„Alfa Romeo“ rengia modelių puolimą. Per ateinančius trejus metus debiutuos trys visiškai nauji automobiliai. Svarbu tai, kad jie nebus vien tik elektriniai.
„Alfa Romeo“ – dar vienas prekės ženklas, kuris keičia kryptį. Jei dar prieš dvejus trejus metus jos vadovai tikino, kad „Stelvio“ ir „Giulia“ įpėdiniai bus elektriniai, dabar jie nuo to atsisako. Šiuo metu vykstančioje Paryžiaus automobilių parodoje kadenciją baigiantis markės vadovas Jeanas-Philippe’as Imparato paskelbė, kad abu modeliai gaus ir vidaus degimo variklį.
Planuojama, kad naujos kartos „Stelvio“ pasirodys 2025 m., o „Giulia“ – 2026 m. Jie bus gaminami ant STLA Large platformos, pasižyminčios išskirtiniu lankstumu. Joje numatytos ne tik dvi skirtingos elektrinės architektūros (400 voltų ir 800 voltų), bet ir galimybė rinktis priekinę, galinę arba 4×4 pavarą.
Svarbu tai, kad, be elektros variklių, galima naudoti ir hibridines varomąsias sistemas. Kitas STLA Large privalumas – didžiulis gamybos lankstumas. Pasak Imparato, priklausomai nuo poreikio jį galima visiškai pertvarkyti į elektrinę arba vidaus degimo variklio pavarą.
Naujoji „Alfa“ išlaikys sportinį charakterį
Kokie bus naujieji „Giulia“ ir „Stelvio“? Imparato teigia, kad abu modeliai išlaikys savo esamą charakterį. Tai bus tipiški „Alfa Romeo“ automobiliai, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama sportiškam valdymui ir vairavimo malonumui.
Dėl naujų jėgos agregatų – neoficialiai kalbama, kad „Giulia Quadrifoglio“ turės net daugiau nei 1 000 AG – jie pasižymės gerokai geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis nei dabartiniai modeliai. „Jų lygis dėl STLA Large yra labai įspūdingas“, – sako Imparato.
Jis taip pat praneša, kad „Giulia“ ir „Stelvio“ įpėdiniai jau buvo parodyti atrinktiems „Alfa Romeo“ klientams Vokietijoje ir Italijoje. Pranešama, kad jų reakcija buvo itin teigiama.
Dar vienas naujas modelis
STLA Large platforma bus naudojama ir kitam italų markės modeliui. Jis planuojamas 2027 m. ir, pasak Imparato, rinkoje, be kita ko, turėtų konkuruoti su „Porsche Cayenne“. Kadenciją baigiantis „Alfa Romeo“ vadovas pripažįsta, kad sukurtų visureigį, tačiau galutinį šio automobilio pavidalą palieka savo įpėdiniui Santo Ficiliui.
„Jis galės apmąstyti šį E segmento pasiūlymą artimiausiais mėnesiais“, – sakė F. – Imparato sakė Paryžiuje. Tikimasi, kad naujasis automobilis taps pagrindiniu „Alfa Romeo“ modeliu JAV, kur italai nori įsitvirtinti labiau nei iki šiol.
Imparato, kurio „Stellantis Group“ laukia nauji iššūkiai, nustatė, kad „Alfa Romeo“ padėtis yra sunki. 2021 m., kai jis perėmė jos valdymą, ji patyrė didžiulius nuostolius.
Šiandien tai gamintojas, generuojantis „šimtus milijonų eurų pelną“. – Imparato sako: „Tai, kad „Alfa Romeo“ yra vienas iš svarbiausių automobilių, yra labai svarbu. Įdomu tai, kad Tavaresas – „Stellantis“ vadovas – savo paskyrimo pradžioje net galvojo atsikratyti „Alfa“.