„Škoda Kodiaq“ vis dar yra vienas geriausių šeimos visureigių rinkoje. Tiesa, šis modelis sulaukia įpėdinio, tačiau dabar yra puikus metas apsipirkti naudotą egzempliorių, kol jis vis dar yra aktualus ir šviežias automobilis. Kokie atsiliepimai apie šį modelį? Į ką turėtumėte atkreipti dėmesį jį pirkdami?
Naudotas Skoda Kodiaq. Išorė ir interjeras
„Škoda Kodiaq“ nėra automobilis, kuris turėtų vilioti savo išvaizda, įspūdingomis eksploatacinėmis savybėmis ar prabanga, tačiau 2016 m. didžiausią savo visureigį pristatantis čekų prekės ženklas sukūrė automobilį, kuris stebina savo funkcionalumu ir prieinamu charakteriu.
Žinoma, automobilis atrodo patraukliai, ypač aukščiausios įrangos versijos su dideliais ratlankiais, mėlynais dažais ir ryškiais salono apmušalais, tačiau tokių modelių antrinėje rinkoje pasitaiko retai. Dažniausiai pasitaikantys modeliai yra sidabrinės arba grafito spalvos su tamsiais apmušalais, kurie yra praktiški, ypač kai šeimoje yra mažų vaikų.
Išoriškai automobilis niekuo neišsiskiria, tačiau jo matmenys yra įspūdingi. Kodiaq ilgis – 4967 mm, plotis – 1882 mm, aukštis – 1676 mm, o ratų bazė – 2791 mm. Plačios grotelės su vertikaliomis skersinėmis juostomis ir LED žibintais yra išskirtinės, o aukštai išdėstyti nedideli rūko žibintai suteikia tam tikro žavesio.
Kita vertus, galinėje dalyje akivaizdu, kad turime reikalą su vis dar aktualiu ir šviežiai atrodančiu „Škoda“ modeliu. Galinės durelės su ryškiu įspaudu, dideli žibintai su aštriu LED parašu ir nugludintas buferis suteikia automobiliui modernią išvaizdą. Šoninės linijos sukuria raumeningumo įspūdį, o švelnus ratų arkų briaunavimas sustiprina solidumo įspūdį. Nors „Kodiaq“ nėra agresyvios išvaizdos automobilis, „Sportline“ variantas suteikia šiek tiek sportiškumo, o „Scout“ versija, nors brangesnė ir reta, atrodo puikiai, ypač tiems, kurie mėgsta bekelės priedus.
Interjeras taip pat dvelkia solidumu ir erdvumu. Dideli ir lygūs paviršiai, vertikalios oro angos, didelis informacijos ir pramogų sistemos ekranas, puikiai įkomponuotas centrinėje kabinos dalyje – visa tai leidžia jaustis patogiai ir jaukiai. Daugiafunkcinis klimato kontrolės skydelis, patogus vairas, tradiciniai laikrodžiai, taip pat pasirenkamieji virtualūs matuokliai – tai elementai, kurie patenkins net ir išrankų vairuotoją.
Daugybė daiktadėžių, lentynėlių, rankenėlių ir „Simple Clever“ – tai papildomas privalumas. Keleivių kojų ir galvų erdvė įspūdinga, net ir trečioje sėdynių eilėje, nors ilgesnėse kelionėse suaugusiesiems jau gali būti šiek tiek ankšta. Bagažinės talpa taip pat įspūdinga – maksimaliai į priekį pastūmus suolelį ir nulenkus trečios eilės sėdynių atlošus, bagažinėje telpa 720 litrų. Nulenkus antrosios eilės atlošus, erdvė padidėja iki įspūdingų 2100 litrų.
Naudotas Skoda Kodiaq. Varikliai ir transmisija
„Škoda Kodiaq“ variklių gama iš pat pradžių atrodė labai įvairi. Bazinis buvo 1,4 TSI benzininis variklis, išvystantis 125 AG, tačiau paaiškėjo, kad jo aiškiai nepakanka tokiam dideliam šeimos automobiliui. Prasmingesne alternatyva tapo 1,4 TSI variklis su 150 AG ir 250 Nm sukimo momentu, kurį taip pat galima įsigyti ACT versijoje su atjungiamais cilindrais važiuojant be krovinio.
2018 m. jį pakeitė panašaus našumo 1,5 TSI agregatas, kuris pasirodė esąs pakankamas ramiam ir ekonomiškam važiavimui. Tačiau, kai „Kodiaq“ pakraunamas dideliu bagažo kiekiu ir pilnu keleivių komplektu, lankstumas ir dinamika smarkiai sumažėja. Įdomesnis variantas – 2.0 TSI variklis, kurio galia 180 AG, o po 2019 m. – ir 190 AG versija su 320 Nm sukimo momentu. Nors jis gana daug sunaudoja – 8,6 l/100 km kombinuotame cikle, tačiau pasižymi įspūdinga dinamika. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 7,5 sekundės, o maksimalus greitis siekia 211 km/val.
Išrankiausiems siūlomas RS variantas, pasirodęs po atnaujinimo. Po variklio dangčiu slepiasi 2.0 TSI variklis, išvystantis 245 AG ir 370 Nm sukimo momentą. Pavara perduodama visiems ratams per DSG transmisiją, o tai lemia gana geras eksploatacines savybes. Startas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6,5 sekundės, o maksimalus greitis – 234 km/val.
Jei norisi ekonomiškesnio vairavimo, „Kodiaq“ gamoje galima įsigyti ir dyzelinių agregatų. Tik 2.0 TDI variklis buvo siūlomas su 150, 190 arba, po 2020 m., 200 AG. 190 AG versija turi 400 Nm sukimo momentą. Versija su keturių varančiųjų ratų pavara ir DSG automatine pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,8 sekundės, o maksimalus greitis siekia 209 km/val. Vidutinės šio galingo ir sunkaus automobilio degalų sąnaudos siekia vos 5,8 l/100 km.
Naudotas Skoda Kodiaq. Tipiniai gedimai
Ar yra rimtų „Skoda Kodiaq“ problemų? Per kelerius metus buvo gauta nedaug pranešimų apie pasikartojančius gedimus, tačiau daugelis vairuotojų skundžiasi retkarčiais kylančiomis elektronikos problemomis, pavyzdžiui, pranešimais apie ESP, ABS, ratų slėgio jutiklių ar parkavimo jutiklių klaidas. Kartais aktyvioji kruizo kontrolės sistema atsisako paklusti, tačiau paprastai tai būna laikinos klaidos, kurios po kurio laiko ištaisomos. Be to, kai kurie vairuotojai pastebi rūdžių požymių ant galinės sijos ir keliose kitose važiuoklės vietose. Apžiūrint galimą egzempliorių, verta atkreipti dėmesį į šias problemas.
Populiariame skelbimų portale galite rasti apie 137 „Skoda Kodiaq“ pasiūlymus. Pasirinkimas platus, tačiau kai kurie automobiliai atkeliauja iš salonų ir yra, pavyzdžiui, po nuomos. Norėdami įsigyti gerai įrengtą modelį su 2,0 TSI varikliu, 4×4 pavara, DSG pavarų dėže ir maždaug 90 000 km rida nuo 2018 m., turėsite investuoti apie 28 000 eurų. Šiek tiek pigiau, už maždaug 20 000 eurų, galima įsigyti kuklesnį 2019 m. variantą su didesne rida (apie 161 000 kilometrų), turintį 1,5 TSI variklį, priekinių ratų pavarą ir automatinę pavarų dėžę.
Naudotas Skoda Kodiaq. Apibendrinimas
„Škoda Kodiaq“ yra tinkamas pasiūlymas tiems, kurie ieško erdvaus ir patogaus automobilio su šiuolaikinėmis savybėmis ir tradiciniu stiliumi tiek viduje, tiek išorėje. Nors automobilyje siūlomi ekonomiški varikliai, kelios transmisijos ir įvairios komplektacijos galimybės, gana aukšta kaina kai kuriuos klientus skatina apsidairyti po konkurencingus sprendimus, o šiame segmente pasirinkimas išties gausus.
Naudoto „Skoda Kodiaq“ privalumai:
- malonus akiai, santūrus stilius;
- geros kokybės medžiagos;
- daug erdvės salone;
- daug naudingų funkcijų, trečia sėdynių eilė;
- labai gera įranga ir vairavimo komfortas.
Naudoto Skoda Kodiaq trūkumai:
- didelės kainos antrinėje rinkoje;
- kai kuriems – pernelyg paplitęs stilius.
Skoda Kodiaq varikliai
Variklis | Darbinis tūris | Galia | Sukimo momentas | Maksimalus greitis | Pagreitis 0-100 km/val. | Vidutinės degalų sąnaudos | Išmetamo CO2 kiekis |
1.5 TSI ACT | 1498 ccm | 150 AG | 250 Nm | 200 km/h | 9,8 s | 6,4 l/100 km | 146 g/km |
2.0 TSI | 1984 ccm | 180 AG | 320 Nm | 205 km/h | 8,0 s | 7,4 l/100 km | 173 g/km |
2.0 TSI | 1984 ccm | 245 AG | 370 Nm | 235 km/h | 6,5 s | 8,6 l/100 km | 196 g/km |
2.0 TDI | 1968 ccm | 150 AG | 340 Nm | 195 km/h | 9,8 s | 5,4 l/100 km | 144 g/km |
2.0 TDI | 1968 ccm | 200 AG | 400 Nm | 216 km/h | 7,7 s | 6,5 l/100 km | 166 g/km |