Vietoj „Tiguan Allspace“ – „Tayron“. Naujasis didelis „Volkswagen“ visureigis, nors ir neatveria naujo prekės ženklo segmento, nori „eiti nepriklausomai“. Dabar automobilis atkeliavo į Lietuvos kainoraštį. Priešingai nei atrodė, „Volkswagen“ pasirodo esąs vienas pigesnių šio segmento pasiūlymų.
Didelė 880 litrų bagažinė, trys sėdynių eilės ir pagal šiuolaikinius standartus gana plati variklių gama. Taip trumpai galima apibūdinti „Volkswagen Tayron“, kuris įsilieja į modelių gamą ir užima „Tiguan Allspace“ vietą. Kodėl pakeistas pavadinimas? Prekės ženklo atstovai tai aiškina noru atskirti gamą, o tai esą prisidės prie geresnio automobilio atpažįstamumo.
Kaip ir tikėtasi, „Volkswagen“ norėjo neviršyti psichologinės 40 000 eurų ribos. Todėl bazinė „Tayron“ versija „Life“ su 150 AG 1,5 benzininiu plug-in hibridiniu varikliu kainuoja 39 700 eurų. Dėl to visureigis iš Volfsburgo patenka tarp pigesnių pasiūlymų savo klasėje.
Volkswagen Tayron – variklio versijų kainos
Benzinas: 1.5 eTSI (150 AG) 7 laipsnių DSG – nuo 39 900 eurų.
Dyzelinas: 2.0 TDI (193 AG) 7 laipsnių DSG – R-Line nuo 47 700 eurų.
Įkraunamas hibridas: 1.5 TSI eHybrid (272 AG) 7 pavarų DSG – R-Line nuo 48 220 eurų.
Netrukus į šį pasirinkimą bus įtrauktos ir kitos versijos. Tuomet kainų skirtumai išnyks. Asortimente, be kita ko, bus silpnesnis 150 AG dyzelinas, 204 AG iš tinklo įkraunamas hibridas ir galingesni 2.0 TSI benzininiai agregatai, išvystantys 204 ir 265 AG. Visi jie bus suporuoti su dvigubos sankabos pavarų dėže. Įdomu tai, kad kol kas norintieji dyzelinio variklio mokės daugiau nei už iš tinklo įkraunamą hibridinį variklį.
Įprastai kainoraštis atrodė atvirkščiai – PHEV buvo brangiausias pasiūlymas. Tikėtina, kad taip siekiama atgrasyti klientus nuo iš pažiūros ekologiškos jėgainės pasirinkimo ir paskatinti juos rinktis „ekologiškesnę“ versiją. Ekologiška, bent jau gamintojo požiūriu, nes tai leidžia gerokai sumažinti vidutinį išmetamųjų teršalų kiekį gamoje.