„Volkswagen“ 1,8 litro darbinio tūrio turbininis eilinis keturcilindrinis variklis, vadinamas 1.8T, naudojamas daugelyje populiarių modelių, įskaitant Audi TT, New Beetle ir Passat. Nors nė vienas variklis nėra tobulas, šis jėgos agregatas užsitarnavo gerą vardą dėl savo našumo ir patikimumo – su sąlyga, kad neatsisakysite kai kurių žinomų problemų. Štai kokios problemos, apie kurias nuolat praneša savininkai, yra dažniausios ir kaip jas spręsti.
Neveikianti PCV sistema
Dažniausiai pranešama apie 1.8T variklio problemą – netinkamai veikianti PCV (teigiamo karterio vėdinimo) sistema. Šis komponentas reguliuoja slėgį variklio karteryje ir padeda sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Jai sugedus, vairuotojai gali pastebėti, kad variklis dirba nerangiai tuščiąja eiga, blogai užsidega arba užsidega variklio patikros lemputė. Laimei, PCV dalys yra palyginti nebrangios ir lengvai pakeičiamos arba atnaujinamos naudojant antrinės rinkos rinkinius.
Alyvos surinkimo vamzdelio dumblo sankaupos
Kita kritinė problema susijusi su alyvos badu, kurį sukelia alyvos surinkimo vamzdelyje užsikimšusios nuosėdos. Dėl nepakankamo tepimo tai gali smarkiai sugadinti variklį. Savininkai rekomenduoja naudoti visiškai sintetinę alyvą ir užtikrinti reguliarų alyvos keitimą. Prevencinė techninė priežiūra yra labai svarbi norint išvengti didelių variklio gedimų.
Silpna vandens siurblio konstrukcija
Oficialiai komplektuojamas 1.8T vandens siurblys dažnai genda, nes jame naudojami plastikiniai sparnuotės ratukai, kurie anksčiau laiko susidėvi. Atnaujinti siurblį į siurblį su metaliniais sparnuotės ratais yra įprastas ir veiksmingas sprendimas, kuris pagerina ilgalaikį patikimumą.
Ar VW 1.8T gali ilgai tarnauti?
Tinkamai prižiūrimas 1.8T gali nuvažiuoti įspūdingą atstumą. Kai kurie savininkai pranešė, kad be didesnių problemų nuvažiavo daugiau nei 300 000 km (ir net daugiau). Pavyzdžiui, „Reddit“ naudotojai dalijosi tokiomis sėkmės istorijomis: „mano 2003 m. 1.8T turi 338 tūkst. km ir važiuoja puikiai“. Svarbiausia anksti pašalinti žinomas silpnąsias vietas ir laikytis reguliaraus techninės priežiūros grafiko.
Tuningas ir našumo potencialas
Tuningo bendruomenėje 1.8T variklis yra mėgstamas. Nesvarbu, ar naudojate paprastą ECU pertvarkymą, ar atnaujinate turbiną, šis variklis puikiai reaguoja į našumo patobulinimus. Tačiau, jei praleisite pagrindinę techninę priežiūrą, kils problemų, net ir su standartine komplektacija. Visada spręskite patikimumo klausimą, o ne siekite išvystyti arklio galią.
„Volkswagen“ 1.8T išlieka mėgstamas entuziastų dėl geros priežasties – jis galingas, derinamas ir ilgai tarnauja, kai su juo elgiamasi tinkamai. Tačiau, kaip ir bet kuris senesnis variklis, jis turi nemažai problemų. PCV sistema, alyvos nuosėdos ir silpnas vandens siurblys – gerai žinomos problemos, į kurias reikia atkreipti dėmesį. Susitvarkykite su jomis, ir 1.8T atlygins jums patikimumu ir šypsenomis už kilometrą.
Ar esate turėję VW arba „Audi“ su 1.8T varikliu? Pasidalykite savo patirtimi arba patarimais kitiems vairuotojams toliau esančiuose komentaruose!