originali platforma buvo ikoniška savo dizainu, ji nebegalėjo atitikti šiuolaikinių reguliavimo standartų.

  • Saugos apribojimai: Standžiojo kopėčių rėmo važiuoklė ir kietoji priekinė ašis neatitiko atnaujintų ES nustatytų avarijų saugos ir pėsčiųjų apsaugos reikalavimų.
  • Išmetamųjų teršalų problemos: Senesni dyzeliniai ir benzininiai varikliai, naudojami W463 modeliuose, sunkiai atitiko „Euro 6d“ ir vėlesnius išmetamųjų teršalų reikalavimus, todėl automobilis buvo mažiau perspektyvus Europos rinkoje.
  • Technologiniai apribojimai: Pirminė architektūra paliko ribotą erdvę modernioms pagalbos vairuotojui sistemoms, informacijos ir pramogų technologijoms ar pažangiai elektronikai, kuri dabar yra aukščiausios klasės visureigių standartas.

Reaguodama į tai, 2018 m. „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują G klasę, kuri išsaugojo W463 modelio išvaizdą, tačiau buvo iš pagrindų pertvarkyta. Viduje šis naujasis modelis, pavadintas W463.2, pasižymėjo nepriklausoma priekine pakaba, standesniu rėmu ir visiškai atitiko ES reglamentus – taip buvo užtikrinta, kad G-Wagen galėtų būti gaminamas ir ateityje, nesumažinant saugumo ir efektyvumo.

Mercedes-Benz G klasės Edition STRONGER THAN THE 1980s
Mercedes-Benz G klasės Edition STRONGER THAN THE 1980s / Mercedes Nuotrauka

Sąnaudos ir patikimumas

Prieš įsigydami naudotą W463, Lietuvos vairuotojai turėtų atsižvelgti į dideles sąnaudas. Nors šis modelis yra mechaniškai patvarus, jam reikalinga dažna techninė priežiūra. Mieste degalų sąnaudos paprastai viršija 15 l/100 km, o originalios dalys gali būti brangios.

  1. Rūdys, ypač ant kėbulo apačios
  2. senesnių modelių elektronikos gedimai
  3. Oro pakabos problemos naujesnėse versijose
Skaitykite  Motociklų sezonas grįžo: kaip išvengti nelaimių vasaros keliuose

Ką sako ekspertai

„W463 yra laikui nepavaldi mašina – jos dizainas iš karto atpažįstamas, o jos inžinerijos pagrindas – karinis patvarumas“, – sako Vilniuje dirbantis automobilių žurnalistas Tomas Kavaliauskas. „Tačiau potencialūs pirkėjai turėtų atidžiai planuoti biudžetą – prabanga nėra pigi.“

Mercedes Benz G 1 1
Mercedes-Benz G W463 „Wikipedia” Nuotrauka

Modelio variantai ir kolekcionavimas

Yra daug W463 variantų, pradedant utilitariniu G300 ir baigiant aukščiausios klasės AMG modeliais, tokiais kaip G63 ir G65. Ribotos serijos ir nestandartiniai paketai taip pat didina modelio vertę naudotų automobilių rinkoje Lietuvoje.

  • G500 ir G55 AMG: populiarūs Lietuvos naudotų automobilių skelbimuose
  • G63 AMG: aukštos kokybės, daug priežiūros reikalaujantis automobilis
  • Profesionalūs modeliai su minimaliomis prabangos savybėmis, skirti bekelei
Mercedes Benz G 1 2
Mercedes-Benz G W463 „Wikipedia” Nuotrauka

Alternatyvos, kurias verta apsvarstyti

Nors W463 yra legendinis, jis nėra vienintelis galingas visureigis. Lietuvos pirkėjai, ieškantys panašaus funkcionalumo, taip pat gali apsvarstyti:

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.
  • „Toyota Land Cruiser 100“ arba ‚200‘: prieinamesnė priežiūra
  • Land Rover Defender (klasikinis): Atkaklus, nors ir mažiau rafinuotas
  • Jeep Wrangler: Puikus visureigis, bet ne toks prabangus
Toyota Land Cruiser J100
„Wikimedia Commons“ nuotrauka
LR Defender
„Pexels“ Benji Scott Nuotrauka
Jeep Wrangler

Išvada

„Mercedes-Benz W463“ yra prabangių visureigių etalonas. Lietuvos vairuotojams, ieškantiems prestižo, istorijos, patikimumo ir galintiems sau leisti jo priežiūrą, jis išlieka vienu iš ikoniškiausių kada nors sukurtų visureigių. Tačiau svarbu atskirti klasikinį W463 nuo visiškai atnaujinto 2018+ modelio, nors jie turi tą patį važiuoklės kodą.

Ar turėjote arba vairavote „Mercedes W463”? Pasidalykite savo patirtimi žemiau esančiuose komentaruose!

Žymos: mercedesMercedes-Benz Gpatikimas automobilisvisureigis
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz