• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos Varikliai

VW 1.8T variklio problemos – ką būtina žinoti perkant naudotą?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.19, 13:30
Varikliai
A A
0
volkswagen 1.8t variklis

volkswagen 1.8T variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen“ 1,8 litro darbinio tūrio turbininis eilinis keturcilindrinis variklis, vadinamas 1.8T, naudojamas daugelyje populiarių modelių, įskaitant Audi TT, New Beetle ir Passat. Nors nė vienas variklis nėra tobulas, šis jėgos agregatas užsitarnavo gerą vardą dėl savo našumo ir patikimumo – su sąlyga, kad neatsisakysite kai kurių žinomų problemų. Štai kokios problemos, apie kurias nuolat praneša savininkai, yra dažniausios ir kaip jas spręsti.

Neveikianti PCV sistema

Dažniausiai pranešama apie 1.8T variklio problemą – netinkamai veikianti PCV (teigiamo karterio vėdinimo) sistema. Šis komponentas reguliuoja slėgį variklio karteryje ir padeda sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Jai sugedus, vairuotojai gali pastebėti, kad variklis dirba nerangiai tuščiąja eiga, blogai užsidega arba užsidega variklio patikros lemputė. Laimei, PCV dalys yra palyginti nebrangios ir lengvai pakeičiamos arba atnaujinamos naudojant antrinės rinkos rinkinius.

Alyvos surinkimo vamzdelio dumblo sankaupos

Kita kritinė problema susijusi su alyvos badu, kurį sukelia alyvos surinkimo vamzdelyje užsikimšusios nuosėdos. Dėl nepakankamo tepimo tai gali smarkiai sugadinti variklį. Savininkai rekomenduoja naudoti visiškai sintetinę alyvą ir užtikrinti reguliarų alyvos keitimą. Prevencinė techninė priežiūra yra labai svarbi norint išvengti didelių variklio gedimų.

Silpna vandens siurblio konstrukcija

Oficialiai komplektuojamas 1.8T vandens siurblys dažnai genda, nes jame naudojami plastikiniai sparnuotės ratukai, kurie anksčiau laiko susidėvi. Atnaujinti siurblį į siurblį su metaliniais sparnuotės ratais yra įprastas ir veiksmingas sprendimas, kuris pagerina ilgalaikį patikimumą.

Ar VW 1.8T gali ilgai tarnauti?

Tinkamai prižiūrimas 1.8T gali nuvažiuoti įspūdingą atstumą. Kai kurie savininkai pranešė, kad be didesnių problemų nuvažiavo daugiau nei 300 000 km (ir net daugiau). Pavyzdžiui, „Reddit“ naudotojai dalijosi tokiomis sėkmės istorijomis: „mano 2003 m. 1.8T turi 338 tūkst. km ir važiuoja puikiai“. Svarbiausia anksti pašalinti žinomas silpnąsias vietas ir laikytis reguliaraus techninės priežiūros grafiko.

Tuningas ir našumo potencialas

Tuningo bendruomenėje 1.8T variklis yra mėgstamas. Nesvarbu, ar naudojate paprastą ECU pertvarkymą, ar atnaujinate turbiną, šis variklis puikiai reaguoja į našumo patobulinimus. Tačiau, jei praleisite pagrindinę techninę priežiūrą, kils problemų, net ir su standartine komplektacija. Visada spręskite patikimumo klausimą, o ne siekite išvystyti arklio galią.

„Volkswagen“ 1.8T išlieka mėgstamas entuziastų dėl geros priežasties – jis galingas, derinamas ir ilgai tarnauja, kai su juo elgiamasi tinkamai. Tačiau, kaip ir bet kuris senesnis variklis, jis turi nemažai problemų. PCV sistema, alyvos nuosėdos ir silpnas vandens siurblys – gerai žinomos problemos, į kurias reikia atkreipti dėmesį. Susitvarkykite su jomis, ir 1.8T atlygins jums patikimumu ir šypsenomis už kilometrą.

Ar esate turėję VW arba „Audi“ su 1.8T varikliu? Pasidalykite savo patirtimi arba patarimais kitiems vairuotojams toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: 1.8T variklisvolkswagen
Dalintis20DalintisSiųstiDalintis4
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz