Gyvename galios aukso amžiuje, kai superautomobiliai paprastai išvysto 1000 ar daugiau arklio galių. Kai kurie visureigiai ir šeimyniniai sedanai taip pat pasiekia arba viršija šį skaičių. Vidaus degimo varikliai dabar išvysto daugiau arklio galių nei bet kada anksčiau, o elektromobiliai leidžia inžinieriams į kasdienes transporto priemones lengvai sutalpinti didelę galią ir sukimo momentą. Hibridinis automobilis gali būti geriausias iš abiejų pasaulių, nes jame akimirksniu pasiekiamas elektrinio variklio sukimo momentas derinamas su didele benzininio variklio galia. Rezultatas? Raketinis pagreitis, kai tik norite.
Galingumo karas nesiliauja, todėl nusprendėme, kad atėjo laikas apžvelgti galingiausius 2024 arba 2025 metų gamybos automobilius. Daugiausia dėmesio skiriame serijiniams, gatvėse įteisintiems automobiliams, atitinkantiems gamyklinę specifikaciją – tik specialūs leidimai ir modifikuotos tiunerių mašinos neskaičiuojamos.
Net ir su šiais apribojimais 2024 m. galios sąraše yra daugybė įvairių transporto priemonių, iš kurių bet kuri patenkins jūsų didžiausios galios troškimą.
Ferrari Daytona SP3
829 arklio galios
„Daytona SP3“ priklauso „Ferrari Icona“ serijai – itin riboto tiražo proginiams automobiliams, skirtiems brangiausiems prekės ženklo klientams. Todėl ši laukinės išvaizdos mašina turi galingiausią variklį, kada nors montuotą į „Ferrari“ kelių automobilius: 6,5 l natūraliai išpučiamas V-12 variklis išvysto 829 arklio galias. Tai – „monstras“, kurio variklio apsūkų riba siekia 9500 aps/min. Tik nesitikėkite, kad „Daytona SP3“ pamatysite kasdien važinėdami į darbą; „Ferrari“ pagamins tik 599 egzempliorius, kurių pradinė kaina – daugiau nei 2,2 mln. dolerių.
Tesla Cybertruck Cyberbeast
845 arklio galios
Pirmasis elektrinis automobilis mūsų galios sąraše „Cybertruck“ taip pat yra pirmasis visureigis, parengtas važiuoti bekele (bet tikrai ne paskutinis). Aukščiausios specifikacijos versijoje „Cyberbeast“ sumontuoti trys elektros varikliai, iš viso 845 arklio galių – to pakanka, kad šis didžiulis nerūdijančio plieno pleištas iki 98 kilometrų per valandą įsibėgėtų vos per 2,5 sekundės.
Ferrari SF90
986 arklio galios
„Ferrari“ stipriai įsitvirtino mūsų 2024 m. galingiausių serijinių automobilių sąraše, o SF90 yra „Ferrari“ modelių linijos lyderis. Už keleivio kabinos sumontuotas 4,0 l V-8 variklis su dviem turbinomis, kuriam padeda trys elektros varikliai, iš viso išvystantys 986 arklio galias. Kai žmonės iš „Car and Driver“ išbandė „SF90 Stradale“, jie užfiksavo, kad nuo nulio iki 98 km nuvažiuoja per 2,0 sekundės, o tik trasai skirtas „SF90 XX“ turėtų būti dar greitesnis.
GMC Hummer EV Edition 1
1 000 arklio galių
Taip, beprotiškas jausmas, kai GMC pikapas lenkia „Ferrari“ superautomobilį arklio galių reitinge. GMC Hummer EV, kurį galima įsigyti kaip pikapą su trumpa kabina arba ketverių durų visureigį, aukščiausios klasės „Edition 1“ komplektacijoje išvysto 1 000 arklio galių. Įjungus „Watts-To-Freedom“ režimą (taip, jis iš tikrųjų taip vadinamas), šis didžiulis, sunkus visureigis iki 98 kilometrų per valandą įsibėgėja per 3,0 sekundės ir tampa vienu greičiausių komunalinių automobilių žemėje.
Lamborghini Revuelto
1 001 arklio galia
Visiškai naujo „Lamborghini“ superautomobilio hibridinės pavaros pagrindas – natūraliai įsiurbiamas V-12 variklis. Viduryje sumontuotas 6,5 litro darbo tūrio variklis sukasi iki akį rėžiančios 9500 aps/min ribos. Suporuotas su trimis varikliais – dviem ant priekinės ašies ir vienu tarp variklio ir galinių ratų – „Revuelto“ išvysto 1001 arklio galią.
Tesla Model S Plaid / Model X Plaid
1 020 arklio galių
„Model S“ ir „Model X“ yra seniausi „Tesla“ modeliai, tačiau pasirinkus aukščiausios specifikacijos „Plaid“ apdailą jie taip pat yra greičiausi ir galingiausi. Dėl 1 020 arklio galių „Plaid“ modeliai yra vieni greičiausiai gatvėje važiuojančių legalių automobilių žemėje. Ir skirtingai nei dauguma šiame sąraše esančių benzinu varomų automobilių, „Tesla“ arklio galių karaliai taip pat pasižymi geriausiu nuvažiuojamu atstumu – teigiama, kad visiškai įkrauta baterija nuvažiuoja beveik 563 kilometrus.
Rivian R1S / R1T
1 025 arklio galios
Elektromobilių varikliai yra maži, todėl automobilių gamintojai gali juos sutalpinti į tas vietas, kur senamadiškas vidaus degimo variklis tiesiog negali tilpti. Jei perkate „Rivian R1S“ visureigį arba R1T pikapą, galite pasirinkti du, tris arba, nuo šių metų, keturis variklius – iš viso 1025 arklio galių. Tiksliai sužinosime, kiek našumo suteiks naujasis keturių variklių išdėstymas, kai „Rivian“ pradės juos gaminti vėliau šiais metais.
Mercedes-AMG One
1 063 arklio galios
Nenuostabu, kad į gatvėmis važiuojantį superautomobilį įdėjus „Formulės-1“ hibridinę transmisiją, gaunama nepaprastai daug galios. „Mercedes AMG One“ mažasis 1,6 litro V-6 su turbokompresoriumi sujungtas su sudėtinga hibridine jėgaine, todėl išvysto 1063 arklio galias. Kiek sukimo momento? Mercedes nepaskelbė tikslaus rodiklio. Vien arklio galių skaičius turėtų būti rodiklis, kad „AMG One“ yra rimta mašina, o jos kaina – 2,7 mln. dolerių – dar ir išskirtinė.
Aston Martin Valkyrie
1 139 arklio galios
Neatsilikdama nuo „Mercedes“, „Aston Martin“ sukūrė savo hibridinį hiperautomobilį. Tačiau „Mercedes“ naudoja V-6 variklį, panašų į savo „Grand Prix“ automobiliuose, o „Aston Martin“ naudoja didžiulį 6,5 l V-12 variklį, kuris yra benziną deginanti hibridinės pavaros pusė. Jei to nepakanka, „Aston Martin“ jums parduos ir tik trasoms skirtą „Valkyrie AMR Pro“.
Lucid Air Sapphire
1 234 arklio galios
Dėl absurdiškos elektrinių variklių galios ir vėl atsiranda įrašas, kuris atrodo tarsi iš apversto pasaulio: Tai prabangus keturių durų sedanas ilga ratų baze, kurio galia didesnė nei galingiausių „Ferrari“ ir „Lamborghini“ modelių. Būtent tai Lucid pasiekė su Air Sapphire. Trys elektriniai varikliai kartu sukuria 1234 arklio galias, kurių pakanka, kad nuo 0 iki 98 km įsibėgėtų vos per 1,9 sekundės. Ir tai ne tik tiesiosios važiavimo krypties automobilis: Lucid atnaujino pakabą ir važiuoklę, kad Air Sapphire galėtų įveikti ir posūkius.
Czinger 21C VMax
1 350 arklio galių
Galbūt ne iš karto atpažinsite „Czinger“ pavadinimą, tačiau šis Kalifornijos superautomobilių gamintojas turi vieną galingiausių automobilių planetoje. 21C VMax yra 2021 m. debiutavusio originaliojo 21C tęsinys. VMax modelis turi galingesnį 2,88 l V-8 variklį su dviem turbokompresoriais, išvystantį iki 1350 arklio galių. Jo aptakus kėbulas taip pat leidžia pasiekti 0-98 kilometrų per valandą greitį per 1,9 sekundės ir maksimalų 253 km/val. greitį.
SSC Tuatara
1 350 arklio galių
Praėjusią gegužę SSC Tuatara sumušė savo paties greičio rekordą ir pasiekė 474 kilometrų per valandą greitį. Retas hiperautomobilis turi V-8 variklį su dviem turbinomis ir 8 800 apsisukimų per minutę riba, kuris išvysto 1 350 arklio galių, naudojant 91 oktano degalus, arba iki 1 750 arklio galių, naudojant etanolį. Geriausia tai, kad jis yra sujungtas su septynių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Koenigsegg CC850
1 385 arklio galios
Kad ir kaip beprotiškai tai atrodytų, „Koenigsegg CC850“ yra savotiška atgyvena. Šis vadinamasis „megamobilis“, sukurtas taip, kad atrodytų kaip CC8S – pirmasis „Koenigsegg“ kada nors parduotas modelis, iš savo 5,0 litro V-8 variklio su dviem turbinomis išspaudžia beprotišką 1 385 arklio galių galią, kai jis varomas E85. Dėl to CC850 galios ir svorio santykis yra viena arklio galia kilogramui. Dar nuostabiau, kad „Koenigsegg“ yra vienas iš dviejų šiame sąraše esančių automobilių su mechanine pavarų dėže: Devynių laipsnių daugiasvirtė transmisija gali persijungti pati arba ją galima perjungti į rankinį režimą, kai dėl grotelinės pavarų perjungimo svirties ir sankabos pedalo ji elgiasi lygiai taip pat, kaip ir senamadiška mechaninė pavarų dėžė.
Bugatti Tourbillon
1 775 arklio galių
Netolimoje ateityje „Bugatti“ pereis prie visiškai elektrinės pavaros, nes prekės ženklas neseniai užmezgė partnerystę su Kroatijos elektromobilių novatoriumi „Rimac“. Todėl „Tourbillon“ su hibridine transmisija, kurios pagrindas – natūraliai įsiurbiamas V-16 variklis, laikykite atsisveikinimo su vidaus degimo varikliais vakarėliu. Vien variklio galia siekia 986 arklio galias. Pridėkite du elektros variklius ant priekinės ašies ir vieną, varantį galinius ratus, ir gausite 1775 arklio galias. Nuo nulio iki 98 kilometrų automobilis turėtų įsibėgėti per 2,0 sekundės, o maksimalus greitis, „Bugatti“ skaičiavimais, sieks 445 kilometrai per valandą. O kol kalbame apie skaičius, atkreipkime dėmesį į didžiausią iš jų: 4,6 mln. dolerių – kaina, dėl kurios ši nuostabi mašina daugumai mūsų yra šiek tiek nepasiekiama.
Rimac Nevera
1 813 arklio galių
„Rimac“ aiškiai žino, kaip iš elektros variklių išgauti beprotišką galią. Superautomobilis „Nevera EV“ gali pasigirti iš viso 1 813 arklio galių, kurių pakanka, kad iki 98 kilometrų per valandą įsibėgėtų per 1,85 sekundės. Nevera sumušė daugybę rekordų, įskaitant greičiausio kada nors pagaminto elektromobilio rekordą, kai maksimalus greitis siekė 415 kilometrų per valandą. Jei norite jį įsigyti, turėsite sumokėti daugiau nei 2,2 mln. dolerių.
Hennessey Venom F5
1 817 arklio galių
Techniniu požiūriu „Venom F5“ kupė yra visiškai išparduotas. Tačiau jei turite kelis milijonus dolerių, vis dar galite pretenduoti į F5 Roadster droptop arba naująjį F5 Revolution su aerodinamika, pritaikyta trasai. Bet kuri iš šių versijų suteikia jums galimybę sėsti į hiperautomobilį su 6,6 l V-8 varikliu su dviem turbokompresoriais, išvystančiu 1 817 arklio galių, kurio maksimalus greitis viršija 482 kilometrus per valandą.
Pininfarina Battista
1 900 arklio galių
„Pininfarina Battista“ yra lieknas itališkas „Rimac Nevera“ atitikmuo. Jis taip pat turi šiek tiek daugiau galios nei jo kroatų pusbrolis – 1 900 arklio galių, kurį užtikrina keturi nuolatinių magnetų sinchroniniai elektros varikliai. Maksimalus greitis – 350 kilometrų per valandą.
Lotus Evija
1 972 arklio galios
Tai nėra įkūrėjo Colino Chapmano „Lotus“ „supaprastinti ir suteikti lengvumo“. Dabar „Lotus“ priklauso Kinijos automobilių pramonės milžinei „Geely“, kuri daugiausia dėmesio skiria didelio galingumo elektriniams automobiliams, o beveik 2 000 arklio galių turintis superautomobilis „Evija“ neabejotinai atitinka šį tikslą. Šis modelis beveik pateko į mūsų galios sąrašo viršūnę, ir nors „Lotus“ vis dar gamina egzempliorius, visi jie yra parduoti – ne bet kuris iš mūsų galėtų sau jį leisti už 2,3 mln. dolerių.
Aspark Owl
1 984 arklio galios
Jei niekada negirdėjote apie „Aspark Owl“, dabar tiksliai žinote, kas tai per transporto priemonė. Šis neaiškus japonų hiperautomobilis serijiniu pavidalu debiutavo 2020 m., bet jūs vis dar galite jį įsigyti šiandien… jei turite 3,1 mln. dolerių. Visiškai elektrinis hiperautomobilis turi 1 984 arklio galias, o iki 98 kilometrų per valandą jis gali įsibėgėti per juokingas 1,72 sekundės.
Koenigsegg Gemera
2 300 arklio galių
Mūsų galingiausių 2024 m. automobilių sąrašą papildo dar vienas „Koenigsegg“ automobilis, ir jis yra nokautuojantis. Gemera yra keturių vietų superautomobilis, kuriame „Koenigsegg“ 5,0 l V-8 su dviem turbinomis ir sudėtinga elektrine pavara išvysto stulbinančią 2300 arklio galių galią. Žinoma, šioje automobilių rinkos dalyje nėra tokio dalyko kaip kainoraščio kaina. Jei turite klausti, kiek tai kainuoja, tikrai negalite sau to leisti.