Jau dešimtmečius „Toyota Camry“ yra vidutinio dydžio sedanų kategorijos etalonas, pasižymintis patikimumu, komfortu ir efektyvumu. Tačiau naujausiame 2025 m. modelyje degalų ekonomija pakilo į visiškai naują lygį – tiek, kad lenkia net dyzelinu varomus konkurentus. Ar tai gali būti galutinis hibridinių sedanų žaidimo pokytis?
Iš naujo atrasta legenda
„Toyota Camry“ gaminama jau daugiau kaip 40 metų, o visame pasaulyje jos parduota daugiau kaip 21 milijonas vienetų. Nors Europos rinkose sedanai pamažu nyksta visureigių naudai, „Camry“ išlieka vienas paskutiniųjų savo kategorijoje. JAV jis ir toliau dominuoja kaip geriausiai parduodamas lengvasis automobilis jau daugiau nei du dešimtmečius.
2025 m. modelyje atnaujintas dizainas – aštresnė priekinė dalis, elegantiškesni LED žibintai ir modernizuota galinė dalis. Nepaisant beveik identiškų matmenų, dabar automobilio ilgis siekia 4,92 m, taigi jis šiek tiek ilgesnis už savo pirmtaką.
„Premium“ klasės interjeras su pažangiomis technologijomis
„Toyota“ ėmėsi svarbių priemonių „Camry“ salonui modernizuoti, užtikrindama pusiausvyrą tarp skaitmeninių naujovių ir fizinių valdymo elementų. Svarbiausi akcentai:
- 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis
- 12,3 colių multimedijos jutiklinis ekranas su belaidžiu „Apple CarPlay“ ir „Android Auto
- „Premium“ JBL garso sistema (9 garsiakalbiai aukščiausios komplektacijos automobiliuose)
- Trijų zonų klimato kontrolė (aukščiausios komplektacijos automobilyje)
- Elektrinė galinio stiklo apsauga nuo saulės ir „Head-up“ ekranas (HUD)
Keleiviams naujasis „Camry“ suteikia išskirtinį komfortą – vėdinamos ir šildomos odinės sėdynės, reguliuojamas galinių sėdynių valdymo skydelis ir erdvi 493 litrų talpos bagažinė.
Hibridinė jėgainė, pranokstanti dyzelinį variklį
Po variklio dangčiu 2025 m. „Camry“ turi 2,5 l keturių cilindrų hibridinį variklį, kuris išvysto 230 arklio galių – tai gerokai geresnis variantas nei ankstesnės kartos. Įspūdingiausia dalis? Degalų sąnaudos siekia 4,8-4,9 l/100 km (WLTP ciklas), todėl šis modelis yra net efektyvesnis už kai kuriuos dyzelinius modelius.
Palyginimui :
- Toyota Camry Hybrid 2025 → 4.8-4.9L/100 km
- Skoda Superb 2.0 TDI (Diesel, 150 HP) → 4.8-5.2L/100 km
Be to, naujasis ličio jonų akumuliatorius yra lengvesnis ir efektyvesnis, todėl pagerėjo greitėjimas ir reakcija. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 7,2 sekundės – greičiau nei daugelis tradicinių tos pačios kategorijos sedanų.
Ar tai geriausias D segmento sedanas?
Kadangi Europos rinkoje liko mažiau tradicinių sedanų, „Camry“ atsidūrė atskiroje lygoje. Vienintelis realus jo konkurentas – „Škoda Superb“ – pasižymi panašia erdve ir kainomis, tačiau jam trūksta tokio pat degalų naudojimo efektyvumo ir hibridinių naujovių.
„Toyota“ strategija išlieka aiški: jei norite ekologiško ir taupaus sedano, bet ne visiškai elektrinio, ‚Camry‘ yra vienas geriausių galimų variantų.
Kiek tai kainuoja?
„Camry“ kaina Europos rinkoje išlieka konkurencinga:
Bazinė „Comfort“ komplektacija: 42 000 eurų
Prestige komplektacija: 46 500 EUR
Aukščiausia „Executive“ komplektacija: 51 000 EUR000
Palyginti su 2025 m. „Škoda Superb“ (nuo 39 000 eurų), „Camry“ turi daugiau standartinės įrangos ir hibridinę jėgainę, kuri gali pateisinti šiek tiek didesnę kainą.
Galutinės mintys
2025 m. „Toyota Camry“ įrodo, kad sedanų segmentas nėra miręs – bent jau kol kas. Jis stilingas, efektyvus ir technologiškai pažangus, todėl yra puiki alternatyva vairuotojams, kurie nenori sekti visureigių tendencijomis.
Ar rinktumėtės naująjį „Camry“, o ne visureigį ar dyzelinu varomą sedaną? Praneškite mums komentaruose!